Modalitatea de livrare
Pentru siguranta unui serviciu de calitate, am optat pentru livrarea prin compania de curierat rapid DPD, astfel dvs veti putea primi produsele comandate la orice adresa din Romania.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si existenta certificatului si a facturii fiscale. Factura fiscala va este trimisa pe adresa de email, avem rugamintea de a verifica primirea acesteia inclusiv in folderul din email Spam.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului.
Reclamatiile ulterioare cu privire la aceste aspecte nesemnalate devin nule si nu ne dorim acest lucru.
Asadar, cand primiti coletul prin curier, faceti o inspectie scurta si consemnati neregulile care ar putea exista.
Termenul de livrare
In cazul produselor aflate in stoc la noi, termenul standard de livrare este de cca 2-3 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, pentru adresele aflate pe raza resedintelor de judet. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare Luni - Vineri. In cazul in care produsele sunt pe stoc, iar comanda a fost plasata pana la ora 12:00, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in 1-2 zile lucratoare.
Daca produsele comandate sunt in stoc depozit sau furnizor, termenul standard de livrare este de cca 3-5 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, iar in cazul in care vor exista diverse modificari la furnizor, consilierii nostri te vor contacta ulterior.
Pentru adresele aflate in afara razei resedintelor de judet (zone rurale), livrarea produselor din stoc la noi poate dura 3-5 zile lucratoare, in functie de rutele stabilite in mod independent de catre fiecare companie de curierat.
In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc dar se pot comanda, vi se va comunica un nou termen de livrare.
In cazul in care o comanda este plasta online pe www.afisport.ro si clientul alege optiunea de livrare "Ridicare din magazin", comanda plasata online necesita o confirmare ulterioara a stocului fizic in magazinul selectat, dupa care clientul este informat cu privire la durata comenzii si data estimata de ridicare. Asadar, comanda online este confirmata din punct de vedere stoc online, insa fizic pot exista diferente de stoc avand in vedere procesul de vanzare direct din magazin si sincronizarea aplicatiilor. Comanda, asadar, este confirmata catre client in momentul in care aceasta ajunge si/sau este pregatita de catre magazin, informarea catre client se face prin email sau apel telefonic de catre magazin.
In oricare dintre situatiile descrise mai sus, veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.
*Nota: In perioada de sezon (Aprilie - Septembrie) pot exista modificari cu privire la cresterea duratei cu privire la operare comenzi, pregatire colete si livrarea efectiva a comenzilor.
Costul livrarii
Costul livrarii prin firmele de curierat este de 35 lei/bicicleta si 25 lei/restul produselor.
Costul livrarii prin curieri este calculat in general in functie de greutatea si natura produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii. In momentul plasarii comenzii pe afisport.ro, veti avea si costul de transport specificat per comanda.
Situatii speciale
Termenul de livrare poate suferi intarzieri in situatii aparute independent de participarea www.afisport.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.
Livrarea bicicletelor
Acest proces nu presupune receptionarea unei biciclete montate in cutie, intrucat acest fapt este aproape imposibil de realizat din mai multe motive.
Un prim motiv tine de imposibilitatea coletarii unei biciclete deja montate, iar livrarea de catre curier ar deveni extrem de greoaie si dificila.
Stim cat de mult ti-ai dori sa expediem bicicleta asamblata și reglata, astfel încât tu să te poți plimba imediat ce ai receptionat-o, insa din pacate acest lucru nu se prea poate face in conditii de garantare a integritatii coletului si transportului. Totusi, bicicleta vine asamblata in cutie in proportie de 85%.
După ce primesti bicicleta in colet, este recomandabil să apelezi la un atelier de biciclete autorizat din zona ta, astfel încât bicicleta să fie montată și reglată corespunzător si profesional. În cazul în care nu gasesti un astfel de atelier in zona, poți monta chiar tu bicicleta, urmând insa instrucțiunile din documentația aflata in coletul bicicletei.
Pentru a te ajuta in etapele de montaj, iti punem la dispozitie mai multe materiale video in care Dragos Mitroi de la freerider.ro ne arata pasii de urmat in montarea corecta a bicicletei.
Disclaimer
În cazul Sărbătoarilor legale, a unor zile cu volum mare de comenzi/livrari la firmele de curierat sau in conditii de vreme nefavorabila sau conditii sanitare speciale (ex Covid19), livrarea poate să se facă cu mici întârziere. Întârzierile foarte rare care pot aparea sunt insa independente de voința noastra. Daca ai o comanda plasata pe site poti intra in contul tau de client si sa vezi acolo statusul, poti apela telefonic 0377 102 411 sau să ne scrii un e-mail la contact@afisport.ro și te ajutăm cu orice informatie despre comanda sau livrare.