Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch, M, Gri-Albastru
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch este o bicicleta clasica de oras, cu un cadru specific urban realizat din otel, roti de 26 inch, furca fixa, frane v-brake, echipare Shimano, accesorii foarte utile precum aparatoare de lant, aparatoare fata si spate la roti, un portbagaj pe spate, sonerie pe ghidon, reflectorizante fata si spate roti, lumini fata - stop spate si un alt portbagaj util pe fata.
Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.
Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras, usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.
Caracteristici
- Gri/Albastru
- 0 mm
- 26 inch
- City 600 mm, Otel
- Aparatoare angrenaj, lant si roti
- Cric
- Far fata cu baterii
- Portbagaje fata si spate
- Reflectoare spate si roti
- Sonerie
- 90/130 mm, TPR
- M
- 460 mm
- Otel
- Simplu, 38T, otel
- GRL 5091 26X1.90 BK - Eastman
- Otel CP
- Otel CP
- Alhonga V-brake 110 mm, Otel
- City, rigida, otel, V-brake Pivots
- KMC Z-6
- Spate: Shimano
- FP-830A/R
- Shimano Tourney MF-TZ500-6, 6-SPEED, 14-16-18-21-24-28T
- Cerurim, Aluminiu Simpla, 26H, Nut Type
- Shimano
- Sosea
- 25.4 mm, Aluminiu
- City
- 28.6*248 mm, Otel
- V - Brake
- 1 x 6 Viteze
- Barbati
- Femei
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi schimbatorul de foi
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.