Garantia produselor se acorda conform prevederilor stilupate in certificatul de garantie al produsului achizitionat, pentru motive care tin de calitatea produsului garantata de producatorul sau a pieselor componente garantate de acesta (ex biciclete), si nu din motive care tin de utilizarea defectuoas din partea utilizatorului.
Garantia se poate acorda pentru produsele achizitionate din platforma noastra in baza documentului de achizitie (bon fiscal sau factura), in urma evaluarii tehnice a produsului de catre echipa noastra de receptie, in vederea stabilirii clare a cauzelor care au condus la problemele semnalate.
Produsele vandute prin intermediul website-ului www.afisport.ro beneficiaza de o garantie de 24 de luni!
Produsele care urmeaza a fi inlocuite sau reparate in perioada de garantie a produsului, se trimit la sediul DHS Bike Parts (vezi CONTACT), insotite de certificatul de garantie si de o copie a facturii sau bonului fiscal care atesta cumpararea lor, insa doar dupa ce s-a facut o informare prealabila telefonica, pe chat website sau pe email legat de problema aparuta.
Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate de catre noi, daca produsul returnat este acoperit de conditiile de garantie din certificatul de garatie a produsului.
Trimiterea produselor pentru verificare in perioada de garantie, se face numai dupa ce ati anuntat telefonic (0377.102411) despre problema aparuta si dupa ce ati trimis pe email contact@afisport.ro detalii legat de problema aparuta, specificand clar care este defectul sau problemele constate, alaturi de poze care sa evidentieze problema produsului.
DHS Bike Parts este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate/depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate, au fost montate gresit, au suferit varsari de diverse lichide, socuri mecanice, termice sau de orice alta natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de utilizare, montare sau intretinere. Deasemenea, compania noastra este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate a utilizat/manevrat produsul in mod necorespunzator.
Nerespectarea integrala sau in parte a conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.