Dhs Bicicleta Oras Dhs Citadinne 2836 - 28 Inch, M, Albastru

1.139,00 RON
DHS este marca de biciclete cea mai raspandita din tara noastra, deoarece reuseste sa imbine perfect calitatea superioara a pieselor si pretul scazut. Ofera ciclistului o gama variata de modele: mtb, clasice, de copii, trekking, de dama.
Culoare produs: Albastru
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 219283625030 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum iti alegi corect bicicleta
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Review-uri (0)

Bicicleta Oras DHS Citadinne 2836 este o bicicleta urbana, frumoasa si moderna, cu roti de 28 inch, single speed, cadru geometrie lady otel, frane WinZip V-Brake, roti dublu aluminiu, cu anvelope Rubena Cityhopper 2.0, cu o sa city confort, dispune de lumini fata-spate, cric pentru sprijin, aparatoare lant si aparatori de noroi fata-spate, dar si un portbagaj spate.

 

Bicicletele de oras sunt ideale pentru deplasarea usoara in interiorul orasului, dar si in afara acestuia, cel mai adesea pe drumuri asfaltate. Bicicletele de oras sau city, cum mai sunt ele numite, sunt biciclete stabile, usor de folosit, sigle speed sau pana la 6 viteze, ideale pentru ture relaxante, la viteze mici sau moderate.

 

Exista o serie de diferente, atat din punct de vedere al design-ului cadrului, cat si al dotarilor de la un gen de bicicleta de oras la alta. Exsta biciclete de oras cu un aspect mai clasic sau vintage, pana la biciclete de oras care sunt similare bicicletelor mtb.
 

 

Cadrul acestora, este de regula din otel, saua este una mai lata, ce ofera un confort suplimentar pentru pedalatul de oras,  roti destul de late si groase,  26 inch sau 28 inch si ghidon ce determina o pozitie de pedalare verticala a ciclistului. Cele mai multe modele de biciclete de oras sunt dotate cu faruri, portbagaj, aparatoare lant, cosulete pentru partea din fata, clopotel etc.
 

Bicicleta de oras este foarte fiabila, usor manevrabila mai ales la viteze mici si medii, frecvente in oras,  usoara fara a face rabat la rezistenta. Este un model comod si adecvata stilului tau de pedalare lejer si relaxat prin oras.


 

Culoare: Albastru

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: City Bar, 600mm, 25.4mm, otel

Mansoane: 130mm, Pvc

Marime: M

Marime cadru: 503 mm

Material cadru: Otel

Model angrenaj: Single, 38T, 170mm, otel

Model butuc fata: Butuc conuri cu bile fata

Model butuc spate: Butuc Velosteel cu torpedou spate

Model frana: WinZip V-Brake Set, Alloy, Butuc spate torpedou

Model furca: Rigida, V-Brake, otel

Model lant: KMC HVs-410

Model pedale: FP-830, Pvc

Model pinioane: Velosteel, 19T

Model roti: Cerurim profil dublu Alu., franare janta, 36H, AV,ax cu piulita,otel

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: 22.2 mm, Aluminiu

Sa: City Confort

Tija sa: 25.4 x 248 mm, Otel

Tip frana: V - Brake, Torpedo

Transmisie: 1 x 1 Viteze

Utilizator: Femei

Model anvelope: Rubena V99 Cityhopper, 2.0

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.

Cum aleg corect marimea bicicletei?

Acest ghid te ajuta sa identifici marimea corecta a bicicletei in cazul copiilor si a adultilor!

Alegerea marimii bicicletei se face de regula in functie de inaltime, mai jos gasesti informatiile necesare pentru a identifica marimea corecta pentru tine.

Tabelele de mai jos au rol informativ, pentru a alege o marime cat mai corecta, te asteptam in magazinele noastre, unde poti proba mai multe marimi de bicicleta.

Cum alegem bicicleta corecta pentru COPII?

Intotdeauna modelul de bicicleta trebuie să fie pe mărimea prichindelului.

Cu toate că mare parte a părinților vor fi tentați să achiziționeze variante cu cadre mai mari, pentru a nu trebui să le schimbe după doi ani, lucrul acesta se poate dovedi a fi dăunător celui mic.

Atunci când vine vorba despre biciclete copii, diametrul roÈ›ii dictează dacă un model este sau nu potrivit unei anumite vârste sau înălÈ›imi.

Bicicleta de 14 inch este indicata pentru un copil cu vârsta între 3 È™i 5 ani È™i o înălÈ›ime cuprinsă între 96 cm È™i 106 cm. Un copil cu vârsta între 4 È™i 6 ani, cu o înălÈ›ime cuprinsă între 104 cm È™i 122 cm, i se va potrivi o bicicletă de 16 inch. Pentru copiii între 7 È™i 10 ani, cu o înălÈ›ime între 120 cm È™i 130 cm, optează pentru o bicicletă de 20 inch. Pentru copiii de peste 10 ani si o înălÈ›ime cuprinsă între 127 cm È™i 142 cm, alege o bicicletă de 24 inch.

Proportional cu inaltimea copilului, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului. Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru i se potriveste mai bine copilului.

Cum alegem bicicleta corecta pentru ADULÈšI?

Bicicleta ti-o alegi in functie de inaltime. Proportional cu inaltimea ta, trebuie sa creasca si dimensiunea cadrului.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

Bicicletele au dimensiunile cadrelor furnizate in inchi si reprezinta distanta de la pedalier pâna la tija de È™a. Pentru o catalogare generala informatiile de mai jos sunt suficiente pentru tu să poti alege corect ce cadru ti se potriveste mai bine.

MOUNTAIN BIKE (Crosscountry, Enduro, All mountain / roti de 26", 27.5", 29")

Sosea, Touring, Oras, Trekking, Crossfitness


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!