Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch, L, Turcoaz

Scrie o recenzie
22228125088BP
Ai gasit un pret mai bun?
Turcoaz
89900 Lei
PRP: 1.19000 Lei
Diferenta: 291,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

      Livrare din stoc magazin. Produsul se livreaza in aprox. 3-5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice

Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch este o bicicleta urbana trendy de femei, cu un design unic, un cadru cu linii drepte si robuste.

Este echipata cu frane v-brake, roti de 28 inch si are o serie de accesorii foarte utile pentru pedalatul tau zi de zi in oras - aparatori roti, protectie lant, cric, portbagaj spate, lumini fata si spate, o sa foarte confortabila city, cos incapator pentru transport pe fata, dar si o sonerie pe ghidon.

 


Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia,
cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau mai multe viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate. Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras,  roti destul de late si groase,  26 sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.

Culoare
  • Turcoaz
Culoare predominanta
  • Turcoaz
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune colet
  • Full Box 85%-1500x210x800
Dimensiune roata
  • 28 inch
Ghidon
  • City 620 mm, Otel
Greutate colet
  • 21.25 Kg
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Greutate suportata
  • 100 Kg
Incluse
  • Aparatoare angrenaj ,
  • Cos fata ,
  • Cric ,
  • Far fata cu dinam ,
  • lant si roti ,
  • Portbagaj spate ,
  • Reflectoare spate si roti ,
  • Sonerie
Mansoane
  • 125 mm, PVC
Marime
  • L
Marime cadru
  • 505 mm
Material cadru
  • Otel
Model angrenaj
  • Simplu, 38T, otel
Model anvelope
  • GRL 5101 700X40C BK- Eastman
Model butuc fata
  • Otel, CP 14G*36H*100*150mm otel argintiu,filet ax 3/8
Model butuc spate
  • Butuc frana torpedo
Model frana
  • Fata: Alhonga V-Brake 110 mm, Otel ,
  • Spate: Torpedo
Model furca
  • City, rigida, otel, V-brake Pivots
Model lant
  • KMC HV-410
Model manete schimbator
  • Nu
Model pedale
  • FP-856(804)
Model pinioane
  • 18T
Model roti
  • Cerurim Otel, 28 inch
Mtb/Sosea
  • Sosea
Numar viteze
  • 1
Pipa
  • 25.4 mm, Otel
Produs
  • Biciclete Oras - Trekking
Sa
  • City
Tija sa
  • 25.4*248 mm, Otel
Tip
  • De oras
Tip frana
  • Torpedo
Transmisie
  • 1 x 1 Viteze
Utilizator
  • Barbati
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
5 din 5
Recenzii: 5
5 stele
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Sorin Cristescu
Comentariu
OK
Alexandra Chiroiu
Comentariu
Mulțumită!!!
Anghel Mihaela Georgiana
Comentariu
Bună ziua. Sunt foarte incantata de prosus este excelent
Ciprian Popescu
Comentariu
Livrare super,bicicleta este de nota 10 .Recomand.Multumim
Ionut Priboianu
Comentariu
Buna ziua, la comanda primita au lipsit din colet farul si dinamul. Cum procedam? Multumesc. Ionut Priboianu 0729951276

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia