Bicicleta Trekking Polar Forester Comp - 28 inch, L-XL, Gri-Rosu

PB-E282A24221-XXL
Ai gasit un pret mai bun?
Gri/Rosu
1.59900 Lei
PRP: 1.99900 Lei
Diferenta: 400,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta trekking POLAR FORESTER COMP 28 inch este o bicicleta care te scoate mai departe din oras si potecile pavate ale acestuia, asigurandu-ti mobilitatea de transport la un drum mai lung. Este o bicicleta cu un cadru din aluminiu, o furca cu suspensie fata, frane V-Brake, 3x8 viteze, o echipare de la Shimano si roti de 28 inch.

Bicicleta a fost intotdeauna un mijloc mobilitate si transport. Astazi, tot mai multi oameni aleg bicicletele ca transport alternativ si o solutie ieftina pentru mobilitatea urbana. Modelele urbane, fie ele de oras sau trekking, ofera un confort de neegalat, in primul rand datorita unei pozitii de pedalare mai verticala, a rotilor mai mari, a seilor mai confortabile si a altor detalii, ceea ce nu le diminueaza capacitatea de a fi utilizate pentru agrement si relaxare

Linia de Trekking de la Polar este special conceputa pentru transport si recreere in zonele urbane si preurbane. Bicicleta Forester va va permite sa iesiti de pe potecile pavate si sa explorati mai mult.
Culoare
  • Gri/Rosu
Culoare predominanta
  • Gri
Cursa furca
  • 45 mm
Dimensiune colet
  • 148 x 24 x 83 cm
Dimensiune roata
  • 28 inch
Ghidon
  • Aluminiu, 670mm
Incluse
  • Sonerie
Mansoane
  • Hermans Ergo
Marime
  • L-XL
Marime cadru
  • 590 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • Aluminiu, 42 x 34 x 24T
Model anvelope
  • Kenda 700x38C
Model butuc fata
  • Alu 36H
Model butuc spate
  • SHM TX5008
Model frana
  • V-Brake SACON Aluminiu
Model furca
  • Sus Zoom HL141 700C V-Brake
Model lant
  • KMC Z8.1
Model manete schimbator
  • Shimano STI ST-TX800 3 x 8
Model pedale
  • Pvc
Model pinioane
  • Shimano Cs-Hg200-8 12-32T
Model roti
  • Beretta Double Wall
Model schimbator pinioane
  • Shimano Rd-Tx800
Mtb/Sosea
  • Sosea
Numar viteze
  • 24
Pipa
  • ALU ADJUSTABLE 25.4mm 80mm
Sa
  • P:lab Trekking
Tija sa
  • Aluminiu, 27.2 x 350 mm
Tip
  • De oras
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 3 x 8 Viteze
Utilizator
  • Barbati
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare

Nu au fost găsite recenzii


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia