Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch, M, Gri-Albastru

Scrie o recenzie
22226344688BP
Ai gasit un pret mai bun?
Turcoaz
1.09900 Lei
PRP: 1.42000 Lei
Diferenta: 321,00 Lei
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

Plata produselor & Rate fara dobanda
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Plata in rate prin TBI Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch este o bicicleta clasica de oras, cu un cadru specific urban realizat din otel, roti de 26 inch, furca fixa, frane v-brake, echipare Shimano, accesorii foarte utile precum aparatoare de lant, aparatoare fata si spate la roti, un portbagaj pe spate, sonerie pe ghidon, reflectorizante fata si spate roti,  lumini fata - stop spate si un alt portbagaj util pe fata.
 
Bicicleta Dhs Citadinne 2634 este eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina de zi cu zi in oras.
 
Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau pana la 6 viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate.

Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.
Culoare
  • Gri/Albastru
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune roata
  • 26 inch
Ghidon
  • City 600 mm, Otel
Incluse
  • Aparatoare angrenaj, lant si roti ,
  • Cric ,
  • Far fata cu baterii ,
  • Portbagaje fata si spate ,
  • Reflectoare spate si roti ,
  • Sonerie
Mansoane
  • 90/130 mm, TPR
Marime
  • M
Marime cadru
  • 460 mm
Material cadru
  • Otel
Model angrenaj
  • Simplu, 38T, otel
Model anvelope
  • GRL 5091 26X1.90 BK - Eastman
Model butuc fata
  • Otel CP
Model butuc spate
  • Otel CP
Model frana
  • Alhonga V-brake 110 mm, Otel
Model furca
  • City, rigida, otel, V-brake Pivots
Model lant
  • KMC Z-6
Model manete schimbator
  • Spate: Shimano
Model pedale
  • FP-830A/R
Model pinioane
  • Shimano Tourney MF-TZ500-6, 6-SPEED, 14-16-18-21-24-28T
Model roti
  • Cerurim, Aluminiu Simpla, 26H, Nut Type
Model schimbator pinioane
  • Shimano
Mtb/Sosea
  • Sosea
Pipa
  • 25.4 mm, Aluminiu
Sa
  • City
Tija sa
  • 28.6*248 mm, Otel
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 6 Viteze
Utilizator
  • Barbati
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
5 din 5
Recenzii: 1
5 stele
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Popa Ionuț iulian
Comentariu
Este exact ce am cerut ...sunt curios sa vad cat e de durabilă....

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia