Bicicleta Copii Colinelli COL14, Marimea 350 mm, 24 inch, Violet, Schimbator TSM10R, 6 Viteze, Cadru Otel, Frane V - Brake
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Colinelli 2414 o bicicleta de juniori cu un cadru de otel, V Brake Alhonga, 6 Viteze, are in dotare far si reflectorizant roti, aparatori noroi, protectie lant, portbagaj spate si sonerie pe ghidon.
Bicicleta de copii este un produs usor pentru o conducere confortabila. Geometria sport cu rama din otel permite o urcare facila pe bicicleta si totodata o stapanire excelenta a bicicletei. Furca de otel amortizeaza mai bine socurile pe terenul mai accidentat.
Bicicleta a fost creata pentru a satisface nevoia de distractie si aventura a biciclistilor mici. Designul acestor biciclete se bazeaza pe cel al bicicletelor de adulti, care trebuie sa aiba aceeasi rezistenta a cadrului.
Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie sa fie pe marimea prichindelului. Cu toate ca mare parte a parintilor vor fi tentati sa achizitioneze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui sa le schimbe dupa doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi daunator celui mic. Atunci cand vine vorba despre biciclete copii, diametrul rotii dicteaza daca un model este sau nu potrivit unei anumite varste sau inaltimi.
Caracteristici
- Violet
- 0 mm
- 24 inch
- Sonerie
- MTB, 560 mm, Otel
- 80 kg
- 80 Kg
- Aparatoare angrenaj, lant si roti
- Cric
- Far cu dinam
- Reflectoare spate si roti
- Sonerie
- 90/125 mm, TPR
- 350 mm
- Otel
- Simplu 40T, 152 mm, Otel
- GRL 5071 24X2.0 BK - Eastman
- Otel ED 14G*36H
- Otel ED 14G*36H
- Alhonga V-brake 110mm, Otel
- Fata: Alhonga V-Brake 110 mm, Otel
- Spate: Alhonga V-Brake 110 mm, Otel
- KMC Z-6
- TSM10R
- FP-830A
- KFW-601, non-sequential, 6 spd, 14-28T
- Cerurim, Aluminiu Simpla, 24H, Nut Type
- Otel SSB-17
- Sosea
- 6
- 25.4 mm, Otel
- SI 102
- 25.4*228 mm, Otel
- V - Brake
- Bicicleta Copii
- 1 x 6 Viteze
- Fete
- 10 - 12 ani
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi schimbatorul de foi
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.