Bicicleta MTB Colinelli COL22, Marimea M, 27.5 inch, Violet, Schimbator Shimano, 21 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

Scrie o recenzie
22227224650CO
1.15900 Lei
PRP: 1.88000 Lei
Diferenta: 721,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice

Bicicleta Mtb Colinelli 2722 - 27.5 Inch este o bicicleta all mountain, echipata pentru evadarea
ta offroad.


MTB Colinelli 2722 este un hardtail cu un cadru de aluminiu,geometie dama, greutate de cca 14,5Kg,
echipata Shimano, suspensie fata, frana V-brake, 3x7 viteze, roti de 27,5 inch echipate Eastman.


Bicicleta de munte Colinelli 2722 este dotata cu - Aparatoare angrenaj, Reflectoare fata, spate si roti, Cric, Sonerie, 


Descopera gama noastra variata de biciclete MTB pe afisport.ro, ideale pentru aventurieri si pasionati de ciclism off-road.
Fie ca esti in cautarea performantei pe trasee montane sau pur si simplu vrei sa explorezi natura, bicicletele noastre MTB sunt 

proiectate pentru a oferi o experienta de neuitat, combinand durabilitatea, confortul si tehnologia de varf.
Alege modelul potrivit pentru stilul tau si pregateste-te sa cuceresti orice teren!

Culoare
  • Violet
Culoare predominanta
  • Violet
Cursa furca
  • 100 mm
Dimensiune colet
  • Full Box 85%-1500x210x800
Dimensiune roata
  • 27.5 inch
Ghidon
  • MTB, 660 mm, Aluminiu
Greutate colet
  • 20.55 Kg
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Greutate suportata
  • 100 Kg
Incluse
  • Aparatoare angrenaj ,
  • Cric aluminiu ,
  • Reflectoare fata ,
  • Sonerie ,
  • spate si roti
Mansoane
  • 130 mm, TPR
Marime
  • M
Marime cadru
  • 460 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • Tripla, 24T-34T-42T, 170 mm, Aluminiu
Model anvelope
  • GRL 8014 27X2.25 BK - Eastman
Model butuc fata
  • Otel ED 14G*32H
Model butuc spate
  • Otel ED 14G*32H
Model frana
  • Alhonga V-brake 110 mm
Model furca
  • Suspensie 100 mm, Otel
Model lant
  • KMC Z-7
Model manete schimbator
  • Shimano
Model pedale
  • FP-806/R
Model pinioane
  • Shimano Tourney MF-TZ500, 7-SPEED 14-16-18-20-22-24-34T
Model roti
  • Cerurim, Duble Aluminiu, 27.5 inch
Model schimbator pinioane
  • Shimano
Mtb/Sosea
  • Mtb
Numar viteze
  • 21
Pipa
  • Aluminiu
Produs
  • Hardtail
Sa
  • WWD 2703-1
Tija sa
  • 27.2*350 mm, Aluminiu
Tip
  • De munte
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 3 x 7 Viteze
Utilizator
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
4.5 din 5
Recenzii: 2
5 stele
50%
4 stele
50%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Urdea Ioan
Comentariu
Produsul este ok, montajul este foarte simplu, funcționează foarte bine dar are un mic inconvenient (pe teren umed stropește) dar se poate remedia prin montarea a doua aripi. In concluzie sunt mulțumit de achiziția făcută.
Mihail Lemnaru
Comentariu
Foarte calitativa!

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia