Dhs Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2836 - 28 Inch, M, Bej

1.139,00 RON
Bicicleta Dhs este produsa la Deva in cea mai mare fabrica din Europa de Est. Dhs are o experienta de 20 de ani in productia de biciclete si este cel mai important jucator pe piata bicicletor din Romania, un mare plus fata de ceilalti competitori fiind raportul calitate/pret.
 
Culoare produs: Bej
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 21728364340 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum iti alegi corect bicicleta
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)

Bicicleta Oras DHS Citadinne 2836 este o bicicleta urbana, frumoasa si moderna, cu roti de 28 inch, butuc cu viteze Shimano Nexus 3, cadru geometrie lady aluminiu, frana fata WinZip V-Brake si cu frana spate Shimano Nexus 3 torpedo, roti dublu aluminiu, cu anvelope Rubena V66 Flash, cu o sa Selle Royal, dispune de lumini fata-spate, cric pentru sprijin, aparatoare lant si aparatori de noroi fata-spate, dar si un portbagaj spate.

 

Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau pana la 6 viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate.


Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.

 

Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras,  roti destul de late si groase,  26 inch sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.
 

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.

Culoare: Bej

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: Aluminiu

Marime: M

Marime cadru: 430 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: 38T, 170mm, otel

Model butuc spate: Shimano Nexus 3

Model frana: V-Brake WinZip aluminiu 110mm, Shimano Nexus 3 torpedo

Model furca: Fixa 28

Model manete schimbator: Shimano Nexus 3

Model pinioane: Shimano 19T

Model roti: Cerurim D13 28 inch, 36H

Model schimbator pinioane: butuc cu viteze Shimano Nexus 3

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: Aluminiu

Sa: Selle Royal

Tija sa: Aluminiu

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 3 Viteze

Utilizator: Femei

Model anvelope: Rubena V66 Flash, 47-622

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie să fie pe mărimea prichindelului.

Cu toate că mare parte a părinților vor fi tentați să achiziționeze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui să le schimbe după doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi dăunător celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul roții dictează dacă un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înălțimi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 și 5 ani și o înălțime cuprinsă între 96 cm și 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 și 6 ani, cu o înălțime cuprinsă între 104 cm și 122 cm, i se va potrivi o bicicletă de 16 inch. Pentru copiii între 7 și 10 ani, cu o înălțime între 120 cm și 130 cm, optează pentru o bicicletă de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înălțime cuprinsă între 127 cm și 142 cm, alege o bicicletă de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULȚI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de șa. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!