Bicicleta Oras Maccina Avenue - 26 Inch, Bej

Scrie o recenzie
PB-E261S04211
Ai gasit un pret mai bun?
Bej
1.29900 Lei
PRP: 1.62400 Lei
Diferenta: 325,00 Lei
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

Plata produselor & Rate fara dobanda
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Plata in rate prin TBI Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta city MACCINA AVENUE este o bicicleta clasica de oras, cu un cadru specific urban realizat din otel, roti de 26 inch, furca fixa, frane v-brake, accesorii foarte utile precum aparatoare de lant, aparatoare fata si spate la roti, un portbagaj pe spate, sonerie pe ghidon, lumini fata - spate si un cos elegant si incapator pe fata pentru cumparaturi.
 
Bicicleta Maccina Avenue este eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina de zi cu zi in oras.
 
Indiferent daca mergeti doar la magazin sau pedalati pentru a va mentine in forma, cel mai important lucru pe care il puteti face este sa va bucurati de plimbare in armonie cu bicicleta dvs.
Culoare
  • Bej
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune colet
  • 185 x 27 x 96 cm
Dimensiune roata
  • 26 inch
Ghidon
  • Steel, 620 mm
Greutate
  • 17.4 kg
Incluse
  • Cric
Mansoane
  • Hermans Ergo
Marime
  • S
Marime cadru
  • 483 mm
Material cadru
  • Otel
Model angrenaj
  • Steel, 38T
Model anvelope
  • Ponely 26 x 1.75
Model butuc fata
  • Steel, 36H
Model butuc spate
  • Steel, Kontra 36H
Model frana
  • V - Brake, PVC
Model furca
  • Hi-Ten Steel Rigid 26 inch
Model lant
  • KMC Z-410
Model pedale
  • PVC City
Model roti
  • Beretta Double Wall
Mtb/Sosea
  • Sosea
Numar viteze
  • 1
Pipa
  • Steel, 22.2/80 mm
Sa
  • P: Lab City
Tija sa
  • Steel, 25.4 x 300 mm
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 1 Viteze
Utilizator
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
2.5 din 5
Recenzii: 2
5 stele
50%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Georgi
Comentariu
Bicicleta vine dezasamblată? Sau este funcțională bună de mers gata de ieșit la plimbare?
Nelica Lung
Comentariu
Livrare rapida,impachetat corespunzator ,bicicleta in stare buna,sunt multumita.

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie sa fie pe marimea prichindelului.

Cu toate ca mare parte a parintilor vor fi tentati sa achizitioneze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui sa le schimbe dupa doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi daunator celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul rotii dicteaza daca un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înaltimi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 si 5 ani si o înaltime cuprinsa între 96 cm si 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 si 6 ani, cu o înaltime cuprinsa între 104 cm si 122 cm, i se va potrivi o bicicleta de 16 inch. Pentru copiii între 7 si 10 ani, cu o înaltime între 120 cm si 130 cm, opteaza pentru o bicicleta de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înaltime cuprinsa între 127 cm si 142 cm, alege o bicicleta de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de sa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu sa poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULTI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de sa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu sa poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de sa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu sa poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia