Trambuline

Trambuline

Știai ca săritul in trambulina cel puțin 15 minute ajuta sistemul limfatic si eliberează organismul de stres? Când sari in trambulina, iți ajuți celulele corpului să metabolizeze, sa se detoxifice si sa se reînnoiască si, de asemeni, iți ajuți sistemul limfatic să pompeze si să evacueze deșeurile. Iată de ce o trambulina instalata in curtea ne poate ajuta așa de mult si nici măcar nu ii dăm importantă. Să mai zicem si cât de distractiv este să țopăim, de la mic la mare, intr-o trambulină ?

5 produse

pe pagina
Descrescator

5 produse

pe pagina
Descrescator
Trambuline copii si fitness

Trambuline



O trambulina este un partener de joaca extraordinar, stimulează jocul, făcând activitățile fizice distractive pentru copii si adolescenți. Trambulina este foarte utila si bine venita pentru orice familie cu copii, reprezintă o joaca deloc plictisitoare pentru cei mici, fiind mereu de interes.

Atunci când copilul sare intr-o trambulina, acesta isi concentrează atenția asupra poziție de aterizare. Cum poziția de aterizare nu este mereu aceeași, concertarea copilului in trambulina este ridicata. De aceea, o trambulina este perfecta si pentru copiii cu ADHD, care astfel isi risipesc din surplusul lor energetic si își îmbunătățesc concentrarea.

Săritul in trambulina nu doar îmbunătățește echilibrul, ci si creste abilitățile motorii ale utilizatorului.

Sistemul limfatic funcționează împreună cu sistemul imunitar in protejarea organismului de infecții. Știai ca săritul in trambulina cel puțin 15 minute ajuta sistemul limfatic si eliberează organismul de stres? Când sari in trambulina, iți ajuți celulele corpului să metabolizeze, sa se detoxifice si sa se reînnoiască si, de asemeni, iți ajuți sistemul limfatic să pompeze si să evacueze toxinele.

De asemenea, trambulina ajuta prin exerciții fizice regulate la menținerea si întărirea inimii si a plămânilor. Exercițiile făcute in trambuline sunt mișcări aerobice care pun la lucru sistemului cardiovascular si realizează reglarea ritmului cardiac si a tensiunii arteriale.

Exista studii care afirma ca 20 - 30 minute de exerciții fizice, cam de 4 ori pe săptămână, sunt ideale pentru organism. Comparativ cu alte exerciții si sporturi, poți obține aceste beneficii cu cca 10-15 minute daca folosești trambulina. Spre exemplu, săriturile cu genunchii la piept in trambulina, ne pun inima serios la lucru, care ajunge sa pompeze mai repede si să ne crească ritmul cardiac, astfel ajungem la o oxigenare eficienta in tot corpul.

Săritul in trambuline este la fel de benefic si de impact precum este si jogging-ul. Comparativ cu alergarea, săritul in trambulina moale si elastica este o activitate cu un impact redus pentru articulații. Trambulina poate sa ajute in refacerea articulațiilor si a țesuturilor moi, ceea ce poate ajuta la diminuarea durerile de genunchi, gat sau spate.

Mulți oameni nu știu ca trambulina este un aparat excelent de fitness, care ne lucrează mușchii si ne ajuta sa slăbim in timp record. Iată cum putem îmbina utilul cu plăcutul doar folosind trambulina.

Daca ne uitam la ce ne spun studiile realizate de specialisti, vedem ca aproximativ 90% dintre femei si 10% dintre bărbați sunt afectați de celulita, cei afectați fiind chiar si adolescenții. Putem încerca eliminare celulitei prin metode precum dieta, exerciții fizice, împachetări corporale, dar poți la fel de bine sa reduci celulele adipoase prin folosirea unei trambuline. Interesant, nu-i așa?