Cube Bicicleta Copii Cube SL Acid 240 2021 - 24 Inch, Argintiu-Albastru

2.999,00 RON
In stoc

Durata de livrare: Livrare 3-5 zile lucratoare (pentru produsele aflate in stoc)

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 423100 Ai nevoie de ajutor? 0371235035
Adauga la Favorite Cere informatii Comanda rapida
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Cum reglezi frana V-Brake
  • Cum schimbi cablul franei V-Brake
  • Cum inlocuiesti sabotii V-Brake
  • Cum reglezi schimbatorul de foi
  • Review-uri (0)
Bicicleta Copii Cube SL Acid 240 2021 - 24 Inch, Argintiu-Albastru

Bicicleta copii Cube Acid 240 din colectia de biciclete Cube pentru juniori este destinata varstelor 8- 10 ani si pentru o inaltime a copilului de peste 125 cm.

Bicicleta Acid 240 SL de la Cube este o bicicleta pentru juniori, are roti de 24 inch echipate Schwalbe Billy Bonkers 2.0, are frane v-brake, furca fixa, 9 viteze si cadrul hardtail din aluminiu.

Bicicleta Acid 240 are o greutate ce cca 9.5 kg. Cu o transmisie cu 9 viteze si frane V-brake puternice, usor de controlat, tanarul ciclist are tot ce trebuie pentru a-si dezvolta increderea si abilitatile de ciclist.

Manetele de frana sunt proiectate pentru a se potrivi perfect mainilor mici, iar pe frana din fata exista un modulator de putere pentru a preveni accidentele cauzate de franarea brusca.

Cu pinioane Microshift de 11-42 dinti in partea din spate, bicicleta Cube Acid 240 este cea care ii va permite copilului sa-si extinda autonomia si sa aiba si mai multe aventuri pe doua roti.

Marime cadru: 345 mm

Culoare: Argintiu/Albastru

Cursa furca: 0 mm

Dimensiune roata: 24 inch

Ghidon: AR CUBE Aluminium, 580mm, 25.4

Mansoane: Velo

Material cadru: Aluminiu

Model angrenaj: Prowheel, 32T, 140mm with Chainguard, Aluminium

Model anvelope: Schwalbe Billy Bonkers 2.0

Model butuc fata: CUBE Aluminium, QR

Model butuc spate: CUBE Aluminium, QR

Model frana: Alloy V-Brake With Powermodulator

Model furca: Rigid Alloy fork

Model lant: KMC X9

Model pedale: CUBE Kid

Model pinioane: Microshift CS-H093A, 11-42T

Model roti: CUBE ACE17, 24H

Model schimbator pinioane: Microshift RD-M619M, 9-Speed

Mtb/Sosea: Mtb

Pipa: AR CUBE Aluminium Lite

Sa: CUBE Kid

Tija sa: CUBE Aluminium Lite

Tip frana: V - Brake

Transmisie: 1 x 9 Viteze

Utilizator: Baieti

Taxa articol EEE: Pretul produselor include costurile colectarii, tratarii si eliminarii DEEE in conditii de protectie a mediului.


Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul franei V-Brake, in functie de situatiile in care te poti regasi.
Exista 3 situatii in care te poti regasi astfel incat sa fie necesar sa realizezi reglajul franei v-brake de pe bicicleta. Le vom explica mai jos pe fiecare, pentru claritate.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea franei v-brake.
In general sunt 3 situatii in care va trebui sa faci reglajul franei V-Brake:
- Prima situatie identificata si care ar necesita reglarea franei v-brake, este aceea in care arcul de la nivelul bratului franei este putin tensionat, ceea ce face ca un singur sabot sa fie functional, caz in care arcul trebuie tensionat mai mult.
- A doua situatie, care poate necesita reglarea franei, este cea in care unul din saboti nu este perfect aliniat cu janta, caz in care se impune realinierea acestuia.
- O a treia situatie tine de levierul manetei de frana care, la apasare, se duce pana in ghidon, caz in care se impune o tensionare suplimentara a cablului de frana.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


Afla din acest tutorial cum realizezi schimbarea cablului franelor V-Brake, fie pentru ca cel vechi s-a rupt, fie pentru ca s-a lungit prea tare si nu isi mai face treaba bine.

Inlocuirea cablului franelor v-brake nu este dificila, primul pas este sa scoatem acest cablu din bratele v-brake-ului, dupa care scoatem mansonul de cauciuc, luleaua si camasa de pe cablu, ca mai apoi sa eliberam intreg cablul din maneta de frana aflata pe ghidon.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa inlocuiesti cablul franelor v-brake.
Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 


In acest tutorial afli cum poti sa inlocuiesti sabotii V-Brake, fie pentru ca s-au tocit prea tare, fie pentru ca nu isi mai fac treaba corect.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider.ro, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand trebuie sa inlocuiesti sabotii franelor v-brake.
Pentru a putea schimba sabotii v-brake, primul pas este acela de a desface bratele v-brake-lui, pentru a avea acces la demontarea sabotului. Cu ajutorul unui imbus de 5 se va desface piulita care tine strans sabotul.
xista un numar de saibe pe interiorul piulitei, dar si catre sabot, tine cont de pozitia acestora si monteaza-le exact la fel pe noul sabot. Punem pe pozitie noul sabot, aplicam cele 2 saibe spre sabot, introducem sabotul prin orificiul bratului v-brake, iar pe partea opusa bratului, spre exterior, aplicam restul de 3 saibe si strangem pe pozitie cu piulita. Nu strangem la gata pana nu pozitional corect saborul pe janta, dupa pozitionare tinem strans pe pozitie si insurubam bine piulita sabotului pentru finalizare.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 



Afla din acest tutorial cum realizezi reglajul schimbatorului de foi de pe bicicleta.

Afisport si Dragos Mitroi, redactor sef FreeRider, iti arata in acest tutorial, pas cu pas, tot ce trebuie sa faci atunci cand ai nevoie sa realizezi reglarea schimbatorului de foi.
In cazul schimbatorului de foi, lantul trebuie sa treaca pe 3 foi si pe 7 pinioane sau mai multe. Cand lantul are ezitari in a trece pe foaia 2 sau 3, inseamna ca nu avem suficienta tensiune in cablu, fiind necesar sa umblam la robinetul de reglaj, care se afla pe maneta. Tensionarea cablului se face prin desurubarea robinetului. Daca lantul insa nu coboara de pe o foaie mare pe una mai mica, inseamna ca avem prea multa tensiune in cablu si deci trebuie insurubat robinetul, pentru a face o reglare corecta a schimbatorului de foi.

Daca intampini totusi probleme, apeleaza la un service autorizat pentru a te ajuta.

 

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 - 17:00

0371235035 contact@afisport.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!