Colinelli Bicicleta Pliabila Colinelli COL95, 20 inch, Negru, Schimbator Shimano Tourney, 6 Viteze, Cadru Aluminiu, Frane V - Brake

1 Review
1.790,00 RON 1.129,00 RON
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 22220953560CO Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (1)
Bicicleta Pliabila Colinelli 2095 - 20 Inch este o bicicleta de oras pliabila, cu roti de 20 inch, ideala pentru iubitorii de pedalat care nu au spatiu de depozitare si cauta o astfel de solutie de pedalat. 

Este o bicicleta pliabila unisex, cu furca fixa, cadru din aluminiu deci este mai usoara, ghidon reglabil, Alhonga V-Brake , echipare Shimano Tourney, 6 viteze, anvelope Eastman si are atasat picior de sprijin (cric).
Bicicleta dispune de lumini fata si spate, aparatoare de lant, aripi fata si spate.



Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate.

Bicicleta pliabila de la Afisport este gandita astfel incat, dupa folosire, sa poata fi stransa intr-o forma cat mai compacta, care sa o faca mai usor de carat si depozitat. Stilul si modul de pliere la bicicletele pliabile vor diferi de la un model la altul, ghidonul si tija de sa pot fi si ele, pliate. De regula, aceste biciclete pliabile sunt cu roti de 20 inch, single speed sau cu pana la 6 viteze. Pe langa modelele clasice, exista si modele de biciclete pliabile electrice, foarte utile pentru cei ce au nevoie de asistenta la pedalat

Culoare: Negru

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune colet: Full Box 26"-28"/98%-1820*200*1000

Dimensiune roata: 20 inch

Ghidon: Aluminiu negru mat, 580mm, 25.4mm

Greutate colet: 17.5 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Cric, Sonerie

Mansoane: XH-G55, 90/120mm, Pvc

Marime: S

Marime cadru: 350 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: 46T, 170mm, Otel

Model anvelope: GRL 5091 20X1.75 BK - Eastman

Model butuc fata: Aluminiu CP 14G*28H

Model butuc spate: Otel CP

Model frana: Alhonga HJ-805AD, 110mm, Aluminiu, V - Brake

Model furca: Folding, Otel, V-brake Pivots

Model lant: KMC Z-6

Model manete schimbator: SHIMANO TOURNEY 6-SPEED REVO SHIFTER

Model pedale: FP-909

Model roti: Cerurim, Aluminiu Single 20 inch, 28H, Nut Type

Model schimbator pinioane: SHIMANO TOURNEY FT, RD-FT35-A

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: Aluminiu, pliabila, 25.4mm

Sa: WWD 2703-1

Tija sa: Aluminiu, 31,8*500 mm

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 6 Viteze

Model pinioane: Shimano Tourney 6-SPEED, 14-16-18-21-24-28T

Utilizator: Barbati, Femei

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Nela Dascalu,

Este foarte drăguță...usoara...nu obosesti la pedalare...un minus este pt ca simti denivelarile ....poate daca erau roțile mai groase ar fi fost mai bine...si nu are nici un suport pt a pune macar o sticluță de apa...se pliază usor ....fără de bicicleta mare pe care am avut.o pana acum ,aceasta este super....usoara...si nu ma dor articulatiile mâinilor pt ca pozitia corpului e dreapta...multumesc pt livrare promptă!

Raspunde

A fost util acest review?

10 persoane au considerat acest review util!

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!