Bicicleta Copii Dhs 1602 - 16 Inch, Turcoaz
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Bicicleta Copii DHS 1602 - 16 inch este o bicicleta cu roti de 16 inch, recomandata copiilor cu varste intre 4 si 6 ani. Bicicleta are cadru din otel, furca fixa, frane V-Brake, anvelope Eastman si este ideala pentru agrement si distractie pe doua roti a micutilor ciclisti!
- Roti ajutatoare - ii permite copilului sa invete sa mearga pe bicicleta
- Cosulet pe ghidon si sonerie
- Protectie lant - si cu rol de aparatoare de noroi, are rol pentru a evita frecarea si murdarirea.
Bicicleta de copii este un produs usor pentru o conducere confortabila. Geometria sport cu rama din otel permite o urcare facila pe bicicleta si totodata o stapanire excelenta a bicicletei. Furca de otel amortizeaza mai bine socurile pe terenul mai accidentat.
Bicicleta a fost creata pentru a satisface nevoia de distractie si aventura a biciclistilor mici. Designul acestor biciclete se bazeaza pe cel al bicicletelor de adulti, care trebuie sa aiba aceeasi rezistenta a cadrului.
Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie sa fie pe marimea prichindelului. Cu toate ca mare parte a parintilor vor fi tentati sa achizitioneze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui sa le schimbe dupa doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi daunator celui mic. Atunci cand vine vorba despre biciclete copii, diametrul rotii dicteaza daca un model este sau nu potrivit unei anumite varste sau inaltimi.
Caracteristici
- Turcoaz
- 0 mm
- 16 inch
- Rise Bar, BMX JPB16 otel negru 500 mm, 25.4mm
- 60 Kg
- 60 kg
- Aparatoare angrenaj
- Cos
- Roti ajutatoare
- Sonerie
- 113mm, Pvc
- 200 mm
- Otel
- Single 32T, 102mm, Otel
- GRL 6441 16X2.125 BK - Eastman
- Butuc frana torpedo
- Torpedo
- V-brake 115mm, Otel
- Rigid, Otel, V-brake Pivots
- H-410
- FP-627
- 16T
- Cerurim, Alu., profil simplu, 20H
- Sosea
- 1
- JP-03, Otel
- Kids
- 25.4 x 200 mm, Otel
- Torpedo
- V - Brake
- 1 x 1 Viteze
- Fete
- 4 ani
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.