Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch, M, Gri-Albastru

  • In stoc
    22226344670BP
  • PRP   : 1420.00 lei
    1099.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    +

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc depozit se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare. Atentie - In perioada sarbatorilor de iarna (17/12/2024 - 10/01/2025), livrarea se va realiza in interval de minim 8 zile lucratoare.

    Plata cu cardul online
    Plata cu cardul online prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Rate prin Raifeissen
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Bicicleta Ride Sharing Baicycle - 24 Inch, Alb
Bicicleta Ride Sharing Baicycle - 24 Inch, Alb
849.00 lei
Bicicleta Trekking Polar Athena Rigid - 28 Inch, L, Negru-Roz
Bicicleta Trekking Polar Athena Rigid - 28 Inch, L, Negru-Roz
1299.00 lei
Bicicleta Oras Maccina Avenue - 26 Inch, Alb-Bej
Bicicleta Oras Maccina Avenue - 26 Inch, Alb-Bej
1299.00 lei
Bicicleta Oras Dhs 2853 - 28 Inch, Albastru
Bicicleta Oras Dhs 2853 - 28 Inch, Albastru
819.00 lei
Bicicleta Oras Dhs 2853 - 28 Inch, Negru
Bicicleta Oras Dhs 2853 - 28 Inch, Negru
819.00 lei
Bicicleta Oras Dhs 2852 - 28 Inch, Negru
Bicicleta Oras Dhs 2852 - 28 Inch, Negru
1339.00 lei

Descriere

Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2634 - 26 Inch este o bicicleta clasica de oras, cu un cadru specific urban realizat din otel, roti de 26 inch, furca fixa, frane v-brake, echipare Shimano, accesorii foarte utile precum aparatoare de lant, aparatoare fata si spate la roti, un portbagaj pe spate, sonerie pe ghidon, reflectorizante fata si spate roti,  lumini fata - stop spate si un alt portbagaj util pe fata.

 
Bicicleta Dhs Citadinne 2634 este eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina de zi cu zi in oras.
 
Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau pana la 6 viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate.

Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.

Caracteristici

Culoare:
  • Gri/Albastru
Cursa furca:
  • 0 mm
Dimensiune roata:
  • 26 inch
Ghidon:
  • City 600 mm, Otel
Incluse:
  • Aparatoare angrenaj, lant si roti
  • Cric
  • Far fata cu baterii
  • Portbagaje fata si spate
  • Reflectoare spate si roti
  • Sonerie
Mansoane:
  • 90/130 mm, TPR
Marime:
  • M
Marime cadru:
  • 460 mm
Material cadru:
  • Otel
Model angrenaj:
  • Simplu, 38T, otel
Model anvelope:
  • GRL 5091 26X1.90 BK - Eastman
Model butuc fata:
  • Otel CP
Model butuc spate:
  • Otel CP
Model frana:
  • Alhonga V-brake 110 mm, Otel
Model furca:
  • City, rigida, otel, V-brake Pivots
Model lant:
  • KMC Z-6
Model manete schimbator:
  • Spate: Shimano
Model pedale:
  • FP-830A/R
Model pinioane:
  • Shimano Tourney MF-TZ500-6, 6-SPEED, 14-16-18-21-24-28T
Model roti:
  • Cerurim, Aluminiu Simpla, 26H, Nut Type
Model schimbator pinioane:
  • Shimano
Mtb/Sosea:
  • Sosea
Pipa:
  • 25.4 mm, Aluminiu
Sa:
  • City
Tija sa:
  • 28.6*248 mm, Otel
Tip frana:
  • V - Brake
Transmisie:
  • 1 x 6 Viteze
Utilizator:
  • Barbati
  • Femei
Taxa articol EEE:
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Recenzii

Nu au fost găsite recenzii

Cum inlocuiesti sabotii V-Brake


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi schimbatorul de foi



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum schimbi cablul franei V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.