Bicicleta Oras Polar Grazia Bordo 1s - 28 inch, M, Rosu

PB-E282S22220-M
Ai gasit un pret mai bun?
1.49900 Lei
PRP: 1.87400 Lei
Diferenta: 375,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta Oras Polar Grazia Bordo 1s - 28 inch

Bicicleta de Oras POLAR GRAZIA Bordo 1S cu roti 28 inch este o superba bicicleta de oras in special pentru doamne si domnisoare care au un stil de viata deosebit.
 
O bicicleta de oras care sa fie ieftina si sa arate si elegant in acelasi timp? Cu siguranta modelul Grazia este raspunsul.

Grazia 1S este o bicicleta cu un cadru usor de urcat si coborat, are roti de 28 inch si este single speed. Este echipata cu un set de accesorii ideale pentru plimbarile tale in oras, avand protectie lant, aparatori de noroi, lumini fata si spate, portbagaj spate, cos de transport pe fata si sonerie pe ghidon.

Bicicleta de oras Polar Grazia Bordo 1s este cu siguranta una dintre cele mai aratoase biciclete de oras si acesta ar trebui sa fie de fapt si punctul forte al unei citadine. Ca sa intelegeti mai clar, Grazia Bordo 1s este o bicicleta  care are un aspect completat de mai multe elemente de design, precum aparatoarea de lant, aparatorile laterale impotriva ploii, cat si saua, mansoanele sau cosuletul foarte sic montat deasupra rotii de fata.

Ca deplasarea sa-ti fie cat mai facila dar si rapida, am dotat modelul Grazia cu o singura viteza si cu anvelope cu o viteza mare de rulare. Oricum, aceasta ruleaza semnificativ mai repede decat majoritatea bicicletelor de oras, deoarece este dotata cu roti mari, de 28 de inch.

Ca elemente de confort, putem mentiona saua lata cu arcuri si mansoanele moi si groase, care-ti permit sa tii de ghidon foarte ferm. Frana cu care este dotata bicicleta este v-brake, usor de intretinut, asemenea majoritatii componentelor acestei biciclete.
 
Bicicleta City Polar Grazia 1s este o bicicleta eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina ta zilnica in oras.
 
Indiferent daca mergi doar la magazin sau pedalezi pentru a te mentine in forma, cel mai important lucru pe care il poti face este sa te bucuri de plimbare in armonie cu bicicleta ta foarte stilata.
Culoare
  • Rosu
Culoare predominanta
  • Rosu
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune colet
  • 185 x 27 x 96 cm
Dimensiune roata
  • 28 inch
Ghidon
  • Otel, 620 mm
Incluse
  • Aparatoare angrenaj ,
  • Aparatori ,
  • Cos ,
  • Far fata si spate cu baterii ,
  • Sonerie
Mansoane
  • Hermans Ergo
Marime
  • L
Marime cadru
  • 420 mm
Material cadru
  • Otel
Model angrenaj
  • Otel, 38T
Model anvelope
  • Rubena 700 x 40C
Model butuc fata
  • 36H
Model butuc spate
  • Coaster
Model frana
  • V-brake ALU
Model furca
  • HI-TEEN Steel
Model lant
  • KMC Z-410
Model pedale
  • PVC City
Model roti
  • Beretta Double Wall
Mtb/Sosea
  • Sosea
Numar viteze
  • 1
Pipa
  • ALU / STEEL 22.2 / 80mm
Sa
  • P: Lab City
Tija sa
  • Otel, 25.4 x 300 mm
Tip
  • De oras
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 1 Viteze
Utilizator
  • Femei
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare

Nu au fost găsite recenzii


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia