Dhs Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch, L, Turcoaz

5 Review-uri
1.190,00 RON 749,00 RON
Culoare produs: Turcoaz
In stoc

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 22228125088BP Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Review-uri (5)

Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2812 - 28 Inch este o bicicleta urbana trendy de femei, cu un design unic, un cadru cu linii drepte si robuste.

Este echipata cu frane v-brake, roti de 28 inch si are o serie de accesorii foarte utile pentru pedalatul tau zi de zi in oras - aparatori roti, protectie lant, cric, portbagaj spate, lumini fata si spate, o sa foarte confortabila city, cos incapator pentru transport pe fata, dar si o sonerie pe ghidon.

 


Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia,
cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau mai multe viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate. Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras,  roti destul de late si groase,  26 sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.

Culoare: Turcoaz

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune colet: Full Box 85%-1500x210x800

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: City 620 mm, Otel

Greutate colet: 21.25 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Aparatoare angrenaj, Reflectoare spate si roti, Far fata cu dinam, lant si roti, Cric, Portbagaj spate, Sonerie, Cos fata

Mansoane: 125 mm, PVC

Marime: L

Marime cadru: 505 mm

Material cadru: Otel

Model angrenaj: Simplu, 38T, otel

Model anvelope: GRL 5101 700X40C BK- Eastman

Model butuc fata: Otel, CP 14G*36H*100*150mm otel argintiu,filet ax 3/8

Model butuc spate: Butuc frana torpedo

Model frana: Spate: Torpedo, Fata: Alhonga V-Brake 110 mm, Otel

Model furca: City, rigida, otel, V-brake Pivots

Model lant: KMC HV-410

Model manete schimbator: Nu

Model pedale: FP-856(804)

Model roti: Cerurim Otel, 28 inch

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: 25.4 mm, Otel

Sa: City

Tija sa: 25.4*248 mm, Otel

Tip frana: Torpedo

Transmisie: 1 x 1 Viteze

Model pinioane: 18T

Utilizator: Barbati, Femei

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Sorin Cristescu,

OK

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Alexandra Chiroiu,

Mulțumită!!!

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Anghel Mihaela Georgiana,

Bună ziua. Sunt foarte incantata de prosus este excelent

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Ciprian Popescu,

Livrare super,bicicleta este de nota 10 .Recomand.Multumim

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Ionut Priboianu,

Buna ziua, la comanda primita au lipsit din colet farul si dinamul. Cum procedam? Multumesc. Ionut Priboianu 0729951276

Raspunde

A fost util acest review?

1 persoana a considerat acest review util!

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!