Devron Bicicleta Electrica Devron 28220 - 28 Inch, S, Argintiu

4.490,00 RON 3.950,00 RON
Culoare produs: Argintiu
Marime produs:
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 2198220DV4541 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)
Bicicleta Electrica Devron 28220 - 28 Inch, S, Argintiu

Este o bicicleta electrica cu un cadru unisex realizat din aluminiu, ideala pentru oras si trekking, echipata cu o baterie pe portbagaj spate 36V, 8.8Ah, cadru aluminiu, cu roti de 28 inch, suspensie fata, frane V-brake, schimbator Shimano Tourney, 7 viteze, anvelope Rubena,cu o autonomie intre 40km - 60km, echipata suplimentar si cu:
- L
umini fata
- Portbagaj si curea elastica portbagaj,
- Antifurt,
- Aparatoare lant,
- Cric,
- Baterie,
- Incarcator baterie.



Bicicleta electrica a devenit o moda in majoritatea tarilor europene, fiind foarte des utilizata in deplasarea oamenilor in oras si in afara orasului.
Marele avantaj al bicicletei electrice este acela ca este ideala pentru persoanele care au probleme cu articulatiile sau au mobilitate scazuta, dar vor sa se deplaseze pe bicicleta folosind asistenta la pedalare.

Greutate colet: 28.6

Culoare: Argintiu

Cursa furca: 45 mm

Dimensiune colet: 193.4 x 23.7 x 114.6 cm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: NR-AL-14 ISO-P 610*22,2*25,4 mm, aluminiu, negru mat

Incluse: Portbagaj, curea elastica portbagaj, antifurt, aparatoare lant, cric, baterie, incarcator baterie

Mansoane: KS-G501 w/o logo

Marime: S

Marime cadru: 450 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Pro Wheel PRA-11C(92) neagra, 32x42T otel, brat 170 mm aluminiu

Model butuc fata: Motor fata V - Brake HD16-FR-SI-VB-28,BOLTS-B 36V,250W

Model butuc spate: Joy 754-36H Silver, 13G*36H*3/8*135*180 mm,

Model frana: Tektro 855AL

Model furca: HL Corp CH-187, 700C*252mm, Arc,

Model lant: Z-7 1/2x3/32 inch cu QR CL573

Model manete schimbator: Shimano , SL-RS35-7R, TOURNEY, ASLRS35R7CP Rotativa, Secventiala, 7 Viteze

Model pedale: Marwi SP-823 aluminiu negru cu reflectori 9/16 negru/gri

Model pinioane: Shimano AMFTZ5007428,Tourney, secvential 7 viteze

Model roti: Cerurim, D02-PBM28-36H-F-AV

Model schimbator pinioane: Shimano RD-M360-L ACERA, SGS 7/8-SPEED DIRECT ATTACHMENT BLACK, BULK

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: TDS-C269-8 ISO-P, Ext:90mm, H:41mm, Bore:25,4mm, ajustabil 0-90°

Sa: KS9040Y

Tija sa: Suport sa aluminiu SP-C208, 27,2 mm x 301

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 7 Viteze

Utilizator: Barbati, Femei

Autonomie: 50 km

Motor: Motor fata V - Brake HD16-FR-SI-VB-28,BOLTS-B 36V,250W

Baterie: Panasonic - Sanyo, Li-Ion, 36 V, 8,8Ah, 2200mAh

Putere motor: 250 W

Model anvelope: Rubena R V66 Flash 700*40C(42-622)

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!