Cum alegem o bicicleta pentru copii
Desi la prima vedere veti fi tentati sa alegeti o bicieta pentru copilul dumneavoastra bazandu-va doar pe criteriul de „culoare preferata”, va recomandam sa parcurgeti aceste informatii utile, pentru a fi siguri ca ati facut o alegere in cunostinta de cauza.
In primul rand, bicicleta potrivita pentru copilul nostru trebuie sa fie destinata marimii lui actuale. Pentru ca o bicicleta aleasa pe principiul ca „o sa creasca” poate deveni periculoasa in cazul unei biciclete mai mari decat cea potrivita pentru inaltimea lui. Bicicletele pentru copii nu au marimi diferite de cadru, ele se pot diferentia dupa marimea data de diametrul rotilor. Acestea incep de la 12 inch (12″), pana la 24 inch (24″), in cazul copiilor mai inalti de 150 cm se poate alege si o bicicleta cu roti de 26″ dar cu marimea de cadru cea mai mica, adica S sau XS daca avem optiunea.
Mai jos gasiti tabelele marimilor de biciclete pentru mai multe categorii de varsta, inaltime si lungime a picioarelor, pe care va recomandam sa in consultati inainte de a achizitiona o bicicleta.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
Citeste mai multCookie-urile necesare ajută la a face un site utilizabil prin activarea funcţiilor de bază, precum navigarea în pagină şi accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate funcţiona corespunzător fără aceste cookie-uri.
Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmări pe utilizatori de la un site la altul. Intenţia este de a afişa anunţuri relevante şi antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agenţiile de puiblicitate şi părţile terţe care se ocupă de publicitate.