PRP: 12900 lei 12200 lei
PRP: 34700 lei 32800 lei
PRP: 8900 lei 8500 lei
PRP: 24800 lei 23500 lei
PRP: 5000 lei 4000 lei
PRP: 3000 lei 2800 lei
PRP: 19800 lei 18800 lei
PRP: 60400 lei 38400 lei
PRP: 8300 lei 6600 lei
PRP: 24500 lei 19200 lei
PRP: 50600 lei 23000 lei
PRP: 12900 lei 12200 lei
PRP: 37800 lei 22800 lei
PRP: 6800 lei 3500 lei
PRP: 11900 lei 11300 lei
PRP: 21500 lei 18000 lei
PRP: 9500 lei 7800 lei
PRP: 12400 lei 11700 lei
PRP: 71900 lei 58400 lei
PRP: 9400 lei 8900 lei
PRP: 8900 lei 8500 lei
PRP: 19400 lei 11600 lei
PRP: 2500 lei 2300 lei
PRP: 9100 lei 7600 lei
PRP: 6500 lei 3500 lei
PRP: 7900 lei 5600 lei
25500 lei
PRP: 12400 lei 11700 lei
PRP: 11900 lei 9700 lei
PRP: 9900 lei 9400 lei
15900 lei
4200 lei
PRP: 11900 lei 9700 lei
PRP: 28600 lei 18300 lei
Lumini bicicleta
 Lumini bicicleta 

Luminile pentru bicicleta, fie ele far de fata sau far spate, te ajuta in trafic, in special noaptea, dar te va ajuta si pe timp de zi, atunci cand vremea este innorata sau traficul este intens si te va ajuta sa iti cresti vizibilitatea. Tine cont si de legislatie, daca mergi noaptea cu Bicicleta nu risca sa iei vreo amenda pentru ca nu folosesti farul de fata si spate sau reflectorizant pe roti sau vesta.

Daca mergi frecvent cu bicicleta pe drumurile publice, atunci cu siguranta cunosti importanta farurilor pentru bicicleta.  
Cei care merg des pe bicicleta prin oras sau fac naveta, se lovesc adesea de lipsa vizibilitatii si necesitatea asigurarii unei iluminari cat mai bune prin farul fata al bicicletei. 

Farul spate este la fel de important pentru ciclism, intrucat ii asigura siguranta in trafic, facandu-l vizibil soferilor din trafic.

Din punct de vedere legal, suntem obligati ca pe timp de noapte sa avem instalat pe bicicleta un far fata si spate, precum si reflectorizante precum benzile pe roti, stop spate sau benzi reflectorizante pe jantele rotilor, dar si vesta daca ne deplasam pe drumuri nationale, judetene si intre localitati.
Atunci cand alegem farurile pentru biciclete, trebuie sa ne gandim la nevoile pe care le avem in iluminarea drumurilor pe care le parcurgem cu bicicleta. 
Luminile dezvoltate pentru ciclism au mai multi parametrii de iluminare: scazuta, intermitenta, puternica.

Exista lumini de drum, lumini de semnalizare si lumini puternice, iar ca sistem de iluminare avem faruri cu LED, cu halogen sau HID.

Intensitatea farurilor se masoara in lumeni, iar cu cat numarul de lumeni este mai mare cu atat lumina este mai puternica. 

Farurile de spate au numarul de lumeni mai mic, undeva intre 5 si 100 lumeni, pe cand farurile fata ciclism au numarul de lumeni de la cateva sute si poate ajunge la catava mii de lumeni, in functie de cat de puternica este lumina .

Luminile de siguranta pentru bicicleta sunt cele intermitente si au de regula  intre 10 ai 25 lumeni, avand drept rol protectie si cresterea vizibilitatii biciclistului pe sosea, fiind amplasate de regula in spate pe tija de sa.
Atunci cand alegem farul de bicicleta, sistemul de prindere este si el important. 
Multe dintre farurile pentru biciclete gen Trelock, Topeak sau Knog sunt echipate cu o brida sau curele speciala pe prindere, fie din cauciuc sau silicon, fie din metal cu prindere prin suruburi.

Multe dintre farurile de ciclism sunt dotate cu buton de pornire si oprire pentru economisirea bateriei, dar si de setare a intensitatii luminii. 
Alimentarea farurilor se face de regula prin baterii simple, dar exista si modele mai avansate cu acumulatori, care au sisteme de incarcare usb sau conectori wireless.