Colinelli Bicicleta MTB Colinelli COL23, Marimea M, 29 inch, Albastru, Schimbator Shimano ST-EF500, 21 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

1 Review
1.449,00 RON 1.299,00 RON
Culoare produs: Albastru
Marime produs:
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 22229234630CO Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (1)
Bicicleta Mtb Colinelli 2923 - 29 Inch este o bicicleta all mountain, echipata pentru evadarea
ta offroad.


MTB Colinelli 2923 este un hardtail cu un cadru de aluminiu, echipata Shimano,  suspensie
fata, frana V-Brake
3x7 viteze, roti de 29 inch echipate Eastman.



Bicicletele mtb sau mountain bike sunt super universale.
Acestea pot fi utilizate pentru transportarea cumparaturilor de la piata, plimbarile prin parc
sau calatoriile in jurul lumii. Insa destinatia de baza a bicicletei mtb sau de munte - este
ajutorul biciclistului in depasirea traseelor de noroi, nu neaparat doar a celor de munte.

Culoare: Albastru

Cursa furca: 100 mm

Dimensiune colet: Full Box 85%-1500x210x800

Dimensiune roata: 29 inch

Ghidon: MTB, 660 mm, Aluminiu

Greutate colet: 21.6 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Sonerie

Mansoane: 130 mm, TPR

Marime: M

Marime cadru: 460 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Tripla, 24T-34T-42T, 170 mm, Aluminiu

Model anvelope: GRL 8014 29X2.10 BK -Eastma

Model butuc fata: Otel ED 14G*32H

Model butuc spate: Otel ED 14G*32H

Model frana: Alhonga V-brake 110 mm

Model furca: Suspensie 100 mm, Otel

Model lant: KMC Z-7

Model manete schimbator: Shimano ST-EF500, EZ-FIRE PLUS

Model pedale: FP-806/R

Model roti: Cerurim, Duble Aluminiu, 29”

Model schimbator pinioane: Shimano

Mtb/Sosea: Mtb

Pipa: Aluminiu

Sa: WWD 2703-1

Tija sa: 27,2*350 mm, Aluminiu

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 3 x 7 Viteze

Model pinioane: Shimano Tourney MF-TZ500, 7-SPEED 14-16-18-20-22-24-34T

Utilizator: Barbati

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Dan Petruta,

Am primit bicicleta pe data de 10 august.a facut un pic de joc la ambele roti dar am inteles ca se poate rezolva.in rest ma bucur de plimbarile cu ea.multumesc.

Raspunde

A fost util acest review?

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!