Bicicleta Electrica Pliabila Devron 16201 - 16 Inch, Alb

Scrie o recenzie
219E162DV90
3.95000 Lei
PRP: 4.29000 Lei
Diferenta: 340,00 Lei
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice

Bicicleta Electrica Pliabila Devron 16201 - 16 Inch

Bicicleta pliabila electrica Devron 16201 este o bicicleta robusta, compacta, potrivita pentru utilizarea de zi cu zi in oras, pentru cumparaturi si/sau calatorii pe distante relativ scurte.

Bateria de 7,8 Ah are o durata de viata maxima de pana la 60 km.
Bateria este integrata in cadru si, prin urmare, nu te deranjeaza in timpul pedalarii, deoarece nu ocupa spatiu. Tragand de parghie, puteti scoate bateria si o puteti reincarca usor.


Puteti plia cu usurinta bicicleta in cel mai scurt timp posibil si o puteti transporta in portbagajul masinii sau o puteti depozita in acasa, intrucat ocupa spatiu putin.

 

Motorul ETROTEK ofera caracteristici excelente de pedalat, permitandu-va sa mergeti la o viteza de 25 km/h (viteza legala reglementata prin lege), cu o singura treapta de viteza.

Franele V-Tektro fiabile va vor mentine in siguranta in orice moment.

Tija de sa lunga va permite sa calariti intr-o pozitie verticala, mentinandu-va astfel confortul chiar si in timpul plimbarilor lungi si solicitante.

Bicicleta Pliabila Electrica Devron 16201 - 16 Inch, Alb
De asemenea, puteti aprecia saua ergonomica si manerele moi de pe ghidon. In plus, aceasta bicicleta are un cadru usor din aluminiu, anvelope de inalta calitate si numeroase accesorii, cum ar fi lumini puternice fata/spate, suport si aripi.


Afisajul LCD usor de citit va permite sa urmariti toate informatiile importante, cum ar fi starea bateriei sau modul de service.

 
  • Bicicleta pliabila compacta asistata cu pedala,
  • Asamblare rapida si usoara,
  • Constructie robusta,
  • Baterie integrata in cadru,
  • Tractiune spate puternica,
  • Autonomie 60 km,
  • O treapta de viteza - mac 25km/h,
  • Afisaj LCD pe ghidon.
Culoare
  • Alb
Culoare predominanta
  • Alb
Cursa furca
  • 0 mm
Dimensiune roata
  • 16 inch
Ghidon
  • 540 mm, Alloy
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Mansoane
  • TPR, 130 mm
Marime
  • S
Marime cadru
  • 230 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • Single din aluminiu, 52T, 170mm, ChainGuard
Model anvelope
  • Kenda K935, 1.75, Reflective Tape, k-Shield
Model frana
  • Tektro V-Brake Set, Integrated Bell
Model furca
  • Fixed, Steel, V-brake Type
Model lant
  • KMC Z-7
Model pedale
  • Folding Pvc
Model pinioane
  • Single Sprocket 12T
Model roti
  • Cerurim, 28H, Aluminum Double, Rim Brake Type
Model schimbator pinioane
  • Motor spate e-bike ETM-HUB10A-FA 16
Motor
  • ETM-HUB10A, brushless, 250 W (rear drive)
Mtb/Sosea
  • Sosea
Pipa
  • Gineyea, 1-1 / 8
Putere motor
  • 250 W
Sa
  • Freeway City
Tija sa
  • Aluminum, 34x500mm
Tip
  • De oras
Tip acumulator
  • Lithium-Ion
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 1 Viteze
Utilizator
  • Barbati
  • Femei
Viteza maxima
  • 25 km/h
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare
3.6 din 5
Recenzii: 8
5 stele
63%
4 stele
13%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Dinca Oana
Comentariu
E super ca e pliabila, imi ocupa intre un sfert si jumatate de portbagaj. E foarte micuta, primul instinct a fost sa spunem ca e bicicleta pentru copii. Are o singura viteza si simt uneori ca pedalez in gol cand am partea electrica pornita pe asistente 2-3, iar de la 4-5 chiar pedalez in gol, nu se produce niciun efect. Prinde maxim 24 km/h cu asistenta 5, asistentele avand cate o viteza maxima, spre exemplu pe 1 cam pana la 17-18km/h poate merge bicicleta. E o bicicleta buna daca ai loc de depozitare mic si daca vrei sa o folosesti la plimbari prin oras sau la mersul lejer pana la serviciu. Inca imi caut cos sau portbagaj totusi ca sa pot sa nu car rucsacul in spate.
Afisport Online
Comentariu
Salutare! Bateria este integrata in cadru la acest model, nu se poate scoate pentru incarcare separata. Plierea acestei biciclete asigura un grad mare de compactare si implicit ocupa putin spatiu intr-un apartament spre exemplu, tocmai pentru a putea fi usor depozitata si incarcata. Lant intiuns!
Turtoi Octavian
Comentariu
După o săptămână de așteptat, s a meritat. E brici , bicla. Ambalată corespunzător, fără zgârieturi și alte defecte. I am dat pe coclauri , blană.
Turtoi Octavian
Comentariu
Hello. Cum scot bateria sa o incarc in casă?
Liviu Dimitriu
Comentariu
Revin cu update,bicicleta a ajuns,iar așteptarea se pare ca a meritat,recomand cu încredere acestă bicicleta,merită fiecare bănuț!
Liviu Dimitriu
Comentariu
Bună ziua! Mi-as fi dorit sa va las un review,dar comanda întârzie sa vină,credeți ca se poate rezolva ceva,în acest sens!
Vitcu Daniel
Comentariu
Foarte buna bicicleta , construită din materiale premium , recomand
Calin-Dan-Marcel POPA
Comentariu
Produs cu un raport preț performanta corect, servicii de asistenta comerciala si tehnica peste așteptări. Recomand cu căldura!

In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia