• Pret
    lei
    lei
    • 5lei
    • 599lei
  • Producator
  • Stoc
  • Tip Produs
  • Culoare
  • Material
  • Tip montaj
 
PRP: 12900 lei 12200 lei
PRP: 34700 lei 32800 lei
PRP: 8900 lei 8500 lei
PRP: 5000 lei 4000 lei
PRP: 24800 lei 23500 lei
PRP: 19800 lei 18800 lei
38400 lei 24200 lei
6600 lei 4200 lei
PRP: 12900 lei 12200 lei
22800 lei 13700 lei
PRP: 6800 lei 3500 lei
PRP: 11900 lei 11300 lei
PRP: 12400 lei 11700 lei
7800 lei 5000 lei
18000 lei 11800 lei
58400 lei 36800 lei
PRP: 9400 lei 8900 lei
PRP: 8900 lei 8500 lei
11600 lei 7400 lei
PRP: 2500 lei 2300 lei
7600 lei 4800 lei
PRP: 6500 lei 3500 lei
5600 lei 3500 lei
25500 lei
5400 lei
PRP: 9900 lei 9400 lei
9700 lei 6200 lei
15900 lei
4200 lei
9700 lei 6200 lei
18300 lei 11400 lei
Lumini si Reflectorizante
 Lumini si Reflectorizante 

Luminile pentru bicicleta, fie ele far de fata sau far spate, te ajuta in trafic, in special noaptea, dar te va ajuta si pe timp de zi, atunci cand vremea este innorata sau traficul este intens si te va ajuta sa iti cresti vizibilitatea. Tine cont si de legislatie, daca mergi noaptea cu Bicicleta nu risca sa iei vreo amenda pentru ca nu folosesti farul de fata si spate sau reflectorizant pe roti sau vesta.

Daca mergi frecvent cu bicicleta pe drumurile publice, atunci cu siguranta cunosti importanta farurilor pentru bicicleta.  
Cei care merg des pe bicicleta prin oras sau fac naveta, se lovesc adesea de lipsa vizibilitatii si necesitatea asigurarii unei iluminari cat mai bune prin farul fata al bicicletei. 

Farul spate este la fel de important pentru ciclism, intrucat ii asigura siguranta in trafic, facandu-l vizibil soferilor din trafic.

Din punct de vedere legal, suntem obligati ca pe timp de noapte sa avem instalat pe bicicleta un far fata si spate, precum si reflectorizante precum benzile pe roti, stop spate sau benzi reflectorizante pe jantele rotilor, dar si vesta daca ne deplasam pe drumuri nationale, judetene si intre localitati.
Atunci cand alegem farurile pentru biciclete, trebuie sa ne gandim la nevoile pe care le avem in iluminarea drumurilor pe care le parcurgem cu bicicleta. 
Luminile dezvoltate pentru ciclism au mai multi parametrii de iluminare: scazuta, intermitenta, puternica.

Exista lumini de drum, lumini de semnalizare si lumini puternice, iar ca sistem de iluminare avem faruri cu LED, cu halogen sau HID.

Intensitatea farurilor se masoara in lumeni, iar cu cat numarul de lumeni este mai mare cu atat lumina este mai puternica. 

Farurile de spate au numarul de lumeni mai mic, undeva intre 5 si 100 lumeni, pe cand farurile fata ciclism au numarul de lumeni de la cateva sute si poate ajunge la catava mii de lumeni, in functie de cat de puternica este lumina .

Luminile de siguranta pentru bicicleta sunt cele intermitente si au de regula  intre 10 ai 25 lumeni, avand drept rol protectie si cresterea vizibilitatii biciclistului pe sosea, fiind amplasate de regula in spate pe tija de sa.
Atunci cand alegem farul de bicicleta, sistemul de prindere este si el important. 
Multe dintre farurile pentru biciclete gen Trelock, Topeak sau Knog sunt echipate cu o brida sau curele speciala pe prindere, fie din cauciuc sau silicon, fie din metal cu prindere prin suruburi.

Multe dintre farurile de ciclism sunt dotate cu buton de pornire si oprire pentru economisirea bateriei, dar si de setare a intensitatii luminii. 
Alimentarea farurilor se face de regula prin baterii simple, dar exista si modele mai avansate cu acumulatori, care au sisteme de incarcare usb sau conectori wireless.