Bicicleta Electrica Devron 28122 - 28 Inch, XL, Gri

2198122ADV5370
Ai gasit un pret mai bun?
Gri
3.89000 Lei
PRP: 4.49000 Lei
Diferenta: 600,00 Lei
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta Electrica Devron 28122 - 28 Inch, XL, Gri


Este o bicicleta electrica cu un cadru unisex realizat din aluminiu, ideala pentru oras si trekking, echipata cu o baterie pe portbagaj spate 36V, cadru aluminiu, cu roti de 28 inch, suspensie fata, frane V-brake, schimbator Shimano Nexus, 7 viteze, anvelope Rubena, cu o autonomie intre 40km - 60km, echipata suplimentar si cu:
lumini fata
-Portbagaj si curea elastica portbagaj,
- Antifurt,
- Aparatoare lant,
- Cric,
- Baterie,
- Incarcator baterie.



Bicicleta electrica a devenit o moda in majoritatea tarilor europene, fiind foarte des utilizata in deplasarea oamenilor in oras si in afara orasului.
Marele avantaj al bicicletei electrice este acela ca este ideala pentru persoanele care au probleme cu articulatiile sau au mobilitate scazuta, dar vor sa se deplaseze pe bicicleta folosind asistenta la pedalare.
Autonomie
  • 50 km
Culoare
  • Gri
Culoare predominanta
  • Gri
Cursa furca
  • 45 mm
Dimensiune colet
  • 193.4 x 23.7 x 114.5 cm
Dimensiune roata
  • 28 inch
Ghidon
  • NR-AL-14 ISO-P 610*22,2*25,4 mm, aluminiu, negru mat
Greutate colet
  • 28.6
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Incluse
  • Portbagaj, curea elastica portbagaj, antifurt, aparatoare lant, cric, baterie, incarcator baterie
Mansoane
  • KS-G501 w/o logo
Marime
  • XL
Marime cadru
  • 530 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • Pro Wheel PRO-Y38 38T, 170 mm, Negru
Model anvelope
  • Rubena R V66 Flash 700*40C(42-622)
Model butuc fata
  • Motor fata V - Brake HD16-FR-SI-VB-28,BOLTS-B 36V,250W
Model butuc spate
  • Shimano ASGC30017CAR,Nexus, 7 viteze,
Model frana
  • Tektro 855AL
Model furca
  • HL Corp CH-187, 700C*252mm, Arc
Model lant
  • Z-610RB/Z1 RB NARROW CL571RB 1/2x3/32 inch
Model manete schimbator
  • Shimano ASLC30007L210LAR Nexus, Rotativa
Model pedale
  • VP-898 cu reflectori filet 9/16 inch negru
Model pinioane
  • Shimano ASMGEAR19SU, pentru viteze interne Shimano Nexus, 19T (2,3mm)
Model roti
  • Cerurim, D36-PBM28-36H
Model schimbator pinioane
  • Shimano INTERNAL HUB GEAR, SG-C3001-7C, NEXUS, 7-SPEED,COASTER BRAKE, 36H,
Motor
  • Devron Electric, 36V, 8.8Ah, Panasonic Cells, Standard BMS, Rack Type
Mtb/Sosea
  • Sosea
Pipa
  • TDS-C269-8 ISO-P, Ext:90mm, H:41mm, Bore:25,4mm, ajustabil 0-90°
Putere motor
  • 250 W
Sa
  • KS9040Y
Tija sa
  • Suport sa aluminiu SP-C208, 27,2 mm x 300
Tip
  • De oras
Tip acumulator
  • Lithium-Ion
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 7 Viteze
Utilizator
  • Barbati
  • Femei
Viteza maxima
  • 25 km/h
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare

Nu au fost găsite recenzii


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia