Bicicleta Copii Dhs 2001 - 20 Inch, Albastru

100% recomanda produsul
  • momentan indisponibil
    22220012330BP
  • PRP   : 969.00 lei
    699.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    Albastru

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

    Plata cu cardul ondivne
    Plata cu cardul ondivne prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Bicicleta Copii Dhs 2001 - 20 Inch, Verde
Bicicleta Copii Dhs 2001 - 20 Inch, Verde
699.00 lei
Bicicleta Copii Polar 2024 Dino - 20 Inch, Negru
Bicicleta Copii Polar 2024 Dino - 20 Inch, Negru
735.00 lei
Bicicleta Copii Polar 2024 Football - 20 Inch, Verde-Albastru
Bicicleta Copii Polar 2024 Football - 20 Inch, Verde-Albastru
735.00 lei
Bicicleta Copii Polar 2024 Spring - 20 Inch, Mov
Bicicleta Copii Polar 2024 Spring - 20 Inch, Mov
755.00 lei
Bicicleta Copii Polar 2024 Unicorn Single - 20 Inch, Roz
Bicicleta Copii Polar 2024 Unicorn Single - 20 Inch, Roz
755.00 lei
Bicicleta Copii Dhs 2021 Cedric - 20 Inch, Rosu
Bicicleta Copii Dhs 2021 Cedric - 20 Inch, Rosu
899.00 lei

Descriere

Bicicleta Copii DHS 2001 - 20 Inch este o bicicleta cu roti de 20 inch, recomandata copiilor cu varste intre 7 si 10 ani. Bicicleta are cadru din otel, furca fixa,  frane VBrake si spate Torpedo, anvelope Eastman si este ideala pentru agrement si distractie pe 2 roti a micutilor ciclisti. Bicicleta este echipata si cu lumini, aparatori roti, portbagaj, sonerie si cric.

Bicicleta de copii este un produs usor pentru o conducere confortabila. Geometria sport cu rama din otel permite o urcare facila pe bicicleta si totodata o stapanire excelenta a bicicletei. Furca de otel amortizeaza mai bine socurile pe terenul mai accidentat.

Bicicleta a fost creata pentru a satisface nevoia de distractie si aventura a biciclistilor mici. Designul acestor biciclete se bazeaza pe cel al bicicletelor de adulti, care trebuie sa aiba aceeasi rezistenta a cadrului.

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie sa fie pe marimea prichindelului. Cu toate ca mare parte a parintilor vor fi tentati sa achizitioneze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui sa le schimbe dupa doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi daunator celui mic. Atunci cand vine vorba despre biciclete copii, diametrul rotii dicteaza daca un model este sau nu potrivit unei anumite varste sau inaltimi.
 

Caracteristici

Culoare:
  • Albastru
Cursa furca:
  • 0 mm
Dimensiune roata:
  • 20 inch
Ghidon:
  • Rise Bar, 540 mm, 25.4mm, Otel
Greutate maxima suportata:
  • 70 Kg
Greutate suportata:
  • 70 kg
Incluse:
  • Aparatoare angrenaj si roti
  • Cric
  • Portbagaj
  • Reflectoare fata, spate si roti
  • Sonerie
Mansoane:
  • 113mm, Pvc
Marime cadru:
  • 230 mm
Material cadru:
  • Otel
Model angrenaj:
  • Simpla 40T, 140 mm, Otel, Pvc Protection
Model anvelope:
  • GRL 2021 20X1.75 BK-Eastman
Model butuc spate:
  • Butuc spate cu frana torpedo
Model frana:
  • Fata: V-brake 115mm, Otel
  • Spate: Torpedo
Model furca:
  • Rigid, Otel, V-brake Pivots
Model lant:
  • H-410
Model pedale:
  • FP-651
Model pinioane:
  • 16T
Model roti:
  • Cerurim, Aluminiu Simpla, 20H, Nut Type
Mtb/Sosea:
  • Sosea
Numar viteze:
  • 1
Pipa:
  • Otel
Sa:
  • Kids
Tija sa:
  • 25.4 x 248 mm, Otel
Tip frana:
  • Torpedo
  • V - Brake
Transmisie:
  • 1 x 1 Viteze
Utilizator:
  • Baieti
  • Fete
Varsta:
  • 7 ani
Taxa articol EEE:
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Recenzii

Badea Ilie
Comentariu
Vă mulțumesc"

Cum inlocuiesti sabotii V-Brake


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum schimbi cablul franei V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.