Bicicleta Electrica Devron 28121 - 28 Inch, XL, Negru Mat

2188121DV5360
Ai gasit un pret mai bun?
Negru
3.49000 Lei
PRP: 4.49000 Lei
Diferenta: 1.000,00 Lei
Livrarea produselor

       Produsele aflate in stoc se livreaza in 3-5 zile lucratoare. Produsele in stoc furnizor se livreaza in cca 5 zile lucratoare.

Plata produselor
  • — Plata cu cardul online
  • — Plata ramburs
  • — Rate prin StarBT
  • — Rate prin BRDFinance
  • — Rate prin Garanti Bank
  • — Rate prin Alpha Bank
  • — Rate prin First Bank
  • — Ordin de plata
Institutii Publice
Bicicleta Electrica Devron City E-Bike Devron 28121 L Negru Mat 28 Inch
 
Este o bicicleta electrica pentru barbati, ideala pentru oras si trekking, echipata cu o baterie pe portbagaj spate37V si 13 Ah, cu roti de 28 inch, suspensie fata, frane Tektro CL530, alloy/kraton, schimbator Shimano Nexus, 3 viteze, anvelope Rubena V66 Flash 700x40C (42-622), reflex, antipuncture, motor in butuc, cu o autonomie intre 40km - 60km, echipata cu lumini fata-spate, cric, protectie lant si aparatori de noroi pe roti.

Bicicleta electrica a devenit o moda in majoritatea tarilor europene, fiind foarte des utilizata in
deplasarea oamenilor in oras si in afara orasului. Marele avantaj al bicicletei electrice este
acela ca este ideala pentru persoanele care au probleme cu articulatiile sau au mobilitate
scazuta, dar vor sa se deplaseze pe bicicleta folosind asistenta la pedalare.

 
Culoare
  • Negru
Culoare predominanta
  • Negru
Cursa furca
  • 50 mm
Dimensiune colet
  • 193 x 23 x 113 cm
Dimensiune roata
  • 28 inch
Ghidon
  • Otel, 620mm
Greutate colet
  • 29.5 Kg
Greutate maxima suportata
  • 100 Kg
Incluse
  • Portbagaj
Mansoane
  • KS-G501 92/135 mm PVC
Marime
  • XL
Marime cadru
  • 530 mm
Material cadru
  • Aluminiu
Model angrenaj
  • ProWheel PRO-Y38 ng foaie 38T*1/2*3/32 otel, brat 170 mm
Model anvelope
  • Rubena R V66 Flash 700*40C(42-622) negru
Model butuc fata
  • Motor
Model butuc spate
  • Shimano Nexus ASG3R40A2070
Model frana
  • TEKTRO 855 AL 110mm
Model furca
  • Suntour S.CR85-E25P700C
Model lant
  • KMC Z-51
Model manete schimbator
  • Shimano Nexus ASL3S41EALS
Model pedale
  • VP-898 cu reflectori filet 9/16
Model pinioane
  • Shimano Nexus ASMGEAR19SU, pentru viteze interne Shimano Nexus, 19T (2,3mm), argintiu
Model roti
  • Cerurim D02 profil dublu, 36H
Model schimbator pinioane
  • Shimano Nexus ASL3S41EALS
Motor
  • Bafang SYX-C01, front motor, 36V, 250W
Mtb/Sosea
  • Sosea
Pipa
  • Zoom HL-MTS-C-272-5 ISO-P 180/110 mm
Putere motor
  • 250 W
Sa
  • Knus KS9040Y, cu logo Devron, fara clema, negru
Tija sa
  • SP-C208 27,2 mm, cu patent lungime 300 mm aluminiu
Tip
  • De oras
Tip acumulator
  • Lithium-Ion
Tip frana
  • V - Brake
Transmisie
  • 1 x 3 Viteze
Utilizator
  • Barbati
Viteza maxima
  • 25 km/h
Taxa articol EEE
  • Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.
Arata produse similare

Nu au fost găsite recenzii


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

Produse recomandate
  • Cele mai populare
  • Produse similare
  • Vizualizate recent
 
 
 
Livrare rapida si sigura!

Livram in toata tara

Consultanta online!

Oferim consiliere tehnica de specialitate

Retur in 14 zile!

Aveti la dispozitie 14 zile sa verificati achizitia