Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch, S, Albastru
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Bicicleta Mtb Terrana 2723 - 27.5 Inch
Bicicleta MTB Terrana 2723, cu roti de 27.5 inch este ideala pentru aventuri off-road.
- Avand un cadru din aluminiu, bicicleta Terrana 2723 asigura durabilitate si performanta.
- Echipata cu frane V-Brake Alhonga si o transmisie Shimano Tourney 3x7 viteze, garanteaza o experienta de ciclism sigura si fluida.
- Furca cu cursa de 100 mm si anvelopele GRL 8014 27x2.25 BK de la Eastman ofera confort si control pe teren accidentat.
- Manetele schimbator Shimano ST-EF500 EZ-FIRE PLUS contribuie la usurinta utilizarii.
- Aceasta bicicleta suporta o greutate de pana la 100 kg, fiind perfecta pentru pasionatii de ciclism montan care doresc sa exploreze natura cu stil si incredere.
Fie ca esti in cautarea performantei pe trasee montane sau pur si simplu vrei sa explorezi natura, bicicletele noastre MTB sunt proiectatepentru a oferi o experienta de neuitat, combinand durabilitatea, confortul si tehnologia de varf.
Alege modelul potrivit pentru stilul tau si pregateste-te sa cuceresti orice teren!
Caracteristici
- Albastru
- 100 mm
- Full Box 85%-1500x210x800
- 27.5 inch
- MTB, 660 mm, Aluminiu
- 14.8 kg
- 20.8 Kg
- 100 Kg
- 100 Kg
- Sonerie
- 130 mm, TPR
- S
- 420 mm
- Aluminiu
- Tripla, 24T-34T-42T, 170 mm, Otel
- GRL 8014 27X2.25 BK -Eastman
- Otel ED 14G*32H
- Otel ED 14G*32H
- Alhonga V-brake 110 mm
- Suspensie 100 mm, Otel
- KMC Z-7
- Shimano ST-EF500, EZ-FIRE PLUS
- FP-806/R
- Shimano Tourney MF-TZ500, 7-SPEED 14-16-18-20-22-24-34T
- Cerurim, Duble Aluminiu, 27,5 inch
- Shimano
- Mtb
- 21
- Aluminiu
- WWD 2703-1
- 27,2*350 mm, Aluminiu
- V - Brake
- Bicicleta Mtb
- 3 x 7 Viteze
- Barbati
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Nu au fost găsite recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi schimbatorul de foi
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.