Colinelli Bicicleta MTB Colinelli COL23, Marimea 330 mm, 26 inch, Verde, Schimbator Shimano, 21 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

2 Review-uri
1.590,00 RON 1.399,00 RON
Culoare produs: Verde
In stoc

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 22226233380CO Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (2)
Bicicleta Mtb Colinelli 2623 - 26 Inch este o bicicleta all mountain, echipata pentru evadarea ta offroad.

MTB Colinelli 2623 este un hardtail cu un cadru de aluminiu, greutate de cca 13,9Kg, echipata Shimano, suspensie fata, frana V-brake, 3x7 viteze, roti de 26 inch echipate Eastman.

Bicicleta de munte Colinelli 2623 este dotata cu - Aparatoare angrenaj, Reflectoare fata, spate si roti, Cric, Sonerie, 



Descopera gama noastra variata de biciclete MTB pe afisport.ro, ideale pentru aventurieri si pasionati de ciclism off-road.
Fie ca esti in cautarea performantei pe trasee montane sau pur si simplu vrei sa explorezi natura, bicicletele noastre MTB sunt proiectate pentru a oferi o experienta de neuitat, combinand durabilitatea, confortul si tehnologia de varf.
Alege modelul potrivit pentru stilul tau si pregateste-te sa cuceresti orice teren!

Culoare: Verde

Cursa furca: 100 mm

Dimensiune colet: Full Box 85%-1500x210x800

Dimensiune roata: 26 inch

Ghidon: MTB, 600 mm, Otel

Greutate colet: 18.6 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Aparatoare angrenaj, Reflectoare fata, spate si roti, Cric, Sonerie

Mansoane: 90 mm, PVC

Marime: S

Marime cadru: 330 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Tripla, 24T-34T-42T, 150 mm, Otel

Model anvelope: GRL 8014 27X2.25 BK - Eastman

Model butuc fata: Otel ED 14G*36H

Model butuc spate: Otel ED 14G*36H

Model frana: Alhonga V-brake 110 mm

Model furca: Suspensie 100 mm, Otel, V-brake Pivots

Model lant: KMC Z-7

Model manete schimbator: Shimano

Model pedale: FP-818/R

Model roti: Cerurim, Aluminiu Simpla, 26H, Nut Type

Model schimbator pinioane: Shimano

Mtb/Sosea: Mtb

Pipa: JD-SM2312, Aluminiu

Sa: SV 301

Tija sa: 27.5*250mm, Aluminiu

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 3 x 7 Viteze

Model pinioane: Shimano Tourney MF-TZ500-7, 7-SPEED, 14-16-18-20-22-24-28T

Utilizator: Barbati, Femei

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Dragomir Marian,

Comanda a venit foarte repede , bicicleta a ajuns în stare foarte bună . Deja am testat-o și este foarte bună raportul pret/ calitate foarte bun . Nota maximă pt echipa Afisport.

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Cristina Karacioni,

Sunt foarte mulțumită de bicicleta !!!

Raspunde

A fost util acest review?

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!