Bicicleta Pliabila Colinelli COL95, 20 inch, Negru, Schimbator Shimano Tourney, 6 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake
Produse din aceeasi categorie
Descriere
Este o bicicleta pliabila unisex, cu furca fixa, cadru din aluminiu deci este mai usoara, ghidon reglabil, Alhonga V-Brake , echipare Shimano Tourney, 6 viteze, anvelope Eastman si are atasat picior de sprijin (cric).
Bicicleta dispune de lumini fata si spate, aparatoare de lant, aripi fata si spate.
Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate.
Bicicleta pliabila de la Afisport este gandita astfel incat, dupa folosire, sa poata fi stransa intr-o forma cat mai compacta, care sa o faca mai usor de carat si depozitat. Stilul si modul de pliere la bicicletele pliabile vor diferi de la un model la altul, ghidonul si tija de sa pot fi si ele, pliate. De regula, aceste biciclete pliabile sunt cu roti de 20 inch, single speed sau cu pana la 6 viteze. Pe langa modelele clasice, exista si modele de biciclete pliabile electrice, foarte utile pentru cei ce au nevoie de asistenta la pedalat
Caracteristici
- Negru
- 0 mm
- Full Box 26"-28"/98%-1820*200*1000
- 20 inch
- Aluminiu negru mat, 580mm, 25.4mm
- 15.2 Kg
- 17.5 Kg
- 100 Kg
- 100 Kg
- Cric
- Sonerie
- XH-G55, 90/120mm, Pvc
- S
- 350 mm
- Aluminiu
- 46T, 170mm, Otel
- GRL 5091 20X1.75 BK - Eastman
- Aluminiu CP 14G*28H
- Otel CP
- Alhonga HJ-805AD, 110mm, Aluminiu, V - Brake
- Folding, Otel, V-brake Pivots
- KMC Z-6
- SHIMANO TOURNEY 6-SPEED REVO SHIFTER
- FP-909
- Shimano Tourney 6-SPEED, 14-16-18-21-24-28T
- Cerurim, Aluminiu Single 20 inch, 28H, Nut Type
- SHIMANO TOURNEY FT, RD-FT35-A
- Sosea
- 6
- Aluminiu, pliabila, 25.4mm
- WWD 2703-1
- Aluminiu, 31,8*500 mm
- V - Brake
- 1 x 6 Viteze
- Barbati
- Femei
- Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Recenzii
Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi frana V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum reglezi schimbatorul de foi
Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.
Cum schimbi cablul franei V-Brake
Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.
Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.
Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.