Bicicleta MTB Colinelli COL23, Marimea 330 mm, 26 inch, Albastru, Schimbator Shimano, 21 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

Scrie o recenzie
22226233330CO
Ai gasit un pret mai bun?
Albastru
1.39900 Lei
PRP: 1.59000 Lei
Diferenta: 191,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

      Livrare din stoc magazin. Produsul se livreaza in aprox. 3-5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice

Bicicleta Mtb Colinelli 2623 - 26 Inch este o bicicleta all mountain, echipata pentru evadarea ta offroad.

MTB Colinelli 2623 este un hardtail cu un cadru de aluminiu, greutate de cca 13,9Kg, echipata Shimano, suspensie fata, frana V-rake, 3x7 viteze, roti de 26 inch echipate Eastman.

Bicicleta de munte Colinelli 2623 este dotata cu - Aparatoare angrenaj, Reflectoare fata, spate si roti, Cric, Sonerie.



Descopera gama noastra variata de biciclete MTB pe afisport.ro, ideale pentru aventurieri si pasionati de ciclism off-road.
Fie ca esti in cautarea performantei pe trasee montane sau pur si simplu vrei sa explorezi natura, bicicletele noastre MTB sunt proiectate pentru a oferi o experienta de neuitat, combinand durabilitatea, confortul si tehnologia de varf.
Alege modelul potrivit pentru stilul tau si pregateste-te sa cuceresti orice teren!

Culoare
  • Albastru
Culoare predominanta
  • Albastru
Cursa furca
  • 100 mm
Dimensiune colet
  • Full Box 85%-1500x210x800
Dimensiune roata
  • 26 inch
Ghidon
  • MTB, 600 mm, Otel
Greutate colet
  • 18.6 Kg
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Greutate suportata
  • 100 Kg
Incluse
  • Aparatoare angrenaj ,
  • Cric ,
  • Reflectoare fata ,
  • Sonerie ,
  • spate si roti
Mansoane
  • 90 mm, PVC
Marime
  • S
Marime cadru
  • 330 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • Tripla, 24T-34T-42T, 150 mm, Otel
Model anvelope
  • GRL 8014 27X2.25 BK - Eastman
Model butuc fata
  • Otel ED 14G*36H
Model butuc spate
  • Otel ED 14G*36H
Model frana
  • Alhonga V-brake 110 mm
Model furca
  • Suspensie 100 mm, Otel, V-brake Pivots
Model lant
  • KMC Z-7
Model manete schimbator
  • Shimano
Model pedale
  • FP-818/R
Model pinioane
  • Shimano Tourney MF-TZ500-7, 7-SPEED, 14-16-18-20-22-24-28T
Model roti
  • Cerurim, Aluminiu Simpla, 26H, Nut Type
Model schimbator pinioane
  • Shimano
Mtb/Sosea
  • Mtb
Numar viteze
  • 21
Pipa
  • JD-SM2312, Aluminiu
Produs
  • Hardtail
Sa
  • SV 301
Tija sa
  • 27.5*250mm, Aluminiu
Tip
  • De munte
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 3 x 7 Viteze
Utilizator
  • Barbati
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
5 din 5
Recenzii: 1
5 stele
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Cocan Ionuț
Comentariu
Conform așteptărilor, produs de calitate!

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia