Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch, L, Turcoaz
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch este o bicicleta urbana trendy de femei, cu un design unic, un cadru cu linii drepte si robuste.
Este echipata cu frane v-brake, roti de 28 inch si are o serie de accesorii foarte utile pentru pedalatul tau zi de zi in oras - aparatori roti, protectie lant, cric, portbagaj spate, lumini fata si spate, o sa foarte confortabila city, cos incapator pentru transport pe fata, dar si o sonerie pe ghidon.
Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia,
cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau mai multe viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate. Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.
Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras, roti destul de late si groase, 26 sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.
Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras, usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.
Caracteristici
- Turcoaz
- 0 mm
- Full Box 85%-1500x210x800
- 28 inch
- City 620 mm, Otel
- 16.6 Kg
- 21.25 Kg
- 100 Kg
- 100 Kg
- Aparatoare angrenaj
- Cos fata
- Cric
- Far fata cu dinam
- lant si roti
- Portbagaj spate
- Reflectoare spate si roti
- Sonerie
- 125 mm, PVC
- L
- 505 mm
- Otel
- Simplu, 38T, otel
- GRL 5101 700X40C BK- Eastman
- Otel, CP 14G*36H*100*150mm otel argintiu,filet ax 3/8
- Butuc frana torpedo
- Fata: Alhonga V-Brake 110 mm, Otel
- Spate: Torpedo
- City, rigida, otel, V-brake Pivots
- KMC HV-410
- Nu
- FP-856(804)
- 18T
- Cerurim Otel, 28 inch
- Sosea
- 1
- 25.4 mm, Otel
- City
- 25.4*248 mm, Otel
- Torpedo
- 1 x 1 Viteze
- Barbati
- Femei
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.