Devron Bicicleta Oras Devron Urbio U2.6 - 26 Inch, M, Negru

1.309,00 RON 899,00 RON
Bicicleta DEVRON este o bicicleta foarte bine echipata nu doar pentru ca este fabricata si asamblata de Dhs in Romania , dar si pentru ca vine cu cel mai bun pachet de dotari, destul de greu de egalat de orice alt producator.
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 217MZ264560 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum iti alegi corect bicicleta
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)
Bicicleta Devron Urbio U2.6 este un model tip cruiser city, elegant, cu o personalitate aparte, foarte potrivit deplasarilor prin oras, la birou sau promenada. 

Devron Urbio U2.6 este o bicicleta cu cadru din aluminiu, 3 viteze, furca fixa, Shimano Nexus Coaster Brake, ghidon special Cruiser Bar, roti de 26 inch, cu o sa foarte comoda, are protectie lant, aparatori noroi si cric.

Bicicletele urbane sau de oras reprezinta o dezvoltare logica a bicicletelor de sosea moral imbatranite: acestea sunt mult mai confortabile, convenabile, functionale.
Bicicletele de oras detin amortizator de regula frontal si uneori si pe spate, cu rama deschisa (adica fara bara de sus) si usoara, sa lata si moale, protectii, portbagaj (frecvent cu un cos pentru bagaje), protectie pentru lant si uneori chiar si sistem de lumini si semnalizator pentru bicicleta.

Culoare: Negru

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune colet: Full Box 85%-1500*230*850

Dimensiune roata: 26 inch

Ghidon: Zoom, Cruiser Bar, 700mm

Greutate colet: 18.15 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Cric, Sonerie

Mansoane: 130mm, Grip XH-G55, lungime 90 mm, inchis negru TPR ergo

Marime: M

Marime cadru: 440 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: ProWheel, 38T, 170mm

Model anvelope: Kenda K1008A Flames, White Walls

Model butuc fata: Joytech JY751

Model butuc spate: Shimano Nexus Gear Hub

Model frana: Shimano Nexus Coaster Brake

Model furca: Devron, V-Brake Mounts

Model lant: KMC Z510H

Model manete schimbator: Shimano Nexus, SL-3S41E

Model pedale: Pedale VP-856 PP negru

Model roti: Cerurim DHS D21

Model schimbator pinioane: Shimano Nexus, SG-3C41, 3 Viteze

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: Zoom, Adjustable Stem, 22.2 mm

Sa: DDK Comfort

Tija sa: Zoom, 27.2 mm

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 3 Viteze

Model pinioane: Shimano Single Sproket, 19T

Utilizator: Femei

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie să fie pe mărimea prichindelului.

Cu toate că mare parte a părinților vor fi tentați să achiziționeze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui să le schimbe după doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi dăunător celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul roÈ›ii dictează dacă un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înălÈ›imi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 È™i 5 ani È™i o înălÈ›ime cuprinsă între 96 cm È™i 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 È™i 6 ani, cu o înălÈ›ime cuprinsă între 104 cm È™i 122 cm, i se va potrivi o bicicletă de 16 inch. Pentru copiii între 7 È™i 10 ani, cu o înălÈ›ime între 120 cm È™i 130 cm, optează pentru o bicicletă de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înălÈ›ime cuprinsă între 127 cm È™i 142 cm, alege o bicicletă de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULÈšI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!