Polar Bicicleta Trekking Polar Athena - 700C, L, Negru-Auriu

1.950,00 RON 1.769,00 RON
Marca Polar include biciclete pentru barbati si femei, copii si juniori, biciclete montane (MTB), oras, drumetii, moda, fitness, electrice, precum si biciclete pentru copii. Polar este o garantie a calitatii, prioritatea este designul modern si o selectie larga de cadre din aluminiu si otel.
Culoare produs: Negru/Auriu
Marime produs:
In stoc

Durata de livrare: Livrare 2-3 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: PB-E282A37180-L Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum iti alegi corect bicicleta
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)
Bicicleta trekking POLAR ATHENA este o bicicleta care te scoate mai departe din oras si potecile pavate ale acestuia, asigurandu-ti mobilitatea de transport la un drum mai lung. Este o bicicleta cu un cadru din aluminiu, furca cu suspensie, frane V-Brake, 21 viteze si echipare de la Shimano, cu roti de 28 inch.
 
Bicicleta a fost intotdeauna un mijloc de mobilitate. Astazi, tot mai multi oameni aleg bicicletele ca transport alternativ si o solutie ieftina pentru mobilitatea urbana. Modelele urbane ofera un confort de neegalat, in primul rand datorita unei pozitii de conducere mai verticala, a rotilor mai mari, a seilor mai confortabile si a altor detalii, ceea ce nu le diminueaza capacitatea de a fi utilizate pentru agrement si agrement.
 
Gama Trekking Polar este special conceputa pentru transport si recreere in zonele urbane.

Culoare: Negru/Auriu

Cursa furca: 60 mm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: Otel, 620 mm

Incluse: Sonerie

Mansoane: Hermans Ergo 120 mm

Marime: L

Marime cadru: 460 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Steel, 48 x 38 x 28T

Model anvelope: Kenda 700 x 38C

Model butuc fata: Aluminum, 36H with Eccent

Model butuc spate: Aluminum, 36H with Eccent

Model frana: Shimano Sti St-Ef41-7 Ez-Fire Plus

Model furca: Zoom Amortizer 700C

Model lant: KMC Z-50

Model manete schimbator: Shimano Sti St-Ef41 3 x 7

Model pedale: PVC City

Model roti: Beretta Double Wall

Model schimbator pinioane: Shimano Rd-Ty200-D

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: Aluminum Adjustable, 25.4 mm 80 mm

Sa: P: Lab Trekking Lady

Tija sa: Steel, 27.2 x 300 mm

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 3 x 7 Viteze

Model pinioane: Shimano MF-TZ500-7 14-28T

Utilizator: Barbati, Femei

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie să fie pe mărimea prichindelului.

Cu toate că mare parte a părinților vor fi tentați să achiziționeze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui să le schimbe după doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi dăunător celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul roții dictează dacă un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înălțimi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 și 5 ani și o înălțime cuprinsă între 96 cm și 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 și 6 ani, cu o înălțime cuprinsă între 104 cm și 122 cm, i se va potrivi o bicicletă de 16 inch. Pentru copiii între 7 și 10 ani, cu o înălțime între 120 cm și 130 cm, optează pentru o bicicletă de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înălțime cuprinsă între 127 cm și 142 cm, alege o bicicletă de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULȚI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!