Informatii livrare

Modalitatea de livrare

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea prin companiile de curierat rapid Urgent Cargus, Sameday si DPD, dumneavoastra putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Termenul de livrare

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maximum 48 de ore de la data plasarii comenzii pentru adresele aflate pe raza resedintelor de judet. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. In cazul in care produsele sunt pe stoc iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in 24 de ore de la plasarea comenzii. Pentru adresele aflate in afara razei resedintelor de judet (zone rurale), livrarea poate dura 2-3 zile lucratoare in functie de rutele stabilite in mod independent de catre fiecare companie de curierat.

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare.

In oricare dintre situatiile descrise mai sus, veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

Costul livrarii

Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii care se refera la transport. De regula, costul livrarii este de 25 lei/colet.

Situatii speciale

Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de participarea https://www.afisport.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.