Polar Bicicleta Oras Polar Grazia Bordo 1s - 28 inch, L, Rosu

1 Review
1.874,00 RON 1.499,00 RON
Marime produs:
In stoc

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: PB-E282S22220-L Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (1)
Bicicleta Oras Polar Grazia Bordo 1s - 28 inch

Bicicleta de Oras POLAR GRAZIA Bordo 1S cu roti 28 inch este o superba bicicleta de oras in special pentru doamne si domnisoare care au un stil de viata deosebit.
 
O bicicleta de oras care sa fie ieftina si sa arate si elegant in acelasi timp? Cu siguranta modelul Grazia este raspunsul.

Grazia 1S este o bicicleta cu un cadru usor de urcat si coborat, are roti de 28 inch si este single speed. Este echipata cu un set de accesorii ideale pentru plimbarile tale in oras, avand protectie lant, aparatori de noroi, lumini fata si spate, portbagaj spate, cos de transport pe fata si sonerie pe ghidon.

Bicicleta de oras Polar Grazia Bordo 1s este cu siguranta una dintre cele mai aratoase biciclete de oras si acesta ar trebui sa fie de fapt si punctul forte al unei citadine. Ca sa intelegeti mai clar, Grazia Bordo 1s este o bicicleta  care are un aspect completat de mai multe elemente de design, precum aparatoarea de lant, aparatorile laterale impotriva ploii, cat si saua, mansoanele sau cosuletul foarte sic montat deasupra rotii de fata.

Ca deplasarea sa-ti fie cat mai facila dar si rapida, am dotat modelul Grazia cu o singura viteza si cu anvelope cu o viteza mare de rulare. Oricum, aceasta ruleaza semnificativ mai repede decat majoritatea bicicletelor de oras, deoarece este dotata cu roti mari, de 28 de inch.

Ca elemente de confort, putem mentiona saua lata cu arcuri si mansoanele moi si groase, care-ti permit sa tii de ghidon foarte ferm. Frana cu care este dotata bicicleta este v-brake, usor de intretinut, asemenea majoritatii componentelor acestei biciclete.
 
Bicicleta City Polar Grazia 1s este o bicicleta eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina ta zilnica in oras.
 
Indiferent daca mergi doar la magazin sau pedalezi pentru a te mentine in forma, cel mai important lucru pe care il poti face este sa te bucuri de plimbare in armonie cu bicicleta ta foarte stilata.

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Culoare: Rosu

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: Otel, 620 mm

Incluse: Aparatoare angrenaj, Aparatori, Far fata si spate cu baterii, Sonerie, Cos

Mansoane: Hermans Ergo

Marime: L

Marime cadru: 460 mm

Material cadru: Otel

Model angrenaj: Otel, 38T

Model anvelope: Rubena 700 x 40C

Model butuc fata: 36H

Model butuc spate: Coaster

Model frana: V-brake ALU

Model furca: HI-TEEN Steel

Model lant: KMC Z-410

Model pedale: PVC City

Model roti: Beretta Double Wall

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: ALU / STEEL 22.2 / 80mm

Sa: P: Lab City

Tija sa: Otel, 25.4 x 300 mm

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 1 Viteze

Utilizator: Femei

Dimensiune colet: 185 x 27 x 96 cm


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Ana Maria Grădinaru Bâlea,

Recomand cu drag bicicleta, după câteva utilizări pot spune acest lucru. Sa o cumpărați cu încredere.

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!