In perioada 3 Mai - 6 Mai 2024 echipa se va afla in minivacanta de Paste. Comenzile plasate in aceasta perioada, se vor procesa incepand cu data de 7 Mai.

CONCURS DEVRON PENTRU ROMANIA 2023

CONCURS  DEVRON GAMA 2023
PREMII TOTALE  DE 57.500 LEI

 

✅ Concursul se desfasoara cu sustinerea lui Marius de la Bucharest Bike Traffic si Dragos de la Freerider.ro; ✅ Varsta minima de participare - 18 ani, persoana fizica; ✅ Durata concurs: 31 mai - 31 august 2023; ✅ Participare - in Online, pe canalele de Facebook, Instagram, TikTok si YouTube ale fiecarui participant la concurs; ✅ Pot participa la concurs doar cei care au deja sau isi cumpara o bicicleta Devron 2023 pe perioada campaniei; ✅ Detalii despre bicicletele din Gama Devron 2023 din Concurs - https://bit.ly/45qBhe1 .  

⬛ Premiul IUNIE - Produse la alegere in valoare de 2500 lei
⬛ Premiul IULIE - Produse la alegere in valoare de 5000 lei
⬛ Marele Premiu AUGUST - 50.000 lei

Regulamentul de concurs 

CUM PARTICIPI LA CONCURSUL "Devron pentru Romania"

Pentru a participa la Concursul "Devron pentru Romania", unde MARELE PREMIU este de 50.000 Lei, trebuie sa indeplinesti o conditie obligatorie, si anume sa ai deja cumparata o bicicleta Devron din Gama 2023 (detalii aici) sau sa cumperi una in perioada de Campanie Iunie - Iulie - August 2023 si sa participi in concurs.

▶ Iata ce trebuie sa faci pentru a participa la concurs:

1. Cumpara o bicicleta Devron Gama 2023 sau daca ai deja o astfel de bicicleta Devron cumparata poti sa participi in concurs.
2. Cand iesi cu bicicleta ta Devron 2023, iti faci o fotografie sau un video intr-un loc din Romania, pe care tu il consideri foarte frumos sau care are o insemnatate mare pentru tine.
3. Fotografia sau video-ul il postezi la tine pe canalele tale de social media, pe wall Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube si folosesti OBLIGATORIU in postare Hashtag-urile: #devronpentruromania si #afisport.
4. Posteaza pe toata durata concursului Iunie - Iulie - August, intrucat poti sa castigi oricare din cele 3 premii, insa de fiecare data posteaza alt material foto/video + hashtagurile de concurs,

Atentie:
Trebuie sa postezi foto/video cu bicicleta ta Devron 2023 undeva in Romania doar pe profilul public (wall) al paginii tale de social media (facebook, instagram, tiktok, youtube); nu trebuie sa fie postare pe Story/Poveste, ci postare pe wall - direct pe pagina ta, postare vizibila tuturor.

*NU posta pe paginile de social media ale Afisport.ro, intrucat nu te putem valida ca participant in concurs.
**Poti posta pe toate paginile tale de social media sau cel putin pe una din ele (facebook, instagram, tiktok, youtube), poti posta cate postari vrei pentru a avea si mai multe sanse de castig, dar fiecare postare trebuie sa aiba o/un foto/video unic/a, care nu se repeta in postarile tale.
***Nu uita sa specifici cele 2 hashtaguri obligatorii din concurs: #devronpentruromania si #afisport. Fara aceste hashtaguri nu te putem valida ca participant.

Nu ai înca o bicicleta Devron 2023? Cumpara aici una, participa la CONCURS ”Devron pentru Romania” si CASTIGA MARELE PREMIU de 50.000 LEI.

Concurs Devron 2023

DESFASURAREA CONCURSULUI "Devron pentru Romania"

Concursul "Devron pentru Romania" va fi organizat cu sprijinul si sustinerea a celor doi parteneri: Marius - Bucharest Bike Traffic si Dragos - Freerider.ro 

▶ Lunile IUNIE SI IULIE de desfasurare a concursului: 

- pe 1 ale lunii urmatoare lunii de concurs (1 Iulie pentru concursul din Iunie, respectiv 1 August pentru concursul din Iulie) vom alege 10 foto/video cele mai interesante, postate de participanti impreuna cu cele 2 hashtaguri #devronpentruromania si #afisport si le vor posta pentru votul publicului pe pagina noastra de Facebook Afisport.ro 
- din 1 ale lunii urmatoare, timp de 1 saptamana (1- 7 Iulie pentru concurs Iunie si 1-7 August pentru concurs Iulie), publicul va putea sa intre pe pagina de facebook Afisport.ro si sa voteze fotografia sau video-ul preferat.
- in 8 ale lunii urmatoare (8 Iulie, respectiv 8 August) se va desemna castigatorul lunii anterioare si ii vom anunta online pe toate canalele noastre de social media si in cadrul acestei pagini.

▶ Luna AUGUST de desfasurare a concursului:

- cele mai bune 10 foto/video ale participantilor vor fi alese direct de catre Marius si Dragos in data de 31 august, iar participantii selectati vor fi invitati pe 3 Septembrie in cadrul Magazinului Afisport Bucharest Bike Traffic pentru marea finala si castigarea Marelui Premiu de 50.000 lei.
- participantii selectati vor face parte dintr-un show live realizat in magazin, alaturi de cei doi influenceri, unde vor primi 5 indicii care duc catre Marele Premiu pus la bataie.
- cine trece de toate cele 5 indicii, va castiga Marele Premiu in valaore de 50.000 lei.  In aceasta etapa, se vor extrage 3 participanti ca rezerve, pentru cazurile in care unul din cei 10 participanti initial extrasi nu poate participa din varii motive la showul live si extragerea din data de 3 Septembrie 2023 de la Bucuresti.
PREMII IN CONCURS "Devron pentru Romania"

▶ Premiul lunii IUNIE: produse in valoare de 2500 lei, la alegere din afisport.ro sau magazinele Afisport

- intre 1 Iunie si 30 Iunie posteaza pe canalele tale de social media (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube) o fotografie sau video cu bicicleta ta Devron din Gama 2023 intr-un loc special din Romania si specifica in postare cele 2 hashtaguri #devronpentruromania #afisport
- pe 1 Iulie, Marius si Dragos vor alege 10 fotografii/video cele mai interesante si vor fi postate pe pagina de facebook AFiSport.ro pentru a fi votate de comunitate/public.
- intre 1 Iulie - 7 iulie, publicul va putea sa voteze fotografia/videoul preferat. Fotografia sau video-ul care va avea cele mai multe voturi de la public, va castiga premiul lunii IUNIE.
- pe 8 iIulie 2023 vom anunta castigatorul premiului pe canalele de social media ale Afisport.ro (facebook, instagram, tiktok, youtube) si pe aceasta pagina.

▶ Premiul lunii IULIE: produse in valoare de 5000 lei, la alegere din afisport.ro sau magazinele Afisport

- intre 1 Iulie si 31 Iulie posteaza pe canalele tale de social media (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube) o fotografie sau video cu bicicleta ta Devron din Gama 2023 intr-un loc special din Romania si specifica neaparat in postare cele 2 hashtaguri: #devronpentruromania #afisport
- pe 1 August, Marius si Dragos vor alege 10 fotografii/video cele mai interesante si vor fi postate pe pagina de facebook AFiSport.ro pentru a fi votate de comunitate/public.
- intre 1 August - 7 August, publicul va putea sa voteze fotografia/videoul preferat. Fotografia sau video-ul care va avea cele mai multe voturi de la public, va castiga premiul lunii IULIE.
- pe 8 August 2023 vom anunta castigatorul premiului lunii Iulie pe canalele de social media ale Afisport.ro (facebook, instagram, tiktok, youtube) si pe aceasta pagina.

▶ Premiul lunii AUGUST - Marele Premiu de 50. 000 lei

- intre 1 August si 30 August trebuie sa postezi pe canalele tale de social media (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube) o fotografie sau video cu bicicleta ta Devron din Gama 2023 intr-un loc special din Romania si trebuie sa treci neaparat pe postare si cele 2 hashtaguri: #devronpentruromania #afisport
- pe 31 August, Marius BBT si Dragos Freerider vor selecta 10 participanti care au cele mai interesante fotografii/video din Romania cu bicicleta Devron Riddle Gama 2023. Participantii selectati vor fi invitati pe 3 Septembrie 2023 in locatia magazinului Afisport Bucharest Bike Traffic pentru participarea la un Show LIVE de extragere a castigatorului Marelui Premiu de 50.000 lei
- in 4 septembrie 2023 vom anunta castigatorul Marelui Premiu pe canalele noastre de social media dar si pe aceasta pagina.

GAMA DE BICICLETE DEVRON 2023
▶ modele de biciclete cu care poti participa in concurs ➡ APASA AICI


  
REGULAMENTUL CONCURSULUI

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania promoțională “Concurs Devron 2023” (denumită în continuare “Campania/Concurs”) este organizată de SC DHS BIKE PARTS SRL (“Organizatorul”/“DHS BP”), cu sediul în Deva, Str. Santuhalm, nr. 35A, jud. Hunedoara, cu număr în Registrul Comerțului J20/1709/2008, CUI 24705416.

1.2. Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”), care este disponibil public și gratuit pe Concurs Devron 2023 (afisport.ro), sau poate fi pus la dispoziție  (i) prin e-mail la marketing@afisport.ro sau (ii) pe baza unei solicitări scrise  in atenția Organizatorului, la sediul social mai sus indicat.

1.3. Coordonarea mecanismului și înscrierilor, extragerilor momentelor câștigătoare, gestiunea bazei de date aferente derulării Campaniei și desemnarea electronică a câștigătorilor vor fi realizate și operate prin intermediul _platformelor de social media Afisport.ro si Magazin Afisport Bucharest Bike Trafic.

1.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial prin întocmirea unui act adițional, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunțarea în mod public a modificărilor respective prin intermediul acelorași canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost făcut public anterior.

1.5. Devron este o marcă înregistrată a DEVRON EUROPE SRL și este utilizată doar cu permisiunea în scopuri de promovare. DEVRON EUROPE SRL nu este organizator sau co-organizator al acestei promoții.

1.6. In prezentul regulament se va face referire la Agenție/Agenția, reprezentata de cei doi influenceri parte din campania promoțională – Marius de la BucharestBikeTraffic si Dragos de la FreeRider.

SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA CAMPANIEI
2.1.    Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul României, în conformitate cu prezentul Regulament. 

2.2.    Campania se va desfășura în perioada 31.05.2023, ora 00:00:01 – 31.08.2023 inclusiv, ora 23:59:59 (denumită în continuare “Perioada Campaniei”). Participanții se pot înscrie în
Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei.

SECTIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE (MĂRCI ȘI PRODUSE PARTICIPANTE) 
3.1    Produsele DEVRON participante la Campanie (în continuare “Produse Participante”), sunt oricare produse din gama de biciclete  Devron 2023 si pot fi văzute sau cumpărate aici https://afisport.ro/concurs-de... sau din magazinele Afisport din Bucuresti, Buzău sau Deva (https://afisport.ro/locatii).

3.2    Orice alte produse comercializate sub marca Devron, care nu sunt menționate la art. 3.1., nu pot fi utilizate pentru înscrierea în prezenta Campanie.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1    Pot participa în Campanie persoanele fizice cu vârsta de peste 18 ani împliniți la data începerii Campaniei, cu domiciliul sau reședință, chiar temporara, in Romania, care îndeplinesc condițiile prevăzute la art. 5.1 (în continuare “Participanții”). 

4.2    La aceasta Campanie nu au drept de participare următoarele persoane: 
a) prepușii (inclusiv, însă fără a se limita la angajații) Organizatorului și/sau ai Agențiilor;
b) prepușii (inclusiv, însă fără a se limita la angajați) oricăror societăți implicate în realizarea oricăror activități legate de organizarea și desfășurarea Promoției, colaboratori ai Organizatorului, Agențiilor și/sau, dacă e cazul, magazinelor participante;
c) membrii familiilor prepușilor menționați la punctele a) – b) de mai sus (însemnând copii, parinți, soț/soție, frate/soră).
d) persoanele a căror vârstă este mai mică de 18 (optsprezece) ani împliniți până la data începerii prezentei

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1    Pentru a participa la Campanie, Participanții trebuie:
5.1.1    Să achiziționeze, în perioada de desfășurare a Campaniei (conform Secțiunii 2 a prezentului Regulament), cel puțin 1 (un) Produs Participant Devron 2023 și să păstreze documentul fiscal in original pentru validarea ulterioară, în caz de câștig.

5.1.2 Participarea la campanie se poate realiza și în situația in care Participantul deține un Produs Participant Devron 2023 înainte de începerea/desfășurarea concursului.

5.1.3 Reguli pentru participanți:
- Participanții trebuie s[ cumpere o biciclet[ Devron 2023 sau dacă dețin deja o bicicleta Devron Gama 2023 cumpărată (trebuie sa dețină bon fiscal/factura de cumpărare) pot sa participe in concurs.
- Participanții trebuie sa folosească Bicicleta Devron 2023, să își facă o fotografie sau un video intr-un loc din Romania, pe care  il considera foarte frumos sau care are o însemnătate mare pentru aceștia.
Fotografia sau video-ul se va posta de către participant pe canalele sale de social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube) si trebuie folosit obligatoriu in postare hashtagurile #devronpentruromania si #afisport.
Se poate posta pe toate paginile de social media ale participantului sau pe cel puțin pe una din ele, se pot posta mai multe postări pentru a avea si mai multe șanse de câștig, dar fiecare postare trebuie să aibă o fotografie/video unic/a si sa nu se repete, plus specificarea in postari a celor 2 hashtaguri obligatorii in concurs (#devronpentruromania #afisport). 
*ATENTIE – participantul trebuie sa posteze foto/video cu bicicleta undeva in Romania doar pe paginile sale de social media (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube)  si nu pe Afisport.ro.
**NU se postează pe Story/Poveste, se posteaza pe wall, confidentilaitate publica (poate vedea oricine postarea ta).

5.1.4. Validarea celor 10 participanți lunari și extragerea câștigătorilor lunari
Toți participanții la Campanie, vor avea următoarele etape de extragere și câștig:
- Campania începe in data de 30 Mai 2023 și participanții pot începe să posteze foto/video cu ei si Bicicleta Devron 2023 pe canalele propria de social media precum Facebook, Instagram, TitkTok, YouTube si sa specifice cele 2 hashtaguri obligatorii de Campanie #devronpentruromania si #afisport
- Organizatorul si Agenția vor alege lunar – Iunie, Iulie, August – 10 foto/video cele mai interesante care au fost postate alături de cele 2 hashtaguri de către participanți. Aceste 10 foto/video selectate se vor posta mai apoi de Organizator pe pagina de Facebook Afisport.ro (https://www.facebook.com/AFiSp...), unde publicul/comunitatea Facebook poate vota  timp de 1 săptămână foto/video pe care îl place cel mai mult. Foto/Video care strânge cele mai multe voturi de la public va câștiga premiul pentru luna Iunie – produse in valoare de 2500 lei si premiul lunii Iulie – produse in valoare de 5000 lei.
- Pentru extragerea din luna August, unde marele premiu este de 50.000 lei, Agenția va alege 10 participanți care au postat, pe durata Campaniei, cele mai interesante si spectaculoase fotografii/video cu bicicleta lor Devron 2023 undeva in Romania + cele 2 hashtaguri #devronpentruromania si #afisport.ro. Participanții selectați, vor fi apoi invitați în cadrul Magazinului Afisport Bucharest Bike Traffic din Bucuresti, Sos Virtuții 25, pentru a participa, in cadrul unui show live, la probele finale și stabilirea marelui câștigător.

5.2    În contextul prezentei Campanii, noțiunea de document fiscal reprezintă înscrisul justificativ, atât juridic cât și fiscal, al achiziției (bon fiscal, chitanță fiscală/factură fiscală in regim special care circula fără chitanță la încasare emisa exclusiv pe numele unei persoane fizice) emis de o societate din România (comerciant), la data efectuării achiziției, prin care Participantul poate face dovada achiziționării, în calitate de persoană fizică (consumator), a minimum un Produs Participant. Documentul fiscal trebuie să aibă o dată de emitere în perioada de desfășurare a Campaniei sau înainte de aceasta dacă produsul se încadrează in categoria Produs Participant Devron 2023, iar data și ora acestora trebuie să fie anterioare celor la care s-a efectuat înscrierea în Campanie.

5.3    Participanții sunt obligați să păstreze in original documentul fiscal în baza căruia s-au înscris in Campanie, pentru a îndeplini procedura de validare si de acordare a premiilor, în caz de câștig.

5.4    Pe lângă Produsul/ Produsele Participant/e, este permis să apară și alte produse pe documentul fiscal participant. 

5.5    Un participant unic se identifică în mecanismul automatizat de înscriere în Campanie prin datele care se regăsesc pe platformele de social media (Facebook, Instagram, Youtube, Tiktok) pe conturile sale personale pe care se postează postarea înscrisă în campanie. Organizatorul își rezervă dreptul să investigheze, putând cere date suplimentare (inclusiv copie document de identitate) în cazul în care suspectează tentative de fraudare. Pentru evitarea oricărui dubiu, situațiile/participările concluzionate de către Organizator ca tentative de frauda vor fi invalidate si nu vor putea intra în posesia unui eventual premiu.

5.6    Necompletarea tuturor pașilor necesari pentru înscrierea în campanie va duce automat la invalidarea participantului pentru premiul respectiv, Organizatorul rezervându-și acest drept.

5.7    Organizatorul își rezerva dreptul de a investiga și a interpreta înscrierile în Campanie; orice neregula ce poate fi clasificată ca încercare de fraudare se soldează cu blocarea și eliminarea definitiva a Participantului in cauza si/sau anunțarea acestuia, la latitudinea Organizatorului. Dacă se constată ca un Participant a efectuat înscrieri folosind date personale  ale altui titular si este suspect de frauda, Organizatorul își rezerva dreptul sa (i) solicite lămuriri și orice documente relevante, (ii) invalideze toate înscrierile cu care Participantul suspect de fraudă s-a înscris in Campanie, (iii) blocheze, pe toata Perioada Campaniei, participările (identificate prin datele sale) cu care Participantul suspect de frauda s-a înscris in Campanie. Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida și de a nu livra premii acelor Participanți care încearcă fraudarea Campaniei, indiferent daca numele acestora au fost făcute publice sau nu.

5.8    Organizatorul direct nu poate fi ținut responsabil pentru situațiile generate din culpa Participantului și/sau în care, din cauza timpului limitat până la încheierea Campaniei, procedurile de verificare pentru orice situații care necesită verificarea elementelor identificatoare nu pot fi duse la bun sfârșit, iar participanții implicați în verificări nu pot fi înscriși sau validați și, după caz, nu pot intra în baza de date pentru atribuirea premiilor disponibile la momentul respectiv. 

5.9    Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica conținutul mesajelor de răspuns/informare pe parcursul derulării prezentei Campanii promoționale, fără o notificare prealabila si fără întocmirea vreunui document aferent prezentului Regulament Oficial.

5.10    Desemnarea câștigătorilor se va realiza prin mecanismul momentelor câștigătoare, conform procedurii stabilite in art. 6.3 si 6.4. din prezentul Regulament.

5.11    Toți participanții ale căror înscrieri sunt declarate câștigătoare vor fi contactați prin intermediul profilului de social media unde a participat si vor primi detalii despre premiul câștigat în cadrul Campaniei și despre procedura validare și de intrare în posesie a acestuia.

5.12    Organizatorul va publica pe website-ul Afisport.ro si pe pagina de facebook AFiSport.ro numele si prenumele câștigătorilor, precum și premiile câștigate de aceștia, în conformitate cu obligația impusă de lege privind campaniile publicitare, în termen 30 de zile lucrătoare de la validarea câștigătorilor, fiind astfel o etapă obligatorie pentru implementarea prezentei Campanii.

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
6.1    In cadrul Campaniei, Organizatorul va acorda, prin mecanismul campaniei, următoarele premii:
Premiul lunii  Iunie – produse in valoare de 2500 lei inclusiv TVA, la alegerea câștigătorului, din website www.afisport.ro
Premiul lunii Iulie – produse in valoare de 5000 lei inclusive TVA, la alegerea câștigătorului, din website www.afisport.ro
Premiul lunii August in valoare de 50.000 lei inclusive TVA

6.2    Valoarea totala a premiilor este de 57.500 Lei, inclusiv TVA.   
Descrierea premiilor:
a) Premiul lunii  Iunie – produse in valoare de 2500 lei, la alegerea câștigătorului, din website www.afisport.ro
b)    Premiul lunii Iulie – produse in valoare de 5000 lei, la alegerea câștigătorului, din website www.afisport.ro
c) Premiul lunii August in valoare de 50.000 lei, achitat in cont bancar al câștigătorului, in doua transe egale, în decurs de 30 zile de la câștigare

6.3    Premiile Campaniei vor fi acordate câștigătorilor de către Organizator, în baza prezentului regulament, după cum urmează:
6.3.1    Premiul lunii Iunie va avea câștigătorul stabilit in data de 8 Iulie 2023.

6.3.2    Premiul lunii Iulie va avea câștigătorul stabilit in data de 8 August 2023.

6.3.3   Premiul lunii August se va stabili in data de 3 Septembrie 2023 in cadrul unui Show Live realizat de Organizator cu Agenția si participanții selectați, etapa desfășurată in cadrul Magazinului Afisport Bucharest Bike Traffic din Bucuresti, Sos Virtuții 25, sector 6. Câștigătorul marelui premiu de 50.000 lei va intra in posesia premiului prin transfer bancar, in baza informațiilor pe care le va comunica ulterior Organizatorului.

6.4    Pentru a fi validat si/sau intra în posesia premiilor, participanții sunt obligați să păstreze documentele fiscale care au rezultat în urmă achiziției produselor și să verifice că informațiile de pe acestea privind datele documentului, produsele participante* și numărul acestora să fie lizibile si clare. Pentru a fi validat și/sau a intra în posesia premiului, în caz de câștig, participantul este obligat să păstreze documentul fiscal, în original, conform prezentului Regulament Oficial. Participantul este responsabil să verifice că documentul fiscal este emis in perioada campaniei și prezintă informații clare despre numele și numărul de produse participante. Participantul este responsabil să păstreze documentul fiscal în condiții optime de lizibilitate până la validarea premiului. 
* Pentru îndeplinirea criteriilor de validare, este obligatoriu ca documentul fiscal să conțină denumirea Produselor Participante. Nu vor fi luate în considerare documentele fiscale care nu justifică achiziția de Produse Participante la Campanie. 

6.5    În scopul validării și intrării în posesie a premiilor participanții trebuie să păstreze, până la intrarea în posesia premiului, obligatoriu documentul fiscal în original aferent fiecărei înscrieri, astfel încât, în cazul revendicării premiului, să poată prezenta sau preda în original acest element identificator. În situația în care Organizatorul solicită unui participant să facă dovada deținerii documentului fiscal acesta va oferi un termen de 2 (două) zile lucrătoare, indiferent de motivul invocat de Organizator, participantul are obligația să răspundă solicitării în termenul acordat, sub sancțiunea anulării înscrierii si eventualelor premii aferente acelei înscrieri.

6.6    Premiile din aceasta Campanie nu sunt transmisibile si nu pot fi înlocuite. In mod special, Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicării și a utilizării premiilor. 

6.7    Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si expediate doar pe teritoriul României.

6.8    Daca pe Perioada Campaniei nu se înscrie/nu participa niciun Participant sau se înscriu mai putini Participanți decât numărul premiilor, atunci premiile Campaniei  rămân la dispoziția Organizatorului.

6.9    Organizatorul nu are nicio obligație, sub nici o formă sau aspect, de a suplimenta numărul premiilor sau de a le înlocui. 

6.10    Pentru a intra in posesia premiului, Participanții sunt obligați să permită verificarea in original a documentului fiscal de către Organizator sau de către reprezentanții acestuia (spre exemplu, curierul care este trimis pentru a ridica documentul fiscal sau când livrează premiul).

6.11    Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale Campaniei, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel câștigate si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmărire juridică pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

6.12    Organizatorul își rezervă dreptul ca în situația în care din motive independente de el, nu poate oferi în termenul prevăzut în regulament premiul indicat ca fiind câștigat de către participant, să poată oferi ca premiu un produs similar ca funcționalitate sau din aceeași categorie de produse, având o valoare comercială echivalentă.

6.13    Daca e cazul, premiile in produse acordate de către Organizator in cadrul Campaniei beneficiază de garanție comerciala doar conform condițiilor stabilite de către comerciantul produselor acordate ca premiu si doar in termenul comunicat de comerciantulproduselor, care începe să curgă de la data achiziției respectivelor produse de către Organizator sau de către subcontractanții ori prepușii săi. Garanția de conformitate a produselor este prevăzută de legislația incidenta.

6.14    Orice material comunicat de către Participanți in cadrul prezentei Campanii, sub orice forma (video, audio, text), in orice mediu (online, offline) trebuie sa respecte condițiile prezentului Regulament, reglementările legale si bunele moravuri, să aibă un conținut decent, licit, nediscriminatoriu si relevant pentru prezenta Campanie și să nu încalce orice drepturi, inclusiv de autor si/sau de proprietate intelectuala, a unor terțe parți. Participantul este in integralitate răspunzător pentru materialele comunicate si prejudiciile cauzate prin utilizarea si/sau diseminarea ilegala/in dauna unor terți a acestora, garantează că deține drepturi depline si nelimitate vizând materialele participante. In cazuri contrare, Organizatorul, la libera sa alegere, poate dispune masuri de remediere necesare precum, fără a se limita la, eliminarea din Campanie si până la solicitarea acoperirii prejudiciilor cauzate. 

SECTIUNEA 7. PROCEDURA PENTRU REVENDICAREA INITIALA, VALIDAREA SI PRIMIREA PREMIILOR
7.1    Până la validarea finală, un Participant ce a fost desemnat drept câștigător va fi numit “Potențial Câștigător” și trebuie să îndeplinească următorii pași pentru a fi declarat câștigător final: revendicare inițială, prevalidare electronică și validare finală. Neîndeplinirea sau îndeplinirea parțială a oricărei din cele trei etape de către un potențial câștigător, conduce la invalidarea acestuia.

A. Revendicare inițială:
7.2    Potențialul câștigător va fi contactat prin profilul său de social media prin care a participat, in termen de maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la votul publicului de pe pagina de facebook AFiSport.ro care anunță câștigătorul, oferindu-se informații despre modalitatea de revendicare a premiului câștigat. Organizatorul sau Agenția va efectua maximum 3 încercări în acest termen și in cazul în care potențialul câștigător nu poate fi contactat conform situațiilor exemplificate la art. 9.3, lit. c, acestuia i se va trimite un mesaj pe canalele sale de social media, fiind anunțat ca are termen 24 de ore din acel moment pentru a contacta Organizatorul sau Agenția in vederea parcurgerii etapelor de validare.

7.3    In cazul în care potențialul câștigător nu contactează Organizatorul sau Agenția în termenul specificat, acesta va fi invalidat, fără nicio despăgubire din partea Organizatorului, acesta din urmă având dreptul să treacă la validarea rezervelor, în ordinea extragerii acestora sau votului publicului. Rezervele vor fi contactate respectându-se aceeași procedură menționată în prezentul capitol.

7.4    Pentru revendicarea premiului, fiecărui potențial câștigător i se va solicita să:
a)    Își exprime acordul expres și neechivoc pentru colectarea, prelucrarea și introducerea datelor cu caracter personal ce urmează a fi comunicate în baza de date aferentă derulării Campaniei, în vederea exclusivă a atribuirii și livrării premiului.
b)    Comunice dacă este/ nu este angajatul uneia din companiile implicate în această Campanie sau rudă de gradul I cu o persoană angajată;
c)    Confirme următoarele date: nume, prenume, telefon, adresa de e-mail;
d)    Comunice data nașterii.
e)    Confirme deținerea în original a documentului fiscal de achiziție a produsului.
f) Acordul de a permite Organizatorului si Agenției de a folosi pe canalele sale online materialele foto/video din Campanie postate de potențialul câștigător.
g) Acordul de a participa la Show Live-ul, care se va desfășura in Magazin Afisport Bucharest Bike Traffic din Bucuresti, in cadrul extragerii câștigătorului marelui premiu de 50.000 lei.
h) Participanții la Show Live își vor da acordul implicit prin participare, asupra publicării in direct sau a înregistrării si difuzării ulterioare a  imaginilor video cu aceștia pe canalele online ale Organizatorului si Agenției.

7.5    Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita Participanților în original, documentul fiscal de achiziție înscris, în vederea intrării în posesia câștigului. Neîndeplinirea acestei condiții va duce la invalidarea premiului, decizia de invalidare fiind la liberă alegere a Organizatorului.

B. Validarea finală:
7.6    În cazul în care pașii de prevalidare au decurs corespunzător și potențialul câștigător face dovada deținerii în original a documentului fiscal de achiziție în baza căruia s-a efectuat înscrierea, în perioada și în termenul condiționate de Regulament, potențialul câștigător devine câștigător și are dreptul de a intra în posesia premiului, iar Organizatorul, efectuează livrarea premiului în maximum 30 de zile lucrătoare de la data prevalidarii premiului.

7.7    În vederea acordării premiului de către împuternicitul Organizatorului (curierul), se va semna și se va completa cu datele personale ale câștigătorului un proces-verbal de predare-primire premiu. Odată cu livrarea premiului, Organizatorul este eliberat față de câștigător de orice obligație născută în temeiul prezentului Regulament Oficial. 

7.8    În oricare din situațiile de mai jos se găsește un potențial câștigător, premiul acestuia va fi invalidat:
a)    Un potențial câștigător nu prezinta si/sau nu deține documentul fiscal in original;
b)    un potențial câștigător furnizează la revendicare informații incomplete sau eronate; sau
c)    un potențial câștigător nu reușește să trecă de una din etapele setate de Agenție in show-ul live; sau
d)    un potențial câștigător nu revendică premiul în termenul acordat; sau
e)   un potențial câștigător nu prezintă documentația solicitată de către Organizator în termenele acordate conform prezentului Regulament Oficial;

7.9    În situația în care unul sau mai mulți participanți își vor exprimă dezacordul cu privire la înregistrarea convorbirilor telefonice, aceștia vor primi o adresă de e-mail, prin intermediul cărora pot comunică în formă scrisă. La rândul lor, aceștia au obligația de a pune la dispoziția Organizatorului o adresă de e-mail sau una poștală unde pot primi corespondența, în caz contrar premiul nu poate fi acordat. Participantul își asumă responsabilitatea întârzierilor furnizorului de corespondență în cazul în care comunicările nu ajung în termenele stabilite prin prezentul Regulament.

7.10    Revendicarea premiilor Campaniei nu implică automat obligativitatea participanților de a-și exprima acordul pentru utilizarea datelor personale în activități ulterioare de marketing direct.

7.11    Niciunul dintre premiile acordate potrivit Regulamentului Oficial nu poate fi înlocuit cu alte premii, excepție făcând situația prevăzută la 6.14. În cazul refuzului unui participant de a beneficia de premiul revendicat, așa cum este acesta descris în Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. Premiul respectiv va rămâne la dispoziția Organizatorului.

SECTIUNEA 8. ERORI SI DOCUMENTE FISCALE NECORESPUNZATOARE
8.1    Înscrierile în Campanie sau revendicările făcute pe baza unui document fiscal care sunt degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care conțin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzând fără limitare orice alt tip de modificări ale documentelor fiscale sau ale elementelor componente datorate manevrării acestora, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de
Organizator.

8.2    Organizatorul si vânzătorii cu amănuntul ai Produselor Participante sau afiliații acestora nu vor fi răspunzători pentru erori de imprimare sau alte erori privind documentele fiscale, precum si pentru elemente componente necorespunzătoare. 

SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
9.1    Organizatorul și Agențiile implicate în organizarea prezentei Campanii nu își asumă nicio răspundere si nu vor fi parte în litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra documentelor fiscale. Existența vreunui litigiu referitor la dreptul de proprietate nu va influența acordarea premiului de către Organizator.

9.2    Organizatorul și Agențiile implicate în organizarea prezentei Campanii, nu au nicio obligație de a întreține corespondenta cu solicitanții unor revendicări de premii neconforme cu prezentul Regulament, sau care apar după termenele prevăzute in prezentul Regulament Oficial. 

9.3    Organizatorul Campaniei și Agențiile implicate in organizarea prezentei Campanii, nu își asumă răspunderea, incluzând dar fără a se limita la, pentru:
a)    Documentele fiscale care au făcut subiectul unor încercări în afara perioadei de desfășurare a Campaniei sau la un alt număr decât cel comunicat;
b)    Revendicările ce conțin date incomplete, inexacte sau incorecte;
c)    Situațiile în care mai multe persoane revendică cu același document fiscal care a stat la baza alocării unui premiu. În aceste cazuri va fi admis cu document fiscal valid acel Participant care face dovada cumulativă că:
i.    deține documentul fiscal în original ce conține numărul de document fiscal care a stat la baza alocării premiului; și
j.    este titularul și beneficiarul unic al datelor cu caracter personal comunicate la revendicarea premiului.
d)    Eventualele dispute legate de drepturile asupra mijloacelor de comunicare folosite la înscriere;
e)    Situațiile în care consumatorii achiziționează în perioada Campaniei alte produse ale Organizatorului decât Produsele Participante.

9.4    Ordinea recepționarii înscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (ora, minute) la care sunt recepționate, indiferent de data si ora trimiterii înscrierilor. 

9.5    Organizatorul își rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, înscrierile respective vor fi anulate. 

9.6    Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, inclusiv cu privire la datele cu caracter personal folosite, înscrierile respective vor fi anulate.

9.7    Prin înscrierea în Campanie, Participantul declară pe propria răspundere că a luat la cunoștință și este de acord cu, următoarele: 
a) Participantul este singurul răspunzător pentru orice declarație neconformă cu realitatea; 
b) Participantul declară că nu suferă de afecțiuni fizice sau psihice care să facă imposibilă utilizarea premiului și că este conștient de condițiile normale de utilizare a premiilor și Participantul poate face uz de acestea fără a constitui o amenințare la adresa sănătății și integrității sale corporale, și/sau a celor din jur; 

9.8    Organizatorul și Agențiile implicate în Campanie: 
a) nu sunt răspunzători pentru deteriorarea, dispariția sau sustragerea premiilor după momentul predării premiilor; 
b) sunt exonerați de către Participanți, acordul de voință al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către aceștia în legătură cu premiile, ulterior momentului preluării acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzând, dar fără a se limita la, vătămări corporale și/sau vătămări ale sănătății, respectiv vătămări sau daune aduse patrimoniilor; 
c) nu sunt răspunzători de eventualele prejudicii sau daune cauzate de către Participanți unor terți în legătură cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1    Cu privire la premiile acordate, Organizatorul se obligă să calculeze și să vireze impozitul datorat pentru veniturile obținute de către câștigători, în conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare. Orice obligații de natură fiscală sau de altă natură în legătură cu premiile câștigate sunt în sarcina exclusivă a câștigătorilor, cu excepția acelora care trebuie reținute la sursă conform prevederilor legale în vigoare, dacă acestea vor fi datorate.

10.2    Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (cheltuieli legate de achiziția Produsului Participant/ Produselor Participante, accesul la Internet in vederea înscrierii in Campanie pe website, cheltuieli poștale, cheltuieli de deplasare in locația din Bucuresti pentru cei selectați in show live etc.).

SECTIUNEA 11. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1    Pentru implementarea prezentei Campanii, in scopurile specifice indicate mai jos, Organizatorul prelucrează date cu caracter personal indicate in tabelul de mai jos:


Persoană vizatăDate cu caracter personalScop
ParticipantNume, Prenume, Număr de telefon, Adresă de e-mailÎnscriere
Potențial CâștigătorNume, Prenume, Număr de telefon, Adresă de e-mail, Data NașteriiRevendicarea si prevalidarea telefonica.
Câștigător Nume, Prenume, Număr de telefon, Data Nașterii, Adresă poștală, semnătura pe PVAcordare și expediere premii


11.2    Prin simpla participare la aceasta Campanie, Participanții înțeleg că, în acest scop, datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate de Organizator, inclusiv prin intermediul Agenției, in vederea organizării Campaniei, deliberării, validării, anunțării câștigătorilor, atribuirii premiilor, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor financiar-contabile si fiscale, in conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016 (in continuare “RGPD”) si Nota de informare DHS Bike Parts privind prelucrarea datelor cu caracter personal care se găsește pe website-ul Organizatorului la link-ul https://afisport.ro/concurs-devron-2023

11.3    Participanții înțeleg că prelucrarea datelor sale personale în condițiile și în scopul declarat prin acest Regulament Oficial este indispensabilă derulării Campaniei.

11.4    Baza de date realizată că urmare a derulării prezentei Campanii reprezintă proprietatea Organizatorului, care oferă drept de acces corespunzător sarcinilor Agențiilor, în calitate de împuterniciți privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru a-și îndeplini obligațiile în privința derulării prezentei Campanii.

11.5    Participanții la Campanie, în calitate de persoane vizate, își pot exercita următoarele drepturi, conform legii aplicabile în domeniul protecției datelor, anume: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare , dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, dreptul de a se adresa justiției sau Autorității de supraveghere competente, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a își retrage consimțământul atunci când există o prelucrare care se bazează pe acest Regulament.

11.6    Datele personale ale Participanților sunt prelucrate de către Organizator în temeiul relației contractuale ce este stabilită prin acceptarea Regulamentului Campaniei, în scopul desfășurării Campaniei, validării, atribuirii premiilor, anunțării publice a câștigătorilor. De asemenea, datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei sunt prelucrate si in scopul respectării prevederilor legislației financiar-contabile si fiscale, precum si de arhivare.

11.7    Pentru acuratețea informațiilor și ulterioare verificări, toate convorbirile telefonice si/sau comunicarea prin email ce se vor derula între Agenție și Participanți sau Organizator si Participanți, pot fi înregistrate.

11.8    In situația în care unul sau mai mulți Participanți își vor exprima dezacordul cu privire la înregistrarea convorbirilor telefonice, aceștia vor primi o adresă de e-mail, prin intermediul căreia pot comunica ăn forma scrisă. La rândul lor, aceștia au obligația de a pune la dispoziția Organizatorului un număr de telefon sau o adresa de e-mail unde pot primi corespondența, in caz contrar situația adusă la cunoștința Organizatorului nu va putea fi rezolvată, iar acesta își declină competența.

11.9    Fiecare participant confirmă că a înțeles că prezenta Campanie se desfășoară prin intermediul unor platforme și/sau aplicații digitale offline și online (precum, fără a se limită la, formulare și conturi deținute de website-uri, rețele de socializare, mesagerie instant, programe computerizate de extragere aleatorie automată, aplicații de monitorizare de tip cookie etc). Aceste platforme și/sau aplicații online publică și folosesc propriile politici cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, Participanții având obligația de a se informă cu privire la acestea, Organizatorul și/sau Agențiile neavând nicio responsabilitate în acest sens față de Participanții înscriși în prezența Campanie.

11.10    Revendicare premiilor Campaniei, nu implică obligativitatea Participanților de a-și exprimă acordul pentru utilizarea datelor personale în activități ulterioare de marketing direct. În măsura în care Participantul ar consimți la primirea de la Organizator, în viitor, a informațiilor privind produsele și inițiativele Organizatorului sau membrilor grupului Organizatorului, exprimându-și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru comunicări ulterioare de marketing, aceste date vor fi prelucrate de Organizator până la exercitarea dreptului de opoziție de către aceștia sau la retragerea acordului exprimat anterior. Retragerea consimțământului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor.

11.11    Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii promoționale vor putea fi dezvăluite de Organizator către partenerii contractuali ai acestuia (acestea urmând să fie utilizate strict în limitele și conform instrucțiunilor stabilite de Organizator), companiilor din același grup cu Organizatorul, autorităților competențe în cazurile în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare, precum și publicului (în cazul câștigătorilor). Organizatorul si CPW pot transfera datele cu caracter personal în alte state din cadrul sau din afara Uniunii Europene (de ex., altor companii din același grup). 

11.12    Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitățile indicate în mod expres prin Regulament participanți la campanie înțeleg că datele lor personale vor intra în baza de date a Organizatorului, în scopul derulării Campaniei, pentru validarea și atribuirea premiilor acordate în cadrul Campaniei, dar si pentru îndeplinirea obligațiilor impuse de lege Organizatorului.

11.13    După soluționarea eventualelor cereri, reclamații privind prelucrări nejustificate, in măsura in care acestea sunt întemeiate, datele personale colectate vor fi distruse si nu vor fi procesate in niciun mod, cu excepția cazului in care prelucrarea este impusă de obligațiile legale ce revin Organizatorului sau atunci când există un interes legitim.

11.14    Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date împotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvăluirii sau accesului neautorizat, precum si împotriva oricărei forme de prelucrare ilegala. Participanții la această promoție declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, pe care le-au citit si le-au înțeles integral.

11.15    Organizatorul si Agenția iau toate masurile necesare pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesară pentru scopurile stabilite in prezentul Regulament. Pentru îndeplinirea de către Organizator si/sau de către Agenție, a obligațiilor legale, juridice si fiscale, datele de înregistrare ale Participanților vor fi colectate si reținute, după cum urmează: a) Datele câștigătorilor premiilor, indiferent de valoarea premiului, vor fi prelucrate si/sau păstrate de Organizator si/sau Agenție pe durata si după încetarea campaniei, pe o durata de minim 3 ani si 6 luni si până la 6 ani; b) Datele Participanților necâștigători vor fi prelucrate si/sau păstrate de către Organizator si/sau Agenție pe durata campaniei si pe o durata de 90 de zile calendaristice de la sfârșitul perioadei campaniei. La expirarea termenului de 90 de zile anterior menționat, Organizatorul si Agenția vor șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Daca termenul de 90 de zile calendaristice se împlinește într-o zi nelucrătoare, acesta se va împlini in prima zi lucrătoare ulterioara acestuia.

SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
12.1    Prezenta Campanie poate înceta înainte de termen numai in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forța majora definit conform Secțiunii 14, sau al imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie. 

12.2    Încetarea Campaniei înainte de termen va fi făcută publica, prin aceleași modalități in care a fost făcut public si prezentul Regulament Oficial.

SECTIUNEA 13. SESIZARI SI LITIGII
13.1.    In vederea soluționării sesizărilor de orice natura, participanți la Campanie pot adresa Organizatorului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la închiderea Campaniei, o solicitare telefonica, la numărul de indoline 0371 235 035 (linie telefonica cu tarif normal) sau o cerere scrisa prin e-mail la adresa de e-mail marketing@afisport.ro sau prin posta la adresa sediului social menționat la punctul 1.1., cu indicarea numelui Campaniei. 

13.2.    Eventualele litigii apărute între Organizator si participanți se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente.

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
14.1    In scopul acestui Regulament Oficial, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, a cărui apariție il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament Oficial. 

14.2    Daca o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada in care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Daca va invoca forța majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participanților la in termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majora, prin mijloace de comunicare disponibile.

14.3    In înțelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forță majoră următoarele evenimente, dar fără a se limita la acestea:

a)    pierderea bazelor de date care conțin înscrierile in Campanie;
b)    avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c)    tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d)    orice reglementare care poate apărea ulterior intrării in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
e)     probleme tehnice ce pot interveni in funcționarea corespunzătoare a platformelor de social media unde se desfășoară Campania, probleme care sunt independente de Organizator sau Agenție și care pot duce la pierderea de mesaje, postări etc

Pentru orice nelamurire sau informatie suplimentara, te rugam sa ne trimit un mesaj aici: