Intrebari si raspunsuri

Aici vă răspundem la cele mai importante întrebări adresate nouă. Am făcut o selecție cu cele mai multe astfel de întrebări și am grupat mai jos răspunsurile la acestea. Sperăm să vă fie de folos.

Daca totusi nu gasiti raspunsurile la intrebrile voastre, noi suntem aici si va răspundem in cel mai scurt timp pe chat-ul din website sau pe canalele noastre de social media Afisport.ro.


Apasa pe sectiunea care te intereseaza:



 Comenzi 

- Cum plasez o comanda pe site?

Este foarte simplu si usor sa plasezi o comanda online. Iata pasii de urmat:

1. Alege produsele dorite.  Alege din Meniu categoria de produse care te intereseaza, intra pe produsul dorit, studiaza descrierea, caracteristicile si pretul, iar daca totul este cum iti doresti apasa butonul “Adauga in cos”. In acest moment, produsul tau este adaugat in cosul de cumparaturi si tu poti alege, fie sa continui sa cumperi si alte produse, fie sa mergi la cosul de cumparaturi si sa finalizezi comanda.  Inainte de finalizarea comenzii tale, vei putea modifica numarul de bucati comandate dintr-un produs sau vei putea elimina produse din cos.

2. Finalizarea comenzii - Daca ai adaugat in cos toate produsele dorite, poti alege sa vizualizezi produsele in cosul de cumparaturi sau sa treci direct la Procesare. Tot aici poti introduce un cod de reducere in rubrica dedicata si poti vedea totalul general al comenzii tale. Pentru a finaliza comanda, trebuie sa apesi butonul “Finalizeaza comanda” si sa parcurgi urmatorii pasi:

  • Logeaza-te in contul de client daca deja ai cont creat, iar daca nu ai inca un cont te sfatuim sa iti faci unul acum, pentru a avea mereu acces la comenzile tale.  
  • Completeaza adresa de livrare/facturare
  • Alege metoda de livrare: prin curier sau cu ridicare din cel mai apropiat magazin Afisport
  • Alege metoda de plata preferata: online, la livrare (ramburs), plata in rate bancare princard de cumparaturi, plata in rate prin TBI Bank (partener online Afisport) sau prin ordin de plata
  • Adauga observatii, bifeaza casuta de termeni si conditii   
  • Apasa butonul Trimite comanda mea.

Dupa plasarea comenzii tale, vei primi un email de confirmare. Verifica atat emailurile din Inbox, cat si cele din Spam sau Bulk. In acest email de confirmare plasare comanda, vei regasi si un link pe care poti apasa si care iti permite sa revezi comanda ta in platforma noastra, datele specificate in comanda, produsele comandate, statusul comenzii tale pe masura ce se schimba, curierul care va prelua coletul tau si awb-ul alocat.


- Pot sa plasez o comanda pe site fara sa imi fac cont de client?

Poti plasa o comanda pe site fara sa te loghezi in cont de client, insa nu vei avea acces la istoricul tau de cumparaturi si nici la comenzile pe care urmeaza sa le plasezi ulterior. Cel mai indicat este sa iti faci un cont de client pe Afisport.ro si sa te lochezi inainte de finalizarea comenzii  tale.


- Cum plasarez o comanda telefonic? 

Cel mai indicat este sa plasezi comanda online pe www.afisport.ro fiind logat in contul tau de client (daca nu ai un cont de client, te poti inregistra rapid aici). Daca vrei totusi sa plasezi o comanda telefonic, atunci trebuie sa apelezi echipa de vanzare la numarul de Call Center 0377/102 411. Totusi, retine ca de multe ori colegii din call center sunt aglomerati cu multe apeluri si va fi nevoie sa astepti pana vei putea fi preluat.


- Cum anulez o comanda? 

Pentru a putea anula o comandă deja plasată, ai la îndemână două variante.

  • Poti face o solicitare scrisă pe adresa de email contact@afisport.ro, în care să menționezi numărul de comandă și un număr de telefon valid.
  • Poti suna la numărul de telefon  0377/102 411, unde vei fi preluat ulterior de un membru al echipei noastre de suport.
  • Poti sa intri in dialog cu noi pe chat-ul din site si sa ne comunici solicitarea ta


- Cum mi se confirma plasarea comenzii mele? 

Plasarea comenzii tale va fi confirmata printr-un email de confirmare trimis pe adresa ta de email completata in formularul de comanda. Este posibil ca acest email sa intre in folderul Spam sau Bulk al casutei tale de email, asa ca te rugam sa verifici si acolo.

Daca aveti un cont de client pe site-ul Afisport.ro si ati plasat comanda dvs fiind logat in cont client, puteti vedea in timp real situatia comenzii si istoricul.


- Cum pot sa modific date precum numele/adresa de livrare pentru o comanda plasata?

Suntem aici să vă sprijinim cu orice modificări sau adăugari la comanda plasata. Trimiteți-ne numarul de comanda, numarul de telefon pe care s-a plasat comanda precum si detaliile dorite a fi modificate, toate acestea prin e-mail (contact@afisport.ro), sunați-ne pe call center sau folositi chat-ul live din site pentru a discuta direct cu echipa noastră. 


- Cum procedez daca doresc sa adaug/sa scot din comanda deja plasa unul/mai multe produse?

Suntem aici să vă sprijinim cu orice modificări/adăugari la comanda dvs. Trimiteți-ne numarul de comanda pe care vreti sa o modificati, codul produselor de modificat/adaugat, toate într-o cerere pe e-mail (contact@afisport.ro), sunați-ne pe call center sau foloseste chat-ul live din site pentru a discuta direct cu echipa noastră. 


- De ce nu este buton "Adauga in cos" la anumite produse din site?

Produsele din site la care nu apare butonul "Adauga in cos" sunt momentan cu stoc epuizat, asadar nu se pot comanda.


- Am gasit un pret mai bun pe alt site? Cum procedez?

Dacă ai găsit un preț mai bun pe alt site, te rugăm să apesi, pe pagina produsului, butonul „Ai gasit un pret mai bun?”, completezi toate datele din formular si apesi la final pe botonul „Trimite”. Echipa noastra va analiza datele trimise de tine si vei fi informat pe e-mail cu privire la următorii pași. 


 Livrari 

- Cum pot afla informatii despre awb-ul comenzii mele?

Pentru a urmări comanda ta, te rugăm să accesezi link-ul primit pe adresa de email (verifica si folderul Spam/Bulk) pe care ai folosit-o pentru plasarea comenzii. După accesarea link-ului, ți se va deschide o fereastră nouă in browser, unde vei putea vedea următoarele detalii: produse comandate, valoarea comenzii, datele tale de livrare, AWB curier (doar dupa ce comanda este procesata de echipa de vanzari), factura produselor pe care o vei putea descarca (doar dupa expedierea comenzii). Linkul cu aceste detalii poate fi accesat de tine ori de cate ori doresti.


- Cum pot afla daca comanda mea este expediata catre mine?

Odata plasata comanda ta pe website, vei primi pe emailul tau, specificat pe comanda, confirmarea plasarii comenzii, unde vei regasi si un link pentru a vedea toate detaliile comenzii. Vei putea vedea informații despre statusul comenzii tale, numărul acesteia, firma de curierat responsabilă și numărul de AWB-ul atribuit atunci când comanda ta este procesată. 


- Cum pot afla prin ce curier se livreaza comanda mea?

In linkul primit pe email la plasarea comenzii tale, atunci cand statusul comenzii se modifica in Finalizata, vor aparea pe link informatii referitoare la curierul responsabil de livrarea comenzii tale si AWB-ul.


- Care sunt firmele de curierat cu care se livreaza comenzile?

Ca să ne asigurăm că toate comenzile ajung în condiții de siguranță și la timp, am decis să colaborăm cu D.P.D. Curier pentru livrarea produselor noastre. Si alte companii de curierat pot fi utilizate de noi in viitor in procesul de livarare natioanala.

Dacă dorești să afli mai multe informații te invit să vezi articolul complet despre Firmele de curierat partenere.


- Care este termenul de livrarea al unei comenzi?

Pentru produsele aflate in stocul nostru, durata de procesare si expediere a produselor este de cca 2-3 zile. Pentru produsele aflate in stoc furnizor, durata de livrare varianza intre 5-7 zile. 

Pentru perioada sarbatorilor legale sau a campaniilor promotioanale/reduceri precum Easter Sale/Summer/Sale/BlackFriday etc, durata de livrare poate suferi decalaje de cateva zile, datorita numarului mare de comenzi in procesare si a curierilor foarte aglomerati.


- Cum procedez daca nu am promit coletul in termenul de livrare standard (3-5 zile)?

În cazul în care întâmpinați probleme legat de întârzierea unui colet de către curier, vă rugăm să ne contactați imediat prin e-mail la contact@afisport.ro. Vom iniția rapid o solicitare de urgentare către firma de curierat pentru a rezolva situația. 

Daca comanda plasata de tine intampina dificultati in procesarea noastra la depozit/magazin, colegii din departamentul de Vanzari te vor contacta din timp util si iti vor comunica situati, dupa caz.


- Cum procerdez daca curierul a ratacit coletul meu in livarare si nu il gaseste?

In cazul în care întâmpinați probleme legate de rătăcirea sau pierderea unui colet de către curier, vă rugăm să ne contactați imediat prin e-mail la contact@afisport.ro. Vom iniția rapid o solicitare de urgentare către firma de curierat pentru a rezolva situația. 

În eventualitatea în care coletul este pierdut de către firma de curierat, vă vom trimite cât mai rapid posibil un alt colet și vom iniția procedurile legale necesare pentru recuperarea coletului inițial.


- Pot sa beneficiez de livrare expres/rapida contra-cost?

Din pacate, acest serviciu nu este disponibil. 



 Retururi 

- Care este termenul in care pot face un retur si in cate zile se face restituirea de sume?

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs de a vă retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur prin completarea online a Formularului de retur.  

 Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele neutilizate din momentul receptionarii lor de la curier. Tot in maxim 14 zile de la data la care returul dvs a ajuns efectiv la noi, se va face restituirea sumelor datorate, insa tinand cont de politica de retur si exceptiile sale. 


- Unde gasesc politica de retur?

Dacă dorești să afli mai multe informații te invit să vezi articolul complet despre Politica de retur de pe Afisport.ro 

 
- Cum se face returul unui produs?

Pentru a realiza un retur, respectand politica de retur din website Afisport.ro, trebuie sa urmati pasii:

  • completati online formularul de retur.
  • ambalati produsul in ambalajul original cat mai bine posibil, pentru a nu exista probleme in transport.
  • asteptati sa va sune curierul pentru ridicarea produsului; nu sunati dvs la curieri si nu mergeti sa predati dvs coletul la alte firme de curierat.
  • predati curierului nostru coletul dvs.
  • coletul odata ajuns la noi, va fi verificat astfel incat produsul sa nu fi fost utilizat sau folosit, sa nu existe probleme precum loviri, zgarieturi, deformari, mizerie/praf etc.
  • daca returul se realizeaza din cauza comerciantului/curierulu (ex. s-a livrat gresit/colet lovit), dvs nu aveti niciun cost de suportat. Daca insa returul se face din motive ce tin de utilizator, costul returului si eventualele deprecieri ale produsului se vor suporta de client, in baza Politicii de retur si a exceptiilor sale.


 Plati 

- Ce fac daca am un cod de reducere si am uitat sa il specific pe comanda?

Daca aveti un cod de reducere valid pe www.afisport.ro si ati uitat sa il completati la plasarea comenzii, echipa noastra va poate ajuta cu o actualizare a comenzii, insa doar in primele 24 ore de la plasarea comenzii. Pentru a solicita ajutorul in acest caz, vă rugăm să trimiteți cererea dvs. detaliată pe adresa noastră de e-mail: contact@afisport.ro. Echipa noastră vă va răspunde în cel mai scurt timp posibil. 

Daca insa comanda dvs este deja cu status Finalizat/Expediat (au trecut de regula 1-2 zile de la plasarea comenzii), nu se va putea face nicio modificare.


- Nu stiu unde sa completez codul de reducere in comanda.

Codul de reducere (voucher) valid il puteti completa in momentul in care aveti deja produse adaugate in cos pe website Afisport.ro si sunteti in pagina de finalizare comanda. Pe pagina de finalizare comanda, regasiti o rubrica numita ”Cod promotional” chiar inainte de totalul de plata comanda. Completati aici codul si apasati ”Aplicati”. Valoarea cosului se va modifica in conformitate cu valoarea codului de voucher/reducere.


- Cum pot sa aflu ce metode de plata sunt acceptate?

 Metodele de plata pe care le puteti accesa pentru comenzile online pe website sunt urmatoarele:

  • Plata Ramburs - adica plata la livrarea produselor de catre curier
  • Plata Online cu cardul de credit
  • Plata Online cu card de cumparaturi in rate: Star BT/Garbanti Bank/Alpha Bank/First Bank
  • Plata in Rate prin TBI Bank - partener de creditare online, fara sa mergi fizic la banca
  • Virament Bancar/ Ordin de Plata

Poti accesa informatiile despre metode de plata acceptate apasand aici!


- Cum pot sa aflu care sunt cardurile bancare de cumparaturi cu plata in rate acceptate?

 Poti sa platesti pentru comenzile online pe Afisport.ro cu un card bancar de cumparaturi cu plata in rate de la urmatorii parteneri agreati: 

  • Banca Transilvania - Star BT
  • Garanti Bank - Bonus Card
  • First Bank
  • Alpha Bank

Daca nu ai un card de cumparaturi in rate precum cele de mai sus, nu este nicio problema. Poti cumpara in rate din website www.afisport.ro prin Rate TBI Bank, partenerul nostru bancar care verifica datele tale si analizeaza dosarul de creditare online, rapid si fara drumuri la banca. Tot ce trebuie sa faci este sa pui in cos produsele pe care vrei sa le cumperi, completezi datele tale in pagina de plasare a comenzii, alegi la optiuni de plata - "Plata in rate prin TBI Bank" si apesi "Trimite comanda mea". Banca va analiza online cererea primita pentru comanda ta si va incepe procesul de verificare a bonitatii tale in biroul de credite, iar daca esti un client solvabil in maxim 24 ore primesti raspuns de aprobare a ratelor, comanda ta va fi apoi procesata de colegii nostri de la vanzari si expediata catre tine prin curier.


- Cum trebuie sa procedez daca am nevoie de un link de plata pentru comanda mea?

Daca ai vrut sa achiti online cu un card bancar, fie el de credit sau de cumparaturi (debit - rate) si nu ai reusit din diverse motive, poti solicita imediat echipei noastre un nou link de plata pentru comanda ta. Te rugam sa ne soliciti acest lucru pe email la adresa contact@afisport.ro sau direct pe chat-ul din website, specificandu-ne numele/prenumele, numar telefon din comanda si numar de comanda plasata, pentru generare link de plata online.

*Orice comanda care s-a plasat pe website cu plata online cu card si nu s-a reusit tranzactia online din varii motive, comanda respectiva va ajunge in urmatoarele 24 ore cu status Anulat. Daca se emite un nou link de plata si clientul realizeaza plata, comanda se va procesa mai departe, conform fluxului normal.


-Cum pot intra in posesia facturii pentru produsele comandate si livrate?

Factura pentru produsele comandate si livrate poate fi descarcata online apasand pe link-ul primit in emailul de confirmare a comenzii tale. Puteti, de asemenea, sa luati acest link cu copy si paste si sa il deschideti intr-o fereastra noua de browser. Odata accesat acest link, regasiti un camp numit "Factura/document" si un buton in dreptul sau cu "Descarca". Apasati pe "Descarca" si o noua fereastra se va deschide, unde este necesar sa completati (pentru securitatea datelor dvs) in caseta respectiva adresa de e-mail cu care ati plasat comanda dvs, apoi apasati pe "Descarca". Procesul de afisare al facturii se va declansa si o noua fereastra va afisa factura dvs in format pdf. In acest moment, aveti posibilitatea de a descarca documentul afisat, de a-l printa sau de a da Share (dreapta sus fereastra).



 Servicii 

- Care este procedura pentru trimiterea solicitarii mele de preluare produs pentru reparatie, in baza garantiei?

Dacă aveți nevoie de asistență în preluarea produselor pentru garanții, vă îndemnăm să ne contactați prin e-mail la service@dhsbikeparts.ro sau să folosiți chat-ul live website sau telefonul 0377/102 411 pentru a discuta direct cu echipa noastră.

 
- Care este garantia produselor?

Garantia produselor noastre este de 24 luni. Puteti accesa informatiile legate de garantie aici!

 
- Unde se poate face o programare la service pentru o revizie sau reparatie contra-cost?

Pentru o revizie sau reparatie contra cost puteti apela la service-ul nostru din magazinul fizic. 

Exista 3 locatii ale magazinelor Afisport, unde se poate realiza si o programare pentru revizie sau reparatie: Afisport Bucuresti - Sos Virtutii 25; Afisport Buzau - Aleea Industriilor 8; Afisport DHS Deva - Santuhalm 35A. 

*Puteti gasi detaliile de contact ale magazinelor noastre fizice apasand aici!

 
- Faceti service si pentru biciclete multimarca?

Echipa noastra tehnica din locatiile fizice poate realiza revizii si reparatii la biciclete multimarca. Asadar, oferim servicii de reparatii atat pentru bicicletele din gama noastra, cat si pentru biciclete de la alte marci/branduri. Pentru a beneficia de o reparatie, este necesar sa faceti o programare telefonic sau direct in magazinul Afisport.




 Generale 

- Unde gasesc informatii tehnice despre produse?

Pentru a studia informatii tehnice despre un produs anume, este necesar sa intrati pe pagina produsului resprectiv, navigati mai jos de poza produsului si de pret, apoi selectati sectiunea Caracteristici din pagina de produs. 


- Cum pot sa stiu stocul pentru un produs din site intr-un magazin fizic Afisport?

Pentru a vedea exact stocul unui produs, intrati pe pagina de produs, iar sub pretul produsului aveti informatia despre stoc. Daca produsul apare ”in stoc„ atunci el se regaseste in stocul nostru fizic. Daca produsul apare ”in stoc furnizor”, atunci se regaseste la furnizorul nostru.

Pentru a verifica daca produsul exista in stocul fizic al unui magazin Afisport, sub butonul de "Adauga in cos" regasesti un camp numit ”Rezerva si ridica din magazin”. Apasati pe acest camp si veti putea vedea daca produsul selectat este in stocul vreunui magazin Afisport. 


- Unde gasesc adresele magazinelor fizice si datele de contact?

 Pentru a vedea adresele si datele de contact ale magazinelor noastre Afisport (Bucuresti / Buzau / Deva), te rugam sa apesi aici!


- Cum pot sa vad programul de lucru pentru magazinele fizice Afisport?

 Programul de lucru al magazinelor noastre se poate studia apasand mai jos pe magazinul Afisport dorit:

- Cand se actualizeaza stocul pentru produsele cu stoc epuizat din site?

 Stocul produselor noastre se actualizeaza zilnic. Daca un produs cu lipsa stoc va fi ulterior furnizat de producator, stocul se va actualiza automat si se va putea comanda din nou pe website. Daca produsul este insa lipsa stoc si la producator/furnizor, produsul va ramane cu stoc epuizat pe site. 


- Cum trebuie sa procedez daca vreau sa fac o cerere de oferte de pret pentru persoana juridica/PFA?

Pentru a solicita oferte de preț personalizata pentru persoana juridica/PFA, vă rugăm să ne trimiteți cererile pe adresa noastră de e-mail contact@afisport.ro. Suntem aici pentru a vă oferi cele mai bune soluții și prețuri competitive pentru nevoile dumneavoastră de achiziționare.