Bicicleta MTB Colinelli COL23, Marimea M, 27.5 inch, Albastru, Schimbator Shimano ST-EF500, 21 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

  • In stoc
    22227234630CO
  • Pret vechi   : 1449.00 lei
    890.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    Albastru
    +

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

    Plata cu cardul online
    Plata cu cardul online prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Rate prin Raifeissen
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Bicicleta Mtb Terrana 2705 - 27.5 Inch, S, Albastru
Bicicleta Mtb Terrana 2705 - 27.5 Inch, S, Albastru
850.00 lei
Bicicleta Mtb Maccina Sierra - 26 Inch, L, Gri-Turcoaz
Bicicleta Mtb Maccina Sierra - 26 Inch, L, Gri-Turcoaz
899.00 lei
Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch, M, Verde
Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch, M, Verde
899.00 lei
Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch, S, Verde
Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch, S, Verde
899.00 lei
Bicicleta Mtb Dhs 2603 - 26 Inch, 430 mm, Rosu
Bicicleta Mtb Dhs 2603 - 26 Inch, 430 mm, Rosu
655.00 lei
Bicicleta Mtb Dhs 2603 - 26 Inch, 480 mm, Rosu
Bicicleta Mtb Dhs 2603 - 26 Inch, 480 mm, Rosu
655.00 lei

Descriere

Bicicleta Mtb Colinelli 2723 - 27.5 Inch


Bicicleta MTB Colinelli 2723, cu roti de 27.5 inch este ideala pentru aventuri off-road.

  • Aceasta bicicleta este construita cu un cadru din aluminiu, greutate de cca 14,8Kg, asigurand durabilitate si performanta superioara. 
  • Echipata cu frane V-Brake Alhonga si transmisie Shimano Tourney 3x7 viteze, garanteaza o experienta de ciclism fluida si sigura. 
  • Suspensia cu cursa de 100 mm si anvelopele GRL 8014 27x2.25 BK de la Eastman ofera confort pe teren accidentat. 
  • Manetele de schimbator Shimano ST-EF500 EZ-FIRE PLUS faciliteaza schimbarea vitezelor. 
  • Cu o greutate suportata de pana la 100 kg, aceasta bicicleta este perfecta pentru pasionatii de ciclism montan care doresc sa exploreze natura cu stil si incredere.

Fie ca esti in cautarea performantei pe trasee montane sau pur si simplu vrei sa explorezi natura, bicicletele noastre MTB sunt proiectate pentru a oferi o experienta de neuitat, combinand durabilitatea, confortul si tehnologia de varf.

Alege modelul potrivit pentru stilul tau si pregateste-te sa cuceresti orice teren!


Caracteristici

Culoare:
  • Albastru
Cursa furca:
  • 100 mm
Dimensiune colet:
  • Full Box 85%-1500x210x800
Dimensiune roata:
  • 27.5 inch
Ghidon:
  • MTB, 660 mm, Aluminiu
Greutate:
  • 14.8 kg
Greutate colet:
  • 20.8 Kg
Greutate maxima suportata:
  • 100 Kg
Greutate suportata:
  • 100 Kg
Incluse:
  • Aparatoare angrenaj
  • Cric aluminiu
  • Reflectoare fata
  • Sonerie
  • spate si roti
Mansoane:
  • 130 mm, TPR
Marime:
  • M
Marime cadru:
  • 460 mm
Material cadru:
  • Aluminiu
Model angrenaj:
  • Tripla, 24T-34T-42T, 170 mm, Otel
Model anvelope:
  • GRL 8014 27X2.25 BK -Eastman
Model butuc fata:
  • Otel ED 14G*32H
Model butuc spate:
  • Otel ED 14G*32H
Model frana:
  • Alhonga V-brake 110 mm
Model furca:
  • Suspensie 100 mm, Otel
Model lant:
  • KMC Z-7
Model manete schimbator:
  • Shimano ST-EF500, EZ-FIRE PLUS
Model pedale:
  • FP-806/R
Model pinioane:
  • Shimano Tourney MF-TZ500, 7-SPEED 14-16-18-20-22-24-34T
Model roti:
  • Cerurim, Duble Aluminiu, 27.5 inch
Model schimbator pinioane:
  • Shimano
Mtb/Sosea:
  • Mtb
Numar viteze:
  • 21
Pipa:
  • Aluminiu
Sa:
  • WWD 2703-1
Tija sa:
  • 27.2*350 mm, Aluminiu
Tip frana:
  • V - Brake
Tip Produs:
  • Bicicleta Mtb
Transmisie:
  • 3 x 7 Viteze
Utilizator:
  • Barbati
  • Femei
Taxa articol EEE:
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Recenzii

Nu au fost găsite recenzii

Cum inlocuiesti sabotii V-Brake


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi schimbatorul de foi



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum schimbi cablul franei V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.