Venture Bicicleta Pliabila Venture 2090 - 20 Inch, Negru

1.290,00 Lei 949,00 Lei
Bicicletele Venture imbina cu succes o buna echipare si un design clasic ce plaseaza aceasta marca in atentia ciclistilor de weekend cat si a celor pasionati. 
In stoc

Durata de livrare: Livrare 2-3 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 2192090260 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum iti alegi corect bicicleta
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)
Bicicleta Pliabila Venture 2090

Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau pana la 6 viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate.

Bicicleta Pliabila Venture 2090 Negru 20 Inch 1
Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

Bicicleta Pliabila Venture 2090 Negru 20 Inch 2

Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras,  roti destul de late si groase,  26 inch sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.
 
 

Culoare: Negru

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune roata: 20 inch

Ghidon: Straight Bar, 580mm, 25.4mm, Alloy

Greutate colet: 17.5 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Porbagaj, Sonerie

Mansoane: 130mm, Pvc

Marime: S

Marime cadru: 350 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Single 38T, 170mm, Steel

Model anvelope: Mitas V81 Shield, 20"x1,75 (47-406)

Model butuc fata: Otel, 14*28*100*145*3/8 CP

Model butuc spate: Otel, 14*20*114*165*3/8CP

Model frana: Alhonga HJ-805AD, 110mm, Alloy

Model furca: Rigid, Steel, V-brake Pivots

Model lant: KMC HV-410

Model pedale: FP-909

Model roti: Cerurim, Aluminiu Single 20 inch, 28H, Nut Type

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: Folding Type, 25.4 mm, Aluminiu

Sa: DDK

Tija sa: Ursus, 305 mm, Aluminiu

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 1 Viteze

Model pinioane: Single KVF-1601, 16T

Utilizator: Barbati, Femei

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie să fie pe mărimea prichindelului.

Cu toate că mare parte a părinților vor fi tentați să achiziționeze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui să le schimbe după doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi dăunător celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul roții dictează dacă un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înălțimi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 și 5 ani și o înălțime cuprinsă între 96 cm și 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 și 6 ani, cu o înălțime cuprinsă între 104 cm și 122 cm, i se va potrivi o bicicletă de 16 inch. Pentru copiii între 7 și 10 ani, cu o înălțime între 120 cm și 130 cm, optează pentru o bicicletă de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înălțime cuprinsă între 127 cm și 142 cm, alege o bicicletă de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULȚI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!