Bicicleta Electrica Devron 28124 - 28 Inch, L, Negru Mat

100% recomanda produsul
  • momentan indisponibil
    2198124DV5360
  • PRP   : 4490.00 lei
    3890.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    Negru

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc depozit se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

    Plata cu cardul online
    Plata cu cardul online prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Rate prin Raifeissen
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Bicicleta Electrica 28171 V-brake - 28 Inch, M-L, Albastru
Bicicleta Electrica 28171 V-brake - 28 Inch, M-L, Albastru
2490.00 lei
Bicicleta Electrica 28173 V-brake - 28 Inch, XL, Negru
Bicicleta Electrica 28173 V-brake - 28 Inch, XL, Negru
2690.00 lei
Bicicleta Electrica 28174 V-brake - 28 Inch, L, Negru
Bicicleta Electrica 28174 V-brake - 28 Inch, L, Negru
2690.00 lei
Bicicleta Electrica Cycle Pro 28171 - 28 Inch, M-L, Albastru
Bicicleta Electrica Cycle Pro 28171 - 28 Inch, M-L, Albastru
2850.00 lei
Bicicleta Electrica Corwin 28322 - 28 Inch, 490 mm, Negru
Bicicleta Electrica Corwin 28322 - 28 Inch, 490 mm, Negru
4450.00 lei
Bicicleta Electrica Devron 28126 - 28 Inch, XL, Albastru
Bicicleta Electrica Devron 28126 - 28 Inch, XL, Albastru
4950.00 lei

Descriere

BICICLETA ELECTRICA DEVRON 28124 - 28 INCH

Este o bicicleta electrica cu un cadru unisex realizat din aluminiu, ideala pentru oras si trekking, echipata cu o baterie pe portbagaj spate 37V si 11Ah Panasonic Cells, cadru aluminiu, cu roti de 28 inch, suspensie fata, frane Tektro V-brake, schimbator Shimano Nexus, 3 viteze, anvelope Rubena, cu o autonomie intre 40km - 60km, echipata suplimentar si cu:
lumini fata-spate,
- cric,
- protectie lant,
- aparatori de noroi pe roti,
- portbagaj,
- display,
- baterie,
- incarcator baterie


Bicicleta electrica a devenit o moda in majoritatea tarilor europene, fiind foarte des utilizata in deplasarea oamenilor in oras si in afara orasului.
Marele avantaj al bicicletei electrice este acela ca este ideala pentru persoanele care au probleme cu articulatiile sau au mobilitate scazuta, dar vor sa se deplaseze pe bicicleta folosind asistenta la pedalare.

 

Caracteristici

Autonomie:
  • 50 km
Capacitate acumulator:
  • 11 Ah
Culoare:
  • Negru
Cursa furca:
  • 45 mm
Dimensiune roata:
  • 28 inch
Ghidon:
  • Aluminium, 610mm
Greutate:
  • 25.1 Kg
Greutate maxima suportata:
  • 100 Kg
Mansoane:
  • 92/135mm, Pvc
Marime:
  • L
Marime cadru:
  • 530 mm
Material cadru:
  • Aluminiu
Model angrenaj:
  • Aluminium Single 38T, 170mm
Model anvelope:
  • Rubena Flash, 42 x 622, AntiPuncture, ReflexLine
Model butuc spate:
  • Shimano Nexus SG-3R40 INTER-3 Hub
Model frana:
  • Tektro V-Brake Set, Integrated Bell
Model furca:
  • Zoom, 45mm, V-Brake & PM Disc Type
Model lant:
  • KMC Z611
Model manete schimbator:
  • Shimano Nexus SL-3S41E, RevoShifter, 3 Speed
Model pedale:
  • VP-Components, VP-899
Model pinioane:
  • Aluminium Single 38T, 170mm
Model roti:
  • Cerurim, 36H, Aluminium Double, Rim Brake Type
Model schimbator pinioane:
  • Shimano Nexus SG-3R40 INTER-3 Hub
Mtb/Sosea:
  • Sosea
Pipa:
  • Aluminium, Clamp Adjustable, 25.4mm
Putere motor:
  • 250 W
Sa:
  • Knus
Tija sa:
  • Aluminium, 27.2x300mm
Tip acumulator:
  • Lithium-Ion
Tip frana:
  • V - Brake
Transmisie:
  • 1 x 3 Viteze
Utilizator:
  • Femei
Viteza maxima:
  • 25 km/h
Taxa articol EEE:
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Recenzii

Dănuț Valentin Barbu
Comentariu
Livrare foarte rapida. După 2 zile sunt mulțumit, se comporta fix cum ma așteptăm. Un minus : ar trebui indicat un service în Timișoara unde sa fie dusa pentru reglajele corecte.

Cum inlocuiesti sabotii V-Brake


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi schimbatorul de foi



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum schimbi cablul franei V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.