Return Spring, Internal, Lever Body - xx/x0/2011 Code Avid, Black

  • In stoc
    SAV-25982
  • PRP   : 18.00 lei
    16.00 lei include 19% TVA Ai gasit un pret mai bun?
    +

    Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5-7 zile lucratoare.

    Plata cu cardul ondivne
    Plata cu cardul ondivne prin Mobilpay
    Plata ramburs
    Rate prin StarBT
    Rate prin Garanti Bank
    Rate prin Alpha Bank
    Rate prin First Bank
    Plata in rate prin TBI Bank
    Ordin de plata

    Pentru unitatile care se supun Legii Achizitiilor Publice, oferim posibilitatea achizitionarii produselor si prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizitii Publice - SICAP/SEAP

    Depunem eforturi permanente pentru acuratetea informatiilor. Totusi, dorim sa precizam ca poza produsului are un caracter informativ. Unele specificaţii din descriere sau caracteristici pot fi modificate de catre producător fără un preaviz sau pot conţine erori de operare.

  • Comanda Telefonica:

    0769 064 522

    Livrare: 19 lei (oriunde in tara)

    Ajunge in 1-3 zile

Produse din aceeasi categorie

Bushing Pivot Aluminum Lever Blade X0 - Black
Bushing Pivot Aluminum Lever Blade X0 - Black
2.00 lei
Bushing Pivot Carbon Lever Blade Xx/X0/Crmag - Black
Bushing Pivot Carbon Lever Blade Xx/X0/Crmag - Black
2.00 lei
O-Ring, Banjo Adjust - Black
O-Ring, Banjo Adjust - Black
2.00 lei
O-Ring, Banjo Bolt - Black
O-Ring, Banjo Bolt - Black
2.00 lei
Primary And Secondary Seals 07-10 Code Lever Piston - Black
Primary And Secondary Seals 07-10 Code Lever Piston - Black
2.00 lei
Reservoir Bleed Screw/O-Ring Stainless - Silver
Reservoir Bleed Screw/O-Ring Stainless - Silver
2.00 lei

Descriere

 Dealer

11.5015.069.060 Return Spring, Internal, Lever Body - XX/X0/2011Code

Caracteristici

Culoare:
  • Negru

Recenzii

Nu au fost găsite recenzii

Cum reglezi frana V-Brake


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.