Xx/Xxwc Caliper Hardware Kit - Silver

  • In stoc
    SAV-26418
  • PRP   : 160.00 lei
    93.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    +

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc depozit se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare. Atentie - In perioada sarbatorilor de iarna (17/12/2024 - 10/01/2025), livrarea se va realiza in interval de minim 8 zile lucratoare.

    Plata cu cardul online
    Plata cu cardul online prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Rate prin Raifeissen
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Set Screw/O-Ring Banjo Bolt Bleed - Black
Set Screw/O-Ring Banjo Bolt Bleed - Black
2.00 lei
Snap Ring, Lever Body, Elixir Cr/R/5 - Black
Snap Ring, Lever Body, Elixir Cr/R/5 - Black
2.00 lei
Snap Ring, Lever Body, Xx/X0/Elixir3/2011 Code - Black
Snap Ring, Lever Body, Xx/X0/Elixir3/2011 Code - Black
2.00 lei
Service Kit Frane Sram Elixir 9-7-trail, Code-R/x0 2013-2016
Service Kit Frane Sram Elixir 9-7-trail, Code-R/x0 2013-2016
61.00 lei
Service kit frane sram elixir carbon 9-7-trail code-r/x0
Service kit frane sram elixir carbon 9-7-trail code-r/x0
61.00 lei
Service kit frane sram xx carbon 2012-2016, xx.wc, x0 gs
Service kit frane sram xx carbon 2012-2016, xx.wc, x0 gs
61.00 lei

Descriere

 

11.5015.033.020 - XX/XXWC Caliper Hardware Kit (titanium torx - banjo bolt, caliper bolt, pad pin)

Recenzii

Nu au fost găsite recenzii

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Cum reglezi manetele de frana


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul manetelor de frana, atat pentru franele v-brake, cat si pentru franele mecanice pe disc sau hidraulice.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial tot ce trebuie sa stii atunci cand ai nevoie sa realizezi reglajul manatei de frana, indiferent de tipul de frana exista pe bicicleta ta! Daca maneta de frana, la apasare, ajunge pana la manson, atunci problema este de la dereglarea manetei. Fii totusi atent la pozitia manetei pe ghidon, aceasta trebuie mereu sa aiba o pozitionare naturala care sa fie in continuarea mainii si bratului tau.

- In cazul franelor V-brake, ai doua modalitati de reglare a manetei de frana, prima tine de reglarea cursei manetei de pe ghidon, iar a doua tine de tensionarea si mai mare a cablul v-brake-ului.
- In cazul franelor hidraulice, pentru a regla cursa manetei exista un surub sau o rotita (depinde de model) care ne ajuta sa realizam usor reglajul manetei de frana.
- Franele mecanice pe disc, folosind in general aceleasi tipuri de manete precum franele v-brake, au reglajul de pe maneta similar, in capatul manetei.
Daca totusi, apreciem ca nu este suficient reglajul cursei, putem merge la etrier unde exista un reglaj suplimentar.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.