Bicicleta Copii Polar Sonic - 24 Inch, Gri-Verde-Rosu
Produse din aceeasi categorie
Descriere
bicicleta de junior cu varste peste 8 ani sau o inaltime de peste 125cm.
Bicicleta Sonic 24 este o bicicleta mountain bike cu un cadru din otel, roti de 24 inch, frane v-brake, furca fixa, o echipare Shimano si 3x6 viteze.
Copiii vor sa imite adultii, insa de multe ori au o forta insuficienta pentru bicicletele adesea grele si incomode. Conceptul Polar Bike este de a face bicicleta copiilor cat mai usoara posibil, de a adapta componentele la anatomia si rezistenta copiilor, deoarece este o modalitate sigura pentru copil sa se bucure de ciclism si sa iubeasca aceasta activitate minunata.
Caracteristici
- Gri/Verde
- 0 mm
- 138 x 20 x 69 cm
- 24 inch
- 1 x Bicicleta
- Otel, 600 mm
- 14.5 kg
- 80 kg
- 80 Kg
- Cric
- TPR 85 mm
- 315 mm
- Otel
- Otel, 42 x 34 x 24T
- PONELY 24x1.95
- Steel, 36H
- STEEL 36H
- V - Brake, PVC
- HI-TEEN Steel
- KMC Z6
- Shimano Sl-Rs36-6 Revo
- Pvc
- 6 speed Index 14-28T
- Beretta Double Wall
- Shimano Rd-Ty21
- Mtb
- 18
- STEEL 25.4 / 60mm
- P:Lab Kid
- Steel, 28.6 x 250 mm
- V - Brake
- 3 x 6 Viteze
- Baieti
- 10 ani
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi schimbatorul de foi
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.