Pentru a putea plasa o comandă pe www.afisport.ro trebuie să deții o adresă validă de email.
Adresa de email va fi asociata contului tau de pe afisport.ro si prin intermediul lui se va derula ulterior comunicarea dintre noi.
Pasul 1 - Alegerea produselor
Navigarea prin portofoliul online este simplă și se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate în partea de sus a paginii.
Dacă, după ce alegi o subcategorie, nu identifici produsul urmărit în cadrul listei afișate, poți aplica filtrele disponibile în stanga ecranului pentru a restrânge aria căutării, în funcție de caracteristicile relevante listate.
In cazul in care stii parțial sau complet denumirea ori codul produsului, poți utiliza și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini. Uneori va fi nevoie să încerci mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona ta de interes.
In pagina produsului poti verifica toate informațiile despre caracteristicile acestuia, preț, disponibilitatea în stoc și termen de livrare estimat. Mai multe detalii despre disponibilitatea in stoc si termenul de livrare gasesti in sectiunea Livrare si transport
Pasul 2 - Cosul de cumparaturi
Odată reperat articolul care te interesează, îl poți adăuga în coșul de cumpărături printr-un click pe butonul “Adaugă in cos”.
Vei putea să modifici cantitatea dorită sau chiar să renunți la respectivul produs din secțiunea “Coșul meu”.
Poți repeta acești pași până când vei avea în coș toate produsele dorite. Conținutul coșului de cumpărături trebuie analizat cu atenție înainte de plasarea comenzii.
Poți renunța la un articol prin apăsarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rând, chiar înaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizată prin completarea valorii dorite în câmpul omonim și apăsarea butonului “Actualizează cantitatea”. Site-ul va recalcula prețul total aferent reperelor afișate.
Dacă ești în posesia unui cupon de reduceri ai opțiunea să-l folosești acum prin introducerea codului in caseta respectiva de text și apăsarea butonului «APLICA».
Pentru a plasa comanda, trebuie să parcurgi pașii următori apăsând butonul «Finalizeaza comanda».
Pasul 3 - Autentificare / Inregistrare
In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:
- daca ai un cont existent, vei fi rugat să te autentifici cu datele tale ca să poti finaliza comanda;
- dacă nu ai un cont, va trebui să iti creezi unul prin completarea campurilor cerute in formularul apărut pe ecran;
În calitate de client nou, te rugăm să completezi cel puțin câmpurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie să stabilești o parolă sigură, care îți va servi pentru următoarele autentificări în cadrul contului tău. Vei primi imediat un email cu un link de confirmare a adresei de email (pentru a fi siguri ca adresa ta nu este folosita abuziv de alte persoane). Dupa confirmarea adresei de email vei primi un mesaj cu detaliile contului tău.
În interiorul contului personal poți stoca și modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor. Tot aici vei regăsi actualizate în permanență istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.
Pasul 4 - Alege optiunea de livrare
Selectează opțiunea privind livrarea comenzii. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune.
Atentie: daca alegi aici optiunea ”ridicare din magazin”, exista 2 locatii din care poti alege: Buzau sau Deva. Pentru ridicare comanda din magazin, trebuie sa achiti comanda online prin card bancar, la care se adauga taxa de transport de la depozit in locatia de ridicare selectata. Ulterior clientul va fi anuntat cand poate merge in locatie sa ridice produsul!
Pasul 5 - Alege optiunea de plata
Selectează opțiunea privind modalitatea de plată: ramburs, online cu card bancar, online in rate sau ordin de plata.
În cazul alegerii opțiunii plății online prin intermediul unui card bancar, vei fi direcționat către pagina procesatorului de tranzacții. După autentificarea cardului și verificarea tranzacției, vei primi un mesaj de confirmare a plății. Pentru detalii privind opțiunile de plată verifică pagina “Metode de plata”.
Dupa completarea tuturor datelor, apasa «Trimite Comanda»
Pasul 6 - Confirma comanda
Înainte de a înregistra comanda, te rugăm să verifici din nou sumarul comenzii. Îți vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale în sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea fermă a comenzii tale.
În cel mai scurt timp vom analiza comanda primită.
După verificarea tuturor datelor necesare încheierii tranzacției comerciale, îți vom transmite un nou email care va conține fie acceptarea comenzii, fie alte informații necesare pentru finalizarea acesteia.
Momentul acceptării comenzii tale constituie încheierea contractului la distanță (vezi “Termeni și Condiții”) și demararea livrării, conform condițiilor de plată și de livrare alese.