Trambuline


Stiai ca saritul in trambulina cel putin 15 minute ajuta sistemul limfatic si elibereaza organismul de stres? Cand sari in trambulina, iti ajuti celulele corpului sa metabolizeze, sa se detoxifice si sa se reinnoiasca si, de asemeni, iti ajuti sistemul limfatic sa pompeze si sa evacueze deseurile. Iata de ce o trambulina instalata in curtea ne poate ajuta asa de mult si nici macar nu ii dam importanta. Sa mai zicem si cat de distractiv este sa topaim, de la mic la mare, intr-o trambulina?
Trambuline si jucării de exterior

Trambuline

O trambulina este un partener de joaca extraordinar, stimuleaza jocul, facand activitatile fizice distractive pentru copii si adolescenti. Trambulina  este foarte utila si bine venita pentru orice familie cu copii,  reprezinta o joaca deloc plictisitoare pentru cei mici, fiind mereu de interes.

Atunci cand copilul sare intr-o trambulina, acesta isi concentreaza atentia asupra pozitie de aterizare. Cum pozitia de aterizare nu este mereu aceeasi, concertarea copilului in trambulina este ridicata. De aceea, o trambulina este perfecta si pentru copiii cu ADHD, care astfel isi risipesc din surplusul lor energetic si isi imbunatatesc concentrarea. 

Saritul in trambulina nu doar imbunatateste echilibrul, ci si creste abilitatile motorii ale utilizatorului.
Sistemul limfatic functioneaza impreuna cu sistemul imunitar in protejarea organismului de infectii. Stiai ca saritul in trambulina cel putin 15 minute ajuta sistemul limfatic si elibereaza organismul de stres? Cand sari in trambulina, iti ajuti celulele corpului sa metabolizeze, sa se detoxifice si sa se reinnoiasca si, de asemeni, iti ajuti sistemul limfatic sa pompeze si sa evacueze toxinele.
De asemenea, trambulina ajuta prin exercitii fizice regulate la mentinerea si intarirea inimii si a plamanilor. Exercitiile facute in trambuline sunt miscari aerobice care pun la lucru sistemului cardiovascular si realizeaza reglarea ritmului cardiac si a tensiunii arteriale. 

Exista studii care afirma ca 20 - 30 minute de exercitii fizice, cam de 4 ori pe saptamana, sunt ideale pentru organism. Comparativ cu alte exercitii si sporturi, poti obtine aceste beneficii cu cca 10-15 minute daca folosesti trambulina. Spre exemplu, sariturile cu genunchii la piept in trambulina, ne pun inima serios la lucru, care ajunge sa pompeze mai repede si sa ne creasca ritmul cardiac, astfel ajungem la o oxigenare eficienta in tot corpul.
Saritul in trambuline este la fel de benefic si de impact precum este si  jogging-ul. Comparativ cu alergarea, saritul in trambulina moale si elastica este o activitate cu un impact redus pentru articulatii. Trambulina poate sa ajute in refacerea articulatiilor si a tesuturilor moi, ceea ce poate ajuta la diminuarea durerile de genunchi, gat sau spate.

Multi oameni nu stiu ca trambulina este un aparat excelent de fitness, care ne lucreaza muschii si ne ajuta sa slabim in timp record. Iata cum putem imbina utilul cu placutul doar folosind trambulina.
Daca ne uitam la ce ne spun studiile realizate de specialisti, vedem ca aproximativ 90% dintre femei si 10% dintre barbati sunt afectati de celulita, cei afectati fiind chiar si adolescentii. Putem incerca eliminare celulitei prin metode precum dieta, exercitii fizice, impachetari corporale, dar poti la fel de bine sa reduci celulele adipoase prin folosirea unei trambuline. Interesant, nu-i asa?
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!