Caliper Parts Kit Elixir 7 Trail A1 - Black

SAV-50312
7400 Lei
PRP: 13700 Lei
Diferenta: 63,00 Lei
Stoc epuizat
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

Plata produselor & Rate fara dobanda
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata cu cardul online prin Mobilpay
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Plata in rate prin TBI Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Informare

Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

Kit complet etrier frana Avid Elixir 7 trail (include toate componentele mici)A1

11.5018.007.003

Nu au fost găsite recenzii


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul manetelor de frana, atat pentru franele v-brake, cat si pentru franele mecanice pe disc sau hidraulice.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial tot ce trebuie sa stii atunci cand ai nevoie sa realizezi reglajul manatei de frana, indiferent de tipul de frana exista pe bicicleta ta! Daca maneta de frana, la apasare, ajunge pana la manson, atunci problema este de la dereglarea manetei. Fii totusi atent la pozitia manetei pe ghidon, aceasta trebuie mereu sa aiba o pozitionare naturala care sa fie in continuarea mainii si bratului tau.

- In cazul franelor V-brake, ai doua modalitati de reglare a manetei de frana, prima tine de reglarea cursei manetei de pe ghidon, iar a doua tine de tensionarea si mai mare a cablul v-brake-ului.
- In cazul franelor hidraulice, pentru a regla cursa manetei exista un surub sau o rotita (depinde de model) care ne ajuta sa realizam usor reglajul manetei de frana.
- Franele mecanice pe disc, folosind in general aceleasi tipuri de manete precum franele v-brake, au reglajul de pe maneta similar, in capatul manetei.
Daca totusi, apreciem ca nu este suficient reglajul cursei, putem merge la etrier unde exista un reglaj suplimentar.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia