Bicicleta Oras Amigo - 28 Inch, L, Verde

Amigo
1.450,00 RON 739,00 RON
Stoc epuizat

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Cod Produs: 219AMIC5781 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Review-uri (0)
Bicicleta Oras Amigo - 28 Inch este o superba bicicleta de oras in special pentru doamne si domnisoare care au un stil de viata activ,
 
O bicicleta de oras care sa fie ieftina si sa arate si elegant in acelasi timp? Cu siguranta modelul Amigo este raspunsul.

Amigo 28 inch este o bicicleta cu un cadru usor de urcat si coborat, are roti de 28 inch si este echipata cu 1x3 viteze. Este echipata cu un set de accesorii ideale pentru plimbarile tale in oras, avand protectie lant, aparatori de noroi, lumini fata si spate, portbagaj spate, un cric special si sonerie pe ghidon.

Bicicleta de oras Amigo 28 inch este o bicicleta de dama echipata Shimano Nexus, frane V-brake fata si Torpedo spate, transmisie 1x3, cadru usor din aluminiu, furca fixa, roti de 28 inch si anvelope Kenda.

 
Bicicleta de femei Amigo este o bicicleta simpla si eleganta, functionala si confortabila, conceputa pentru rutina ta zilnica in oras.

 
Indiferent daca mergi doar la magazin sau pedalezi pentru a te mentine in forma, cel mai important lucru pe care il poti face este sa te bucuri de plimbare in armonie cu bicicleta ta foarte stilata.
 

Culoare: Verde

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune colet: 150 x 23 x 85 cm

Dimensiune produs: 150 x 23 x 85 cm

Dimensiune roata: 28 inch

Ghidon: City CP 600*25,4*25,4 mm, steel silver

Greutate colet: 23.00 Kg

Greutate suportata: 100 Kg

Incluse: Portbagaj, Sonerie

Mansoane: Grip XH-G53, length 125mm, TPR

Marime: L

Marime cadru: 570 mm

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Angrenaj 44T, otel negru

Model anvelope: K935 700*45C Kenda CITY

Model butuc fata: HB-IM40, NEXUS, 36H

Model butuc spate: Shimano Nexus ASG3C41A2078, 3-SPEED HUB W/COASTER BRAKE,

Model frana: V-brake / Coaster Brake

Model furca: Furca city 28 inch1

Model lant: KMC Z-410

Model manete schimbator: Shimano Nexus 3 Viteze

Model pedale: Pedale FP-830 negre

Model roti: Cerurim D21

Mtb/Sosea: Sosea

Pipa: City 580*22,14

Sa: KS9052

Tija sa: Otel, Suport City

Tip frana: V - Brake, Torpedo

Transmisie: 1 x 3 Viteze

Model pinioane: Shimano Nexus ASG3C41A2078, 3-SPEED HUB W/COASTER BRAKE,

Utilizator: Femei

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!