Bicicleta Copii Booster Turbo - 24 Inch, Albastru

PB-E240S01210
Ai gasit un pret mai bun?
Albastru
99900 Lei
PRP: 1.24900 Lei
Diferenta: 250,00 Lei
in stoc
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta Copii Booster Turbo - 24 Inch, Albastru este o bicicleta pentru juniori, cu roti de 24 inch,
bine echipata pentru plimbari pe asfalt si poteci pietruite, fiind recomandata copiilor peste 8 ani.
Booster Turbo este o bicicleta cu
 6 viteze, o furca rigida, cadru otel, frane v-brake, anvelope 
24 inch
, pedale mtb pvc.

 

Bicicleta de copii este un produs usor pentru o conducere confortabila. Geometria sport cu rama din otel permite o urcare facila pe bicicleta si totodata o stapanire excelenta a bicicletei. Furca de otel amortizeaza mai bine socurile pe terenul mai accidentat.


Bicicleta a fost creata pentru a satisface nevoia de distractie si aventura a biciclistilor mici. Designul acestor biciclete se bazeaza pe cel al bicicletelor de adulti, care trebuie sa aiba aceeasi rezistenta a cadrului.

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie sa fie pe marimea prichindelului. Cu toate ca mare parte a parintilor vor fi tentati sa achizitioneze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui sa le schimbe dupa doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi daunator celui mic. Atunci cand vine vorba despre biciclete copii, diametrul rotii dicteaza daca un model este sau nu potrivit unei anumite varste sau inaltimi.

Culoare
  • Albastru
Culoare predominanta
  • Albastru
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune colet
  • 138 x 20 x 69 cm
Dimensiune roata
  • 24 inch
Dimensiune roata produs
24 inch
Functii
  • 1 x Bicicleta
Ghidon
  • Steel 600mm
Greutate maxima suportata
  • 80 kg
Greutate suportata
  • 80 Kg
Mansoane
  • Grip Shift Index
Marime cadru
  • 296 mm
Material cadru
  • Otel
Model angrenaj
  • Steel 36T
Model anvelope
  • Beretta Single wall
Model butuc fata
  • Semi cartrage / 5 pcs
Model butuc spate
  • Semi cartrage / 5 pcs
Model frana
  • V-brake PVC
Model furca
  • Hi-Ten Steel
Model manete schimbator
  • Grip Shift Index
Model pedale
  • Pvc
Model pinioane
  • 6 speed Index 14-28T
Model roti
  • Beretta Single wall
Model schimbator pinioane
  • 6 speed Index
Mtb/Sosea
  • Mtb
Numar viteze
  • 6
Produs
  • Biciclete copii peste 10 ani
Sa
  • Vader Junior
Tija sa
  • Steel 25,4x250mm
Tip
  • Cu pedale
  • De munte
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 6 Viteze
Utilizator
  • Baieti
Varsta
  • 10 ani
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare

Nu au fost găsite recenzii


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia